Vihdoin ja viimein :)
Aallosta tuli pisteet
25
57
Vastaukset
- gffgdfdg
No laittakaa niitä koepisteitä, tehdään gallubia.
- Fyhj
Mä haluun kuulla myös yhteispisteitä !!
- Aaltoonko
39.25, pikkasen alko jo mursu viikset väpättää
- jännittäviäaikoja
ÄÄÄÄ 34. Harmittaaa sikana! Pari tyhmä virhettä vei pojot!
- lkaösdk
36.0p. tuli. ->>>> Vaasa ota minut lämmöllä vastaan ja karkoita vitutukseni, kiitos,
- muchlove
Lämpimästi tervetuloa joukkoomme <3
t. 36,5 bointsii ja ygösen Vaasa
- aaaateewjowjopjwajo
36,5 -> ulkona
- moro1327499578282827
68 yhteispisteet
- saddas
36p. 5 virhettä. Ei saata*a
- NiceAndGuys
39,25.
- aaltoooooo
yhteispisteissä 68, onkohan varma pääsy aaltoon?? jos viimevuonna raja 61p
- Aaltoonheittämällä
Pitäisi olla, omassa valmennuskurssilla sanottiin kokeen analysoimisen jälkeen, että worse case scenario rajat nousee 4pojoa. Kyllä ite 67pisteellä venailen ylihuomista sähköpostia aika hyvillä mielin :)
- Mmmmmmmppp
36,75 riittääkö aaltoon ?
- Rajoilla
Siinä ja siinä. Kuumottele ylihuomiseen :D
- ggfgfggf
tulokset voi tulla vasta 3.7 vai miksi ihmeessä muilla on muutettu aikaa 3.7 ja aallosta tulis jo 1.7? Kun aallon raja tulee selväksi, tiedetään jo aika hyvin muiden rajat.
- Pläb
No yleinen viesti läpi kevään on ollut, että kaikki aallon paikat (oli sitten tkk, kauppis yms) julkaistaan ennen muita eli 1.7. Aallon sivuillakin lukee 1.7 tulosten julkistuspäivämääräksi.
- aaaaaltoon
68 yhteispisteet riittääköhän aaltoon??
- aallostaulkonaout
vittuako kyselette riittääkö vai eikö riitä? ei sitä kukaan tiedä.
- AaltoSivuSuun
34.5p, ei taida riittää Aaltoon? Pidän silti sellaista 1% toivoa yllä vielä..
- Kfkfk
Jos itse pidän 36.00 koepisteellä sitä 1% toivoa yllä niin sinun kohdalla sitä ei ole.
- tulorahoittaja
Kfkfk kirjoitti:
Jos itse pidän 36.00 koepisteellä sitä 1% toivoa yllä niin sinun kohdalla sitä ei ole.
jos luulet etttä 36p on 1% todennäköisyys että pääset sisään niin et kyllä osaa ajatella saatika tiedä todennäköisyyksistä mitään.
- ejooeajoajwöwra
mitähän sä tällä meinaat
- tulorahoittaja
ejooeajoajwöwra kirjoitti:
mitähän sä tällä meinaat
sitä että rajat ei nouse loppupäässä niin paljon kuin alapäässä juurikin miinuspisteiden takia. yksinkertaista mutta totta. ja nuo puheet "alle 37p ei pääse varmana" on ihan höpöhöpöä.
- lflflf
Millähä kriteetereillä ne karsii rajalla olevia? Jotkut on puhunu että oikeiden vastausten määrällä?
- komee----
naamaraja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019