Pitkästä aikaa

Niin, pitkästä aikaa tulin käymään.

Näyttää meno jatkuvan. Muutamat finni-ikäiset suoltavat angstiaan toisilleen visvojansa tarjoillen. Ei ole hajuakaan asioihin perehtymisestä, puhumattakaan edes alkeellisesta kohteliaisuudesta toisia kohtaan.

Itse aiheesta ei näytä kirjoittavan kukaan, siis käyttöjärjestelmistä ja niiden ominaisuuksista/paremmuudesta. Asiaa tuntevat ovat ainakin nyt poissa.

Enpä kaipaa takaisin.

12

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari-tuhoo-palstan

      Palstan käyttäjät ovat suuttuneet Karin trollaukseen ja jeesusteluun, ja kirjoittavat nyt paskaa palstalle. Esim. tri-vindovs-mieli-alaa ei muuten olisi ilman Karin trollausta.

      • Konitohtori_tuhoo

        Mika tuli taas ties monennenko kerran tänäkin päivänä paikalle - toki harvinaisemmalla nimmarilla - juuri sopivasti!
        Kuin ihmeen kaupalla juuri nyt.....†


      • LoistavaLinux

        Kari se on näkevinään jonkun Mikan kaikkialla, miksiköhän?


      • ET_HÄMÄÄ_MEITÄ_MIKA

        Mistähän se Mika tietää tulla paikalle aina "sopivaan" aikaan........?
        Vastaus; Koska on täällä koko ajan!!!!


    • Koprofiilejä ja Touretten syndroomasta kärsiviä syrjäytyneitä surkimuksia palsta täynnä.

      Eivät tuollaiset lasolipäät tiedäkään millaista aikoinaan oli oikeasti sotia käyttöjärjestelmien paremmuudesta. ;)

      • linuks_ällötys

        Lasolit on köyhille ja syljeksityille. Me Windowsherrasmiehet nautimme laadukkaampaa Sinolia.......†


    • linuks_kiihotus

      Jeesuksen kyrpä perseessä tuntuu niin jumalliselta.......†

    • ihanasti_tulit

      Uuh aah dalli, sepolla ja karilla lentää nyt mälli......†

      • kari_luovuttaa_kuolaa

        Seppo on seniili impotentti, ei sillä lennä edes kuola suusta.


    • nelosella_kärsii

      Ehtoja niitä kesälomalla joutuu suorittamaan...

    • palsta_kuollut

      Palstahan on käytännössä kuollut. Yksi valeuskovainen kristitty paska riehuu yksinään palstalla ja muutama jäljelle jäänyt muu kirjoittaja vastustaa Jeesustelua kaikin keinoin. Käyttöjärjestelmistä täällä ei ole puhuttu enää aikoihin. Koko palsta pitäisi lakkauttaa ettei uskovainen saa ääntänsä kuuluviin. Itse vastustan kristittyjen ihmisoikeuksia ja sananvapautta poistattamalla uskovaisen epäihmisen kaikki jutut palstalta, edustan Vapaa-ajattelijain liittoa ja eroakirkosta.fi:ta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1631
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1102
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      817
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe