Jyväskylään hakeneet

tulevajklktm

Tässä jyväskylään hakeneille oma keskustelu. Millaiset pisteet ja fiilikset teillä on?

8

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettyny246788

Vaan 30 pistettä ensisijaisuuksineen, ei taida olla mahkuja lainkaan

• jeejeejea

20,75......... metsään meni :(

• ghgj

35,25

• Kissala3377

Itselläni 29, kellään mietteitä pisterajoista?

• Janäin

29 / 53

Itse arvioin Jyväskylän jäävän hiukan Vaasan rajoista, joka on ollut suosittu kakkos/kolmosvaihtoehtona ethelän isoista kaupungeista, jolloin noilla pisteillä pitäisi päästä. Jos taas arvioin väärin ja Jyväskylän rajat ovat Tampere/Turku akselilla niin hyvin suurella todennäköisyydellä en pääsisi, muualle sitten noilla pinnoilla pitäisi olla hyvät mahkut sisään.

• Jyväskylänkylteri

Rajat varmaan tampere/turku vähän alle, näin arvioisin. Toivotaan silti että pääsette :)

• JKL_asphöef

59,75p yhteispisteet. Pitäs heilahtaa.

• ioioioio

Mulla Jyväskylän yrityksen taloustiede kolmosena Turun ja Tampereen jälkeen, pisteillä 32,25. Mielenkiintoista nähdä minkälaiset rajat Jyväskylään tulee olemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4859
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3296
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2654
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2241
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1771
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1709
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe