Pisteitä LUTiin?

Jännittää

Karjalaan hakeneiden pisteitä? Täällä 29,25

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännätpaikat

      29,5/52,5. Toivotaan että lut kutsuu!

    • lutti2015

      32,5/41,5 eli koepisteillä sisään jos jollain

    • Suide

      30,25 pojoo ja LUT kakkosena.. Tampereelle 31,25p.

    • Voihanvoipulla

      Voi paska. 51,5 ja nyt jännitetään... Ketkään saanu vielä shähköpostia lutista?

      • nänänäägg

        Mitä sähköpostia tarkotat? Tota pistetiedotetta? Se tuli kyllä perille. PItäiskö olla jotain muutakin sähköpostia?


      • Voihanvoipulla

        Pistetiedote on mullekin tullut mutta osa on saanut sähköpostiin jo varmistusta koulusta, sitä sähköpostia tarkoitan, että onko tuleville luttilaisille jo tullut perille kenellekään.


      • nänänäägg
        Voihanvoipulla kirjoitti:

        Pistetiedote on mullekin tullut mutta osa on saanut sähköpostiin jo varmistusta koulusta, sitä sähköpostia tarkoitan, että onko tuleville luttilaisille jo tullut perille kenellekään.

        Oho aijjaa!! Ei oo mulle kyllä ainakaan tullu :0 ilmottakaahan kun alkaa saapumaan


      • Voihanvoipulla

        Näin olen ainaki puheiden perusteella ajatellu, mutta voi olla että oon väärässä. Tää stressitaso alkaa oleen sitä luokkaa et aivothan kohta sulaa! :D jos se yhteispisteraja nousee enemmän kun 3p ni sit kyllä ei hyvä heilu...


      • nänänäägg

        Joo siis nyt aletaan hermojen osalta veteleen viitä viimesii riekaleita ei vaan enään jaksas :D tätä jännää on kuitenki kestäny jo sieltä about huhtikuun alusta ni camoooon vois loppuu jo


      • Voihanvoipulla

        Älä vaan, mulla tätä jännää on kestäny vuoden alusta kun päätin nuo kauppakorkean kirjat tilata ja kouluun uudestaan hakea, kevään tein töitä, kävin koulua ja luin kokeisiin.. päästäkää mut tuskistaaa jookosta kookosta


    • Ehkäluttiin15

      34,75 jännäks menee..

    • voipaska22

      32p. Hirvittävä jännitys riittääkö vai joudunko Jyväskylän/kuopioon.

    • Mitäsmitässss

      Hei onko kukaan huomannut seuraavaa. Kauppatieteet.fi sivuilla kun jokaisella koululla on oma "osionsa" ja jokaisen koulun kohdalla lukee valintatulokset alaotsikko. Lut on ainoa joka tuonne sivuille on määritellyt päivämäärän 1.7 tulokset saapuviksi. Muilla kouluilla ei siis tuommosta tarkkaa päiväystä oo ollenkaan. Eli kannattaako meidän sit huomenna puoleltaöin kyttäillä opintopolkuu tai sit keskiviikkona päivitellä ahkeraan koko päivä?

    • jesjesjes1

      Jessss, LUTin ovet aukesi opintopolun mukaan!! 29,5/52,5 p

    • sisälläollaa2015

      Lut sisällä 32,5 !!!!

    • Luttiin--

      Sisällä! 33,75. Nähää kaverit ens vuonna, ekana vuosi metässä sotimassa.

    • tulisjonetulokset

      32,25. Taitaa mennä aika tiukille...

      • missäsonnn

        eiks sun opontopolussa näy mitää?


      • tulisjonetulokset

        No LUT näyttää että opiskelijavalinta kesken, mutta noihin alempiin hakukohteisiin kyllä tuli että "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoivelle"


    • lutissaollaan

      32p riitti Luttiin

      • icanttakeitanymore

        koepisteet ensisijaisuuspisteet?


      • lutissaollaan
        icanttakeitanymore kirjoitti:

        koepisteet ensisijaisuuspisteet?

        30 2


    • Lutinrajat

      Pisterajat tulee kai vasta 3.7 kello 1300 joten koitetaan haarukoimalla etsiä sitä rajaa. Koepisteillä on siis alin 32 (?), onko kukaan päässyt vähemmällä? Ja kertokaa myös jos olette varmoja että olette päässeet yhteispisteillä.

    • hermoraunio

      Mulla valinta vielä kesken, koepisteet 30,25 2, yhteispisteillä ei mahiksia sisään... ei sen rajan pitäny 5p nousta.

      • jooooooooo

        Miten vitussa jos mulla on 32p ja pääsin sisään?


    • Hujhuh

      Mulla 33 pistettä ja valinta vielä kesken

    • Lutiinmenijä

      Mulla 31,25 kokeesta ja sillä pääsin. Yhteispisteillä en olis päässy edes viime vuonna.

      • Lutiinmenijä

        Ja tuossa 31,25 laskettu jo ensisijaisuudet ja kaikki.


      • kajdlkjl

        ethän sä oo trolli? toi opintopolku lakkas toimimasta kokonaan ja mä oksennan kohta jännityksestä, mulla pisteen enemmän pisteitä ku sulla ja jos sä pääsit nii sit mäki


      • Lutiinmenijä

        Lupaan en ole trolli. Maksoin jo lukukausimaksunkin. Toivottavasti opintopolku kohta toimii niin saat varmistuksen.


      • kajdlkjl

        ja sit sun piti mennä sanoo lukukausimaksuist jotain :( huoh...


    • huojennus

      Soitin LUT:in sihteerille, hyväksytty pistein 18,75/52,75

    • Hemuli1234

      Mulla 44. Varasija. 29,25 pistettä

      • Sisällä52japuoli

        Villi veikkaus: LUTiin on menty sisään koepisteillä 29,75-30 ja yhteispisteillä 52,25-52,5


      • ghettty
        Sisällä52japuoli kirjoitti:

        Villi veikkaus: LUTiin on menty sisään koepisteillä 29,75-30 ja yhteispisteillä 52,25-52,5

        Ei vaan ole. Ite sain kokeesta 30,25, yhteispisteitä 50,25 ja olen 15. varasijalla.


      • Tietäjättietää
        ghettty kirjoitti:

        Ei vaan ole. Ite sain kokeesta 30,25, yhteispisteitä 50,25 ja olen 15. varasijalla.

        Tämän hetken varasijat on yhteispisteiden mukaan. Homma muuttuu vielä.


      • kusiperse
        Tietäjättietää kirjoitti:

        Tämän hetken varasijat on yhteispisteiden mukaan. Homma muuttuu vielä.

        Mistäs sinä tämän satut tietämään? t. 30.25 ja ulkona


      • tsuipelo
        Tietäjättietää kirjoitti:

        Tämän hetken varasijat on yhteispisteiden mukaan. Homma muuttuu vielä.

        Siis miten muka muuttuvat ja mihin suuntaan jos on vaikkapa varasijalla 10 koepistein ?


    • 4diufheorifhoh

      Itellä LUT tokana, pisteitä 30.25 ja varasijalla 14.

    • 123987

      Voisko raja olla nyt sit jotain 30,75...? Vai voiko se olla totta et lähtis varasijajonosta yhteispistetyypit viel pois jos opintopolussa oikeesti joku bugi...

      • olenoikeassaharmi

        Kyl ne on siel koepisteiden perusteella :/ 56,75 yhteispisteillä ja kaverilla 48,25... Ja kaverini on paljon paremmalla varasijalla aaltoon kuin minä.. :/ Oli siis saanut kokeesta paremmat pisteet


    • BOOMBOOmBoom

      HAHAHHA koulupaikka! Imen tänää kaljaa ja vitusti! Nähää sitseillä t:38 poinkkii ja AALTO!

    • Hmmmh

      30.5 lut kolmantena ja varasija 9.
      Saas nähä napsuuko sisään :) toivotaan!
      Tietoa oulun rajoista, onkohan 29.5 riittänyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe