Ouluun hakeneet paljon teillö pojoja ja millä fiiliksillä?
Mites Oulu!
65
160
Vastaukset
- Viimenenvaihtoehto
Yhteispisteet 48, o ouu!
- tmvk
31,25 ja kyllä jännittää! mites muilla?
- dkdkdkdkdn
Tääl 31,25. Cmoon viime vuonna 25,25 pisteillä sisää, kai näil nyt vois alkaa jo ettii kämppää? :D
- ToiveikasHakija
37,5 pts Ouluun, onko mitään mahiksia????? ens vuonna uusiks???:/
- DosenttiHokki
En usko, professori sano et raja on ainaki 39 tänä vuonna.. koe niin helppo....
- Oykkk
31,75p / 53,75p
Joko uskaltaa juhlia? - TaasRajatNousee
39pts sain :/ rajat vissii nousemas jtn 10pts
- ProfessoriX
37 ensisijaisuudet... riittääköhän Ouluun ku professori sano et pisterajat nousee Oulussa ainaki 15pts...
- FernandoTorreslove
45,5 yhteispisteet, onko toivoa?
- halloota
ei ole
- Gylderi
36,75, uskaltaakohan tuulettaa?
- Häääääää
Apuaaaa, mistä saatte niitä pisteitä?????
- niiinjjjuuu
Sähköpostista
- Ettänäin_
Koepisteet 33, Yhteispisteet 71. Harmi vaan että kauppakorkea nyt sitten unohtui kun itselleni varmistui paikka Kontinkankaalta, lääkiksestä siis ;)
- Ouluunkouluu
30.5 pistettä, jos en pääse tolla ni elämämkorkeakoulu kutsuu.. Millä fiiliksillä jengi tulossa, ite en malta odottaa, edessä on huikeet 5-loppuelämä linnamaan itsemurhayksiössä :) tykkään poroista ja jääkarhuista eli yliopistovalinta oli selvä. Muistakaa että sauna ilman karhua on suihku
- Pituisina
Oulussa hakijoita edelliseen vuoteen monta sataa enemmän, eli raja tulee nousemaan. Ei sinne nyt ihan pikkupisteillä tällä kertaa mennä.
Älä mee Konttikselle odottelen vielä, kun tuloksetkaan ei oo tullu ;) - emppaa
Ei mulle oo tullu pisteitä? Onko muita tällasia :O?
- SSais
Ei mullekkaan.. Mistä muut ootte oikein pongannu pisteenne? :O
- Minävaanmietin
Yhteispisteet 50.25, kertokaas joku jolla lukee, että olette päässeet sisään että millä pisteillä. Mulla Aalto oli ykkösenä, jotta sai tehdä kokeen täällä Helsingissä... Jännittää nouseeko rajat yli 4p yhteispisteissä :O
- Konst
Oulussa pääsi sisään ainakin 50,75 yhteispistemäärällä. :)
- Eräsetelästä
Kertokaas nyt jotkut Ouluun päässeet millä pisteillä olette sisällä ?
- Jesjesjesjes
31.5/51.5 sisään ouluun. Miksköhän ne pisterajat julkaistaan vasta pe? Ois kiva tietää kuin rajoille menny vaikka toisaalta ei oo mitään väliä ku kouluun päästy! :D
- Diiiii
30,5/57,5
- tmvk
Mulla lukee edelleen Oulun kohdalla, että opiskelijavainta kesken. Lukeeko muilla näin?
- Jeppppp
Lukee mutta alempi hakutoive peruttu niin päättelin siitä että oulusta irtoo paikka
- Hajottaa
Täällä sama
- Äähäähää
Täällä ainaki, meinaa pikkusen alkaa hajottaan
- tmvk
Itsellä pisteet Ouluun 31,25 ja tuntuu, että muuallekkin tullut niin huimia pistenousuja, että riittääkö tuo oma 5,75 pisteen väli edellisvuoden pisteisiin, aivan kauhea olo tällä hetkellä.
- Ouluunkouluun
Kaikki alhaisilla pisteillä päässeet/varasijalla olevat ilmoittautukaa. Haarukoidaan Oulun pisteraja.
- kallepäätalo95969798
30.5 sisällä
- Eitänävuonna
23,5, varasija 140
- Huhuh
28,75 ei riittänyt
- Jepjepp
26,25 varasija 122
- pläähpp
Huhuh kirjoitti:
28,75 ei riittänyt
Monesko varasija tuli 28,75 pisteellä?
- 242424
Mulla on 3. Oulu ja alemmat "peruttu". Mitä tää nyt tarkoittaa?
- oulus
Jos lukee peruttu ja hyväksytty ylempään oot ines
- tmvk
Mulla lukee edelleen Oulun kohdalla, että valinta kesken... Muita, joilla lukee näin?
- jepppp
täällä myös
- hmmmmm
Tuliko teille sähköpostiin viesti pisteistä? Mitkä teidän pisteet on? Voisiko johtua siitä, että olette rajoilla?
- tmvk
Pisteet Ouluun 31,25 ja yhteispisteitä en edes muista, koska uskoakseni koepistekiintiössä olen menossa, jos olen. Kaverini, joka sai myös 31,25p Ouluun sai jo tiedon sisäänpääsystä, mutta hän on ilmeisesti päässyt sisään yhteispistekiintiössä, joten tuo 31,25 voi todella hyvin olla siinä rajoilla, jonka takia en vielä tietoa sisäänpääsystä ole saanut...
- huhhelpotus
mulla oli yhteispisteet 52,25 ja sisällä ollaan :)
- päähajoo
miks näitä valintoja pitää heitellä tonne opintopolkuun yksitellen?? Mullakin sanoo että oulu kesken mutta alemmat peruttu koska hyväksytty ylempään mutta varmuus ois kiva saada
- rr3fd
En ole vielä 100% varma, mutta taidan päästä Ouluun koepisteillä 29,25/ yht.pisteillä 49,25. On mulla kolmantena vaihtoehtona ja kolme alinta "peruuntunut."
- Yksimogannu
50.25 yhteispisteet ei riitä... Eli kaipa se on tuo sun koepistepotti :)
- elämämkoulu
Oulu 2. vaihtoehtona ja pisteet sinne 28,5.. 28. varasija. Turha toivoa sisäänpääsyä vaikka järjestelmässä ilmeisesti häikkää?
- älähätäile
Odota perjantaihin asti, että varmistuu oikea varasija.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13673057 - elämämkoulu
älähätäile kirjoitti:
Odota perjantaihin asti, että varmistuu oikea varasija.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13673057Eli toi on siis nimenomaan hyvä asia?
- Syynimaa
Viime vuonna Oulussa aloittaneena voin sanoa ainakin meidän vuosikurssilta sisään päässeen myös kaksinumeroisilta varasijoilta porukkaa, eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon!
- 1489054moikkamou45
29,75 ja sisällä
- ouluuuuu
onnea! itsellä samat, mutta valinta kesken ;(
- ouluuuu
lisätäkseni koe vai yhteispisteillä luulet pääseväsi? Ja monesko hakuvaihtoehto?
- Ouluunkouluun
Itsellä pisteitä 34 eli sisällä ollaan!
- Oulukylteri
Itse ilmottauduin ja vastaanotin Oulun paikkani. 36p joten se tuskin tulee siitä millään muuttumaan. 109 rahaa makso tämäkin lysti alkavalle lukukaudelle :d
- 525253
29,25 pojoa näköjään riitti Ouluun, on mulla kolmas vaihtoehto ja neljäs "peruttu, hyväksytty ylemmälle" Mahtavaa!
- Odotustavaan
Et pääse ehk, jos oulun kohdalla lukee vielä kesken
- 525253
Pääsin ;) Yhteispisteillä 49,25 tai tuolla koepistemäärällä, en tiedä kummalla mutta paskankos sillä väliä.
- vaasaborg
Oulussa pystyy valitsemaan pääaineen vasta maisteri vaiheessa ja kauppiksesta valmistuneiden työttömyys on erittäin suurta verrattuna muihin, esim: Vaasaan, Tampereeseen tai saatika Aaltoon.
- kylteri_
Älkää sitten uskoko tällaista paskapuhetta, ei sillä ole vittuakaan väliä, mistä yliopistosta olet valmistunut, kunhan hoidat opintosi kunnialla läpi. :)
- marko92
Niin, no Oulun alueella työllisyystilanne on nyt muutenkin aika huonolla tolalla. 1 1=2
- ttervetuloasittenvaan
Joo ja vaikka kävisit koulusi missä ei se tarkoita, että joudut jäämään sinne loppuelämäksi. Eli Oulun työllisyystilanne ei vaikuta yhtään mitään. Sisään vaan jos rahkeet riitti. Pääsette nauttimaan hurmaavasti värimaailmasta ja mahtavista vuokra-asunnoista. heti hakemusta vetämään vaan että saa parhaan päältä. Itse otin 3h k sauna ja juuri rempattu kohde.
- wanhus
Jos nyt jotakuta vielä tässä kohtaa kiinnostaa, niin tulin valituksi Ouluun pistein 33/49. Oulu toinen hakukohde ja vielä eilen näkyi statuksena varasija/valinta kesken/peruttu. Tänään kuitenkin virallisesti hyväksytty Ouluun ja paikan vastaanottaminen on mahdollista. Älkää siis hermoilko, jos statuksena näkyy valinta on kesken.
- Oulussakoulussa
Niille helpotusta, jotka pohtivat voiko Ouluun päästä varasijoilta... Viime keväänä 14 pääsi varasijalta opiskelemaan. 2013 keväällä 10 otettiin sisään varasijalta. Tilanne siis elää jonkin verran, mutta tuossa haarukassa todennäköisesti tänäkin vuonna.
- Pecosbill
Ilmoitin juuri etten ota opiskelupaikkaa Oulusta vastaan, joten yhdelle onnelliselle ainakin paikka varasijoilta.
- SFAERT
Olen ikionnellinen, että paikka avautui Oulusta. Turkuun tähtäsin, mutta eivät rahkeet riittäneet kun piti tehdä täyttä työpäivää lukemisen ohella. Mut Oulu on kiva kaupunni, ja flygarilla pääsee nopsaan perhettä moikkaamaan pidempinä viikonloppuina.
- fuckyouall
Olen ihan totaalisen vittuuntunut siitä, ettei Ouluun päässyt 50,25 yhteispisteillä. Miten, miten pisterajat voi niin paljon nousta? En tiedä olenko vieläkään oikein sisäistänyt asiaa.. Ja mulla Oulu 2. hakukohde. Ensi vuonna sitten uudella raivolla, saa nähdä pääseekö sitä pian enää minnekkään sisään alle 35/60 pisteillä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730