Mites Oulu!

3131

Ouluun hakeneet paljon teillö pojoja ja millä fiiliksillä?

65

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimenenvaihtoehto

      Yhteispisteet 48, o ouu!

    • tmvk

      31,25 ja kyllä jännittää! mites muilla?

    • dkdkdkdkdn

      Tääl 31,25. Cmoon viime vuonna 25,25 pisteillä sisää, kai näil nyt vois alkaa jo ettii kämppää? :D

    • ToiveikasHakija

      37,5 pts Ouluun, onko mitään mahiksia????? ens vuonna uusiks???:/

      • DosenttiHokki

        En usko, professori sano et raja on ainaki 39 tänä vuonna.. koe niin helppo....


    • Oykkk

      31,75p / 53,75p
      Joko uskaltaa juhlia?

    • TaasRajatNousee

      39pts sain :/ rajat vissii nousemas jtn 10pts

    • ProfessoriX

      37 ensisijaisuudet... riittääköhän Ouluun ku professori sano et pisterajat nousee Oulussa ainaki 15pts...

    • FernandoTorreslove

      45,5 yhteispisteet, onko toivoa?

      • halloota

        ei ole


    • Gylderi

      36,75, uskaltaakohan tuulettaa?

    • Häääääää

      Apuaaaa, mistä saatte niitä pisteitä?????

      • niiinjjjuuu

        Sähköpostista


    • Ettänäin_

      Koepisteet 33, Yhteispisteet 71. Harmi vaan että kauppakorkea nyt sitten unohtui kun itselleni varmistui paikka Kontinkankaalta, lääkiksestä siis ;)

    • Ouluunkouluu

      30.5 pistettä, jos en pääse tolla ni elämämkorkeakoulu kutsuu.. Millä fiiliksillä jengi tulossa, ite en malta odottaa, edessä on huikeet 5-loppuelämä linnamaan itsemurhayksiössä :) tykkään poroista ja jääkarhuista eli yliopistovalinta oli selvä. Muistakaa että sauna ilman karhua on suihku

    • Pituisina

      Oulussa hakijoita edelliseen vuoteen monta sataa enemmän, eli raja tulee nousemaan. Ei sinne nyt ihan pikkupisteillä tällä kertaa mennä.

      Älä mee Konttikselle odottelen vielä, kun tuloksetkaan ei oo tullu ;)

    • emppaa

      Ei mulle oo tullu pisteitä? Onko muita tällasia :O?

      • SSais

        Ei mullekkaan.. Mistä muut ootte oikein pongannu pisteenne? :O


    • Minävaanmietin

      Yhteispisteet 50.25, kertokaas joku jolla lukee, että olette päässeet sisään että millä pisteillä. Mulla Aalto oli ykkösenä, jotta sai tehdä kokeen täällä Helsingissä... Jännittää nouseeko rajat yli 4p yhteispisteissä :O

      • Konst

        Oulussa pääsi sisään ainakin 50,75 yhteispistemäärällä. :)


    • Eräsetelästä

      Kertokaas nyt jotkut Ouluun päässeet millä pisteillä olette sisällä ?

      • Jesjesjesjes

        31.5/51.5 sisään ouluun. Miksköhän ne pisterajat julkaistaan vasta pe? Ois kiva tietää kuin rajoille menny vaikka toisaalta ei oo mitään väliä ku kouluun päästy! :D


      • Diiiii

        30,5/57,5


    • tmvk

      Mulla lukee edelleen Oulun kohdalla, että opiskelijavainta kesken. Lukeeko muilla näin?

      • Jeppppp

        Lukee mutta alempi hakutoive peruttu niin päättelin siitä että oulusta irtoo paikka


      • Hajottaa

        Täällä sama


      • Äähäähää

        Täällä ainaki, meinaa pikkusen alkaa hajottaan


      • tmvk

        Itsellä pisteet Ouluun 31,25 ja tuntuu, että muuallekkin tullut niin huimia pistenousuja, että riittääkö tuo oma 5,75 pisteen väli edellisvuoden pisteisiin, aivan kauhea olo tällä hetkellä.


    • Ouluunkouluun

      Kaikki alhaisilla pisteillä päässeet/varasijalla olevat ilmoittautukaa. Haarukoidaan Oulun pisteraja.

      • kallepäätalo95969798

        30.5 sisällä


      • Eitänävuonna

        23,5, varasija 140


      • Huhuh

        28,75 ei riittänyt


      • Jepjepp

        26,25 varasija 122


      • pläähpp
        Huhuh kirjoitti:

        28,75 ei riittänyt

        Monesko varasija tuli 28,75 pisteellä?


    • 242424

      Mulla on 3. Oulu ja alemmat "peruttu". Mitä tää nyt tarkoittaa?

      • oulus

        Jos lukee peruttu ja hyväksytty ylempään oot ines


    • tmvk

      Mulla lukee edelleen Oulun kohdalla, että valinta kesken... Muita, joilla lukee näin?

      • jepppp

        täällä myös


      • hmmmmm

        Tuliko teille sähköpostiin viesti pisteistä? Mitkä teidän pisteet on? Voisiko johtua siitä, että olette rajoilla?


      • tmvk

        Pisteet Ouluun 31,25 ja yhteispisteitä en edes muista, koska uskoakseni koepistekiintiössä olen menossa, jos olen. Kaverini, joka sai myös 31,25p Ouluun sai jo tiedon sisäänpääsystä, mutta hän on ilmeisesti päässyt sisään yhteispistekiintiössä, joten tuo 31,25 voi todella hyvin olla siinä rajoilla, jonka takia en vielä tietoa sisäänpääsystä ole saanut...


      • huhhelpotus

        mulla oli yhteispisteet 52,25 ja sisällä ollaan :)


    • päähajoo

      miks näitä valintoja pitää heitellä tonne opintopolkuun yksitellen?? Mullakin sanoo että oulu kesken mutta alemmat peruttu koska hyväksytty ylempään mutta varmuus ois kiva saada

    • rr3fd

      En ole vielä 100% varma, mutta taidan päästä Ouluun koepisteillä 29,25/ yht.pisteillä 49,25. On mulla kolmantena vaihtoehtona ja kolme alinta "peruuntunut."

      • Yksimogannu

        50.25 yhteispisteet ei riitä... Eli kaipa se on tuo sun koepistepotti :)


    • elämämkoulu

      Oulu 2. vaihtoehtona ja pisteet sinne 28,5.. 28. varasija. Turha toivoa sisäänpääsyä vaikka järjestelmässä ilmeisesti häikkää?

      • älähätäile

      • elämämkoulu

      • Syynimaa

        Viime vuonna Oulussa aloittaneena voin sanoa ainakin meidän vuosikurssilta sisään päässeen myös kaksinumeroisilta varasijoilta porukkaa, eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon!


    • 1489054moikkamou45

      29,75 ja sisällä

      • ouluuuuu

        onnea! itsellä samat, mutta valinta kesken ;(


      • ouluuuu

        lisätäkseni koe vai yhteispisteillä luulet pääseväsi? Ja monesko hakuvaihtoehto?


    • Ouluunkouluun

      Itsellä pisteitä 34 eli sisällä ollaan!

    • Oulukylteri

      Itse ilmottauduin ja vastaanotin Oulun paikkani. 36p joten se tuskin tulee siitä millään muuttumaan. 109 rahaa makso tämäkin lysti alkavalle lukukaudelle :d

    • 525253

      29,25 pojoa näköjään riitti Ouluun, on mulla kolmas vaihtoehto ja neljäs "peruttu, hyväksytty ylemmälle" Mahtavaa!

      • Odotustavaan

        Et pääse ehk, jos oulun kohdalla lukee vielä kesken


      • 525253

        Pääsin ;) Yhteispisteillä 49,25 tai tuolla koepistemäärällä, en tiedä kummalla mutta paskankos sillä väliä.


    • vaasaborg

      Oulussa pystyy valitsemaan pääaineen vasta maisteri vaiheessa ja kauppiksesta valmistuneiden työttömyys on erittäin suurta verrattuna muihin, esim: Vaasaan, Tampereeseen tai saatika Aaltoon.

      • kylteri_

        Älkää sitten uskoko tällaista paskapuhetta, ei sillä ole vittuakaan väliä, mistä yliopistosta olet valmistunut, kunhan hoidat opintosi kunnialla läpi. :)


      • marko92

        Niin, no Oulun alueella työllisyystilanne on nyt muutenkin aika huonolla tolalla. 1 1=2


    • ttervetuloasittenvaan

      Joo ja vaikka kävisit koulusi missä ei se tarkoita, että joudut jäämään sinne loppuelämäksi. Eli Oulun työllisyystilanne ei vaikuta yhtään mitään. Sisään vaan jos rahkeet riitti. Pääsette nauttimaan hurmaavasti värimaailmasta ja mahtavista vuokra-asunnoista. heti hakemusta vetämään vaan että saa parhaan päältä. Itse otin 3h k sauna ja juuri rempattu kohde.

    • wanhus

      Jos nyt jotakuta vielä tässä kohtaa kiinnostaa, niin tulin valituksi Ouluun pistein 33/49. Oulu toinen hakukohde ja vielä eilen näkyi statuksena varasija/valinta kesken/peruttu. Tänään kuitenkin virallisesti hyväksytty Ouluun ja paikan vastaanottaminen on mahdollista. Älkää siis hermoilko, jos statuksena näkyy valinta on kesken.

    • Oulussakoulussa

      Niille helpotusta, jotka pohtivat voiko Ouluun päästä varasijoilta... Viime keväänä 14 pääsi varasijalta opiskelemaan. 2013 keväällä 10 otettiin sisään varasijalta. Tilanne siis elää jonkin verran, mutta tuossa haarukassa todennäköisesti tänäkin vuonna.

    • Pecosbill

      Ilmoitin juuri etten ota opiskelupaikkaa Oulusta vastaan, joten yhdelle onnelliselle ainakin paikka varasijoilta.

    • SFAERT

      Olen ikionnellinen, että paikka avautui Oulusta. Turkuun tähtäsin, mutta eivät rahkeet riittäneet kun piti tehdä täyttä työpäivää lukemisen ohella. Mut Oulu on kiva kaupunni, ja flygarilla pääsee nopsaan perhettä moikkaamaan pidempinä viikonloppuina.

    • fuckyouall

      Olen ihan totaalisen vittuuntunut siitä, ettei Ouluun päässyt 50,25 yhteispisteillä. Miten, miten pisterajat voi niin paljon nousta? En tiedä olenko vieläkään oikein sisäistänyt asiaa.. Ja mulla Oulu 2. hakukohde. Ensi vuonna sitten uudella raivolla, saa nähdä pääseekö sitä pian enää minnekkään sisään alle 35/60 pisteillä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe