Oon miettinyt ihan ********** omaa aikaani Kulmalassa. Ei niinkään että paikasta mitään kovin suurta traumaa ois jääny, haluaisin vaan olla kykeneväinen antamaan paikan suorituksesta jonkinlaisen arvosanan.
Välillä haluaisin kiittää heitä vaikkapa postikortilla, mutta sitten alan miettimään sitä että kyllähän ne työntekijät absoluuttisella tasolla melko pellejä oli... Mikä ei toki poista sitä tosiasiaa että mulla oli siellä piirun verran parempi olla kuin kotona.
Kulmalan lisäksi oon miettinyt paljon huostaanottoa, siihen liittyviä syitä (esim. kannabis, mikä nyt ei sitten nykytutkimuksen mukaan olekkaan esim. alkoholia vaarallisempaa.), ja mitä vaikutuksia sillä on ollut muhun ja mun suhteeseen yhteis- ja ihmiskuntaan.
Että sellasta.. Kaikelaiset kommentit Kulmalan tietäviltä on tervetulleita.
Paikka sijaitsee Lohjan Virkkalassa. http://www.kulmala.fi/
Pienryhmäkoti Kulmala
2
313
Vastaukset
- Pieni_lisäys_
Siis tarkotin tolla "pellejä" ennen kaikkea omaan makuuni tylsiä ja mielikuvituksettomia ihmisiä. Myös tiettyjen työntekijöiden avoin uskonnollisuus häiritsi. Valtaosa työntekijöistä oli selkeästi ylipainosia. Liikunta ei ollut osa heidän arkeaan, vaan jotain mitä lähdettiin vaikkapa uimahallille tekemään. Harvoin.
:) - Virkkalan_Gandalf
Toli tossa äsken mieleen, että voisi ihan lailla säätää pakolliseksi sen että tälläisillä paikoilla pitäisi olla jossain sosiaalisessa mediassa sivu, johon voisi kuka tahansa laittaa julkista palautetta. Veronmaksajana pitäisin tästä erittäin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069