opintopolussa tuloksia!

poriiiiiiiin

Itselläni on joensuu koko yhteishaun viimeisenä yhteispisteillä 48,25 ja lukee että olen 1. Varasijalla! Muissa (pori, oulu, lut, vaasa) lukee "opiskelijavalinta kesken"

109

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytkötulee

      Hmmm paljon sait koepisteitä?

      • poriiiiiiiin

        koepisteitä säälittävät 21,25...... :D


    • jojensuu

      Mullakin lukee ja sain 28,5p voiskohan olla joku bugi=

      • Houlhlflöd

        Oikeesti :::D hyvä opintopolku, hyvä!!


    • paljastuit

      Trolliii!! Eihän varasijoilla voi olla kuin ensimmäiseen hakuvaihtoehtoon x)

      • poriiiiiiiin

        Lisäisin kuvan jos pystyisin, mutta en jaksa nähdä niin paljon vaivaa suomi24 takia että repeisin lataan kuvaa jonnekkin muuaalle ja linkittään tänne! selitys voisi olla ehkä se etten ole päässyt muualle, tai sitten se että muissa on valinta kesken ja joensuusta tulokset tulleet jo.


      • Lgpwöw

        Ja tänävuonna oli se muutos että voi olla varalla muihinkin kun ensimmäiseen ..


      • OtaSelvää

        Kaikkiin ylempiiin hakukohteisiin voi olla varalla edellyttäen että ei ole hylätty niihin.


    • Meniköpaikka

      Itsellä koepisteitä 25.75 ja yhteispisteitä 47.75 ja 8. varasija joensuuhun. Kummallista ettei tuohon välii mahdu useampaa.. Onkohan vielö mahdollisuuksia päästä kouluun?

      • Lgpsnx

        Onkohan toi varasija yhteispisteistä vai koepisteistä? Ja onko niin kun mulla lut 1. ja joensuu 2. niin en saa joensuusta mitään ennnekö lutti on antanu omansa?


      • Meniköpaikka2

        Veikkaisin, että koepisteistä. Ja minullakin oulu ykkösenä, mutta siinä valinta vielä kesken.


      • hkckci

        Raja voi hyvin olla vaikka 26, jos tää pitää paikkansa.


      • kgoxo

        Ja 8 vatasijalta voi päästä joensuuhun


    • pskaakesää

      37 koepistettä ei opintopolun mukaam riitä aaltoon

      • Ärsytttääääää

        Eikä 37,25


      • Kuumotus

        Outoa, että opintopolussa näkyy jo että olen aallossa varasijoilla, vaikka en ole edes saanut pisteitäkään. (36.75 omien laskujen mukaan)


      • Hohhoijjaa

        No niinkun mä olen jo sata kertaa sanonut raja on aaltoon 37,5 pistettä mutta kun ihmisillä ok vaikeuksia ymmärtää suomea...


      • Jsjskaaaaa

        No ei muuten ollut. HUOH!! Pääsin 37,25 sisään että lauo sä täällä näitä faktoja vaa :)


    • hornyboy2000

      Joensuuhun 28,75 pisteellä. Onpa vaikeeta!

      • Jjhhhh

        Saitko?


    • 8fofofiä

      Eihän yhteispisteillä pääse varasijalle vaan sillin katotaan koepisteitä ja 21 et voi olla 1 varasijalla.

      • ouluun

        ja mistäs niin olet päätellyt? :D jos tässä valinnassa on koepistekiintiö sekä yhteispistekiintiö, niin silloin jos paikka vapautuu yhteispistekiintiöstä niin sinne otetaan seuraava yhteispistekiintiöstä, eli yhteispistekiintiössä 1. varasijalla oleva. Jos puolestaan paikka vapautuu koepistekiintiöstä, niin silloin otetaan seuraava koespistekiintiöstä, eli koepistekiintiössä 1. varasijalla oleva. Mikä tässä asiassa on nyt kaikille niin vaikeaa ymmärtää ja uskoa. Täällä voi siis myöskin olla vaikkapa kaksi henkilöa 1. varasijalla, jos toinen on yhteis- ja toinen koepistekiintiöstä. :)


      • justsaying212313532
        ouluun kirjoitti:

        ja mistäs niin olet päätellyt? :D jos tässä valinnassa on koepistekiintiö sekä yhteispistekiintiö, niin silloin jos paikka vapautuu yhteispistekiintiöstä niin sinne otetaan seuraava yhteispistekiintiöstä, eli yhteispistekiintiössä 1. varasijalla oleva. Jos puolestaan paikka vapautuu koepistekiintiöstä, niin silloin otetaan seuraava koespistekiintiöstä, eli koepistekiintiössä 1. varasijalla oleva. Mikä tässä asiassa on nyt kaikille niin vaikeaa ymmärtää ja uskoa. Täällä voi siis myöskin olla vaikkapa kaksi henkilöa 1. varasijalla, jos toinen on yhteis- ja toinen koepistekiintiöstä. :)

        Eikös kauppatieteiden sivulla lue että valinnat varasijoille tapahtuu koepisteistä.


      • faktaa

        Varasijamenettely

        Jos kauppatieteellisen alan yhteisvalinnassa opiskelijaksi hyväksytty ei ota saamaansa paikkaa vastaan, valitaan hänen tilalleen uusi opiskelija valtakunnallisen yhteishaun sijoittelukäytäntöjen mukaisesti koepistevalintapistein muodostuvasta valintatapajonosta (valintatapajono B).

        http://www.kauppatieteet.fi/valintamenettely/varasijamenettely


    • voieieieiei23

      Hyi että jos aallon raja 37.5, enteilee aaaaika huonoa muidenkin koulujen kannalta..

      • Siismitätapahtuuomg

        Tuolla jollain 36,75 varasija 33 ? Jos oletetaan et raja 37,5 niin voiko tohon 0,75 mahtua oikeesti se 33 hlö? Vai onko raja vielä korkeempi?


      • Rajatnousee

        On todella hurja raja 37 pisteellä varasija ! Jepjep !!


    • Sisäänekalla2015

      Aalto tullut! :)

      • Ofnelqng

        Paljon pisteitä?


    • jesjessdf

      Aalto tullut - sisään ekalla!

      • pisteett

        Millä pisteillä oot päässyt Aaltoon?


      • Parasta1

        40!


    • poriiiiiiin

      Mulle päivittyi myös lut nyt, varasijalla 48. pisteillä 49,25!! :D

      • Voiehelvetti

        !!!!! Paljon sullakoepisteitä???


      • Minävaanmietin

        Varasijat vain koepisteillä...


      • Helpottaavähä

        Sisällä lutissa, 29,5/52,5p


      • heattttenings

        Yhteispistein? T.53,75 yhteispistekiintiössä


      • Helpottaavähä

        Yhteispistein kai (?). Luulis, että koepisteraja ois korkeampi. Jotenkin ei sitä vaan vielä uskalla uskoa todeks, ennenkuin kirje kopsahtaa postiluukusta :D


    • poriinreilu36

      Nyt niitä tuloksia poriin -.-

    • voiiiihaaaan

      Onko Tampereelle hakeneille tullu tuloksia ja jos on niin millä pisteillä?? Itse olen töissä ja kuumottaa niin paljon kun en pääse ite kattomaan.

      • Masaaaaaaaaaaaa

        Mä pääsin varmaan yhteispisteillä 60,25, mutta en tiedä voiko luottaa, tuntuu nousseen rajat niin paljon!


    • mitämitämitätmitöä

      Mulla on Joensuuhu yhteispojoja 50.75 ja lukee et valinta kesken

    • poriiiiiin

      no just joo! Ouluunkin varasijalla 2. pisteillä 50,25. Ei oo todellista että rajat nousee näin paljon :D

      • voijessuuus

        Ei helvettiiiiiiii.........


      • Minävaanmietin

        Mulla varasijalla 3. pisteillä 50.25 :O


      • Jfkfldkdkd

        Paljon koepisteitä?


    • Ksldöslsbjsu

      Mitä koepisteitä teillä, joilla lukee varasijalla???

    • Aiwduiwdw

      TAMPEREELTA TULI TIETO ::!!!! PAIKKA MYÖNNETTY ADUAHWSDH

      • Jonneeeeeeeeeeeeee

        Paljo sait pisteitä?


    • etsitniin

      Mulla lukee opintopolussa kahden viimeisen vaihtoehdon kohdalla PERUUNTUNUT. Mitäköhän tarkoittaa, hyvä/huono. Kolmen ensimmäisen kohdalla lukee KESKEN. Tampereelle hain ensimmäisenä pisteillä 34,25.

    • Surullinenepäonnistuja12

      36,25 ja aalto varasijalla 55. En voi uskoa tätä. Kaikki työ meni täysin hukkaan.

      • spi

        Ei kai se mikään pakko ole mihinkään aaltoon mennä... Valintojen maailma.


      • Surullinenepäonnistuja13

        En edes tiedä minkä tähden olen tällä idioottien palstalla, kai täältä jotain vertaistukea yritti hakea. Aalto oli mulle ehdoton ykkönen ja mulle iso ja tärkeä unelma. Tein aivan tajuttomasti töitä, annoin kaikkeni että saavuttaisin haaveeni, siksi olen nyt aivan murtunut. En myöskään tiedä miksi vaivauduin tänne enää vastaamaan. Pakko vain myöntää että tällähetkellä en todellakaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä.


      • spi

        Niin... Ainahan sitä voi ensi vuonna hakea uudestaan jos se nyt on niin ehdoton... Huutonaurua tuolla idioottien palstalle :D Ei täältä kyllä mitään vertaistukea kannata hakea. Puolet viesteistä pelkkää trollaamista, vähintään.


      • neljäskertatodensanoo

        Pääsin nyt altoon 69 yhteispisteellä NELJÄNNELLÄ hakukerralla. Vaikka lukumäärät ei edellisillä kerroilla olleet suuria niin kyllä vitutti joka kerta kun näki ettei tänäkään vuonna onnistunut. Ei kannata jäädä murehtimaan vaan käyttää nyt vuosi järkevästi ja mennä eteenpäin. Ensi vuonna sisään!


    • poriiiiiiin

      APUA!!! Poriin varasijalla 1. pisteillä 24,25/51,25!!!!! Tätä jännityksen määrää.......... Onko Poriin mitään mahdollisuutta päästä 1. varasijalta??

      • kckcj

        Voi, jos turkuunkin pääsee


      • kääkkkkääk

        mulla pori 4. varasija 29/50 :DDD


    • Kokeentekijätherätys

      Aalto 38p hyväksytty. Mut silti aikamoist skeidaa et 37.25 pisteellä on varasijalla, jokin mennyt pahasti pieleen kokeen tekijöiltä. Eli raja varmaankin 37.5-37.75.

      • varmaaatietoa

        Raja 37,25, koska sillä on päästy ja jääty varasijalle.


    • Jejejee

      Aaltoon hyväksytty 37.75 pisteellä!

    • Ouluunjee

      Mää pääsin Ouluun pisteillä 31.5/51.5. Voi tätä ilon määrää!!!!

    • hohhoijaaaavittu

      64 yhteispistettä ei näköjää riitä aaltoon...

      • Huhhuhfgh

        Mulla oli 64,25 yhteispistettä ja varasijalla Aaltoon.


      • hohhoijaauudellee

        Mones? Mä 40.


      • Ujbvhhjj

        33. varasijalla Aaltoon


      • Vsldkce

        64,75 varasija 21


    • jyväskyläänkö

      Osaako kukaan sanoa että mitä tarkoittaa jos lukee alimman kohdalla että peruuntunut? Turku on vielä ylimpänä ja se on kesken, enkä sinne tule pääsemään, seuraavana Jyväskylä. Lappeenrannan kohdalla lukee tuo peruuntunut.

      • varasijalla

        Olet varasijalla Turkuun.


      • kysymyksenikuuluu

        Mistä tiedät ettet tule pääsemään turkuun? Se on kaikesta päätellen joko turku tai jyväskylä koska keskeytyny tarkottaa että oot päässy johonkin ylemmistä todennäkösesti


      • jyväskyläänkö

        Turkuun oli 33,25 pistettä, mikä ei riitä. Jyväskylään 32,25.


      • Ruoppo

        Mulla on ihan samanlaine homma :s


    • poikanipuolesta

      Näkeekö niitä pisterajoja myös jo jostain..?

    • Anskudd

      Poriin hyväksytty pisteillä 32.25!!

    • Perkule

      Tampereelle 8. varasija, eli tuskin pääsen. Vai monikohan sieltä on yleensä perunu paikkoja?? Oulusta ei oo vielä tullu tietoa, mutta sinne ainakin pääsen.

      • tamperelele

        Paljonko pisteitä?


      • Pisteeeeet

        31,5/58,5


      • varasijahemmo
        Pisteeeeet kirjoitti:

        31,5/58,5

        Lasketaanko varasijajonossa myös ensisijaisuuspisteet? Eli onko kokeesta sulla toi 31,5 vai 28,5?


      • Niih

        Sisältää ensisijaisuuspisteet, eli kokeesta 28,5


      • tttttäwutface
        Niih kirjoitti:

        Sisältää ensisijaisuuspisteet, eli kokeesta 28,5

        Minkähän takia olen 34 pisteellä varasijalla 34.


      • Mitähelv

        Vaikka kauppatieteet-sivulla lukee et varasijat tulee koepisteiden mukaan ni vaikuttaa siltä että ois tullu yhteispisteiden mukaan??? Toisessakin keskustelussa puitiin tätä. Mitä tapahtuuuu


    • kdjhfs

      Miltä ton opintopolun sivun kuuluisi näyttää, hain pelkästään turkuun (34 pistettä) ja sivun keskellä lukee vain opiskelijavalinta kesken? Tuleeko sen paikalle sitten lukemaan se hylätty kun aika koittaa

      • varallaoot

        Olet varasijalla X turkuun. Se voi olla mitä tahansa 1-500000 väliltä, varaudu siihen. 34 pisteellä tosin kovin paljoa jäit alimmasta pisterajasta, ehkä 0,25-0,5? Ei se tila muutu siitä, ellet varasijalta pääse kouluun.

        Viime vuonna itselläni oli sama juttu, kun olin varasijalla Aaltoon muistaakseni 30. Ikävä pilata fiilistä, mutta Aaltoon ja Turkuun tuskin tulee peruutuksia paljoakaan.


      • niiimpä

        höpö höpö. mulla lukee varasijalla alempaan kohteeseen, turku opiskelijavalinta kesken. eli opiskelijavalinta kesken ei ole = varasija!


    • Jjeaah

      Aallossa 65,75 yhteispisteellä!!

    • aeakåpåk

      Vaasa 36,5p!

    • Jesjess

      Aalto 68

    • juhuuuuuu

      Tääl kans yks Poriin päässy!!

    • jernu1

      Paljonkohan Joensuuhun tarttee tänävuonna pisteitä päästäkseen sisälle tai vaikka varasijoille? Onkohan sinne tunku :D

    • lslslsl

      35p enkä päässyt Tampereelle? MITÄ VITTUA??!!

      • jaskateppo

        Helppo koe joten pisterajat nousee. Sitä.


    • Sielnähää

      Aalto 72

    • Jeeeee

      Aaltoon 70.75 taidan päästä sisään

    • naapurinlasse

      Opintopolku kaatunut xddxxd

    • Aalto2015neverforget

      Aaltoon 322. Varasija. Hope dies last!

      • joåjrå

        täää oli paras kommentti :D kyyneleet kuivui sekunnissa! kiitos sulle kuka ikinä oletkaan <3 t. alle 50. varasijalla, pitänee ottaa sama asenne ja mennä pää pystyssä kohti vaasaa!: )


    • vaasalainenihanaa

      Onko Vaasan tulokset tullu opintopolkuun?

    • PakkopäästäTSE

      Kuulin mahd. trollasuta, mutta nyt julkaistut pisteet ovat ns. yhteispistevalinnassa päässeet ja kohta alkaa tippumaan niitä pelkällä kokeella pääseviä. Uskossa on hyvä elää?

      • toivossaonhyväelää

        Mistäköhän tällaista kuulit?


      • årgjaer

        ei todellakaan totta. en olisi ikinä päässyt b:n papereillani vaasaan


    • bmiäs

      Ei voi pitää paikkansa. T. Ouluun b papereilla.

    • tampereelle

      tampere 62,25

    • voihuhhei

      Jyväskylä taloustiede 52,5p ja kaikki alemmat "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Jyväskylän kohdalla lukee valinta kesken, ja sitä ylemmissä hakukohteissa olen suurilla varasijoilla. Ei taida Jyväskylään tulla kauhean korkeat rajat, tai sitten opintopolku sekoilee omiaan.

    • Helppooo

      Aaltoon koepisteillä 28,5. Onneksi kirjoitukset menivät hyvin :D

    • Apuvavava

      nyt c'moon opintopolku, voisko joku käydä korjaa sen katkoksen nyt sieltä D::

    • audimeis

      luttiin pääsin 32,25p!!!! löytyyköhän sielt mun premium audille oven edest autopaikkaa?? anyway huome kaivolle! ;)

      • Godtierteekkaari

        Juu monta sakko paikkaa :) t lutin teekkari joka nauramassa täällä epätoivoisille kauppatiede pyrkyreille


      • Hahahajhha

        Mutta teit itses naurunalaseks kun et osaa edes yhdyssanoja.


    • AallonKylteri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe