sisällä ollaa ja tietääkseni 34,5 pistettä AAAAAAAAMEN
TAMPERE TULI
20
113
Vastaukset
- whatttaa
Onnea missä vaasa viipyy
- jaahasta
34,75 ja 16. varasija. Joko trollaat tai toi järjestelmä on ihan sekasin.
- jaahans1
34,75 ja 16.varasija. Joko trollaat tai järjestelmä on ihan sekasin.
- hmmhmdukdkd
ootko 100varma pisteistäs
- jaahans1
hmmhmdukdkd kirjoitti:
ootko 100varma pisteistäs
sähköpostin mukaan kyllä.
- yjfgsdfhabzx
Mulla 24 varasija 34,25 pisteellä. Kyllä nousee pisteet sitten melkein neljällä ainakin. Maailmani romahti juuri.
- kvkccicu
Jos nää pitää paikkaansa turkuun on varmaan 35...siihen jäi sit mun paikka
- tottakaipitää
kvkccicu kirjoitti:
Jos nää pitää paikkaansa turkuun on varmaan 35...siihen jäi sit mun paikka
no tottahan toki pitävät paikkansa ha oliko 35raja muka joku yllätys?
- zxxcbb
35p enkä päässyt Tampereelle. 4s varasija.. Turun rajat jotain ihan älytöntä :DD:D
- lvocooc
Ootko tosissas. Turkuun on sitten 35,5 tai 36
- Minävaanmietin
Laittakaa ihmiset myös ne yhteispisteet... Voihan olla että joku jolla on 34 koepistettä on maksimit YO-pisteistä/yms...
- tampereelle
yhteispistein 62,25 tampereelle :)
- Masaaaaaaaaaaaa
Mulla 60,25 ja Tampereelle kans, mutta en voi uskoa, että niillä pääsin, kun koepisterajat noussu niin hemmetisti
- alkuviesti
Laskin yht.pisteet ja luultavasti 63.5
- nextyearagain
Voiko enempää suututtaa 35.25 ja eka varasija!
- Nonniiin
35p ja 7. Varasija
- Kemuli
37 ja 17. varasija Aallossa.. Tampereelle seikkailemaan siis
- nakkenaku
Itsekkin varasijalla aaltoon. En halua Tampereelle edes mennä, vaikka pääsisin koska Aalto-yliopisto on ylivoimaisesti Suomen paras. Kannattaa harkita tarkkaan paikan vastaanottamista ensisijaisuuskiintiön mahdollisen saapumisen vuoksi.
- mietiskelen232
Lasketaankos yht.pisteisiin ollenkaan ensisijaisuuksia? Nyt kun tulivat s.postiin ja näyttäisi ettei niissä ollenkaan laskettu (ainakaan merkattu)
- mietiskelen232
Ups, oma moka. Laskin väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782