sisällä ollaa ja tietääkseni 34,5 pistettä AAAAAAAAMEN
TAMPERE TULI
20
102
Vastaukset
- whatttaa
Onnea missä vaasa viipyy
- jaahasta
34,75 ja 16. varasija. Joko trollaat tai toi järjestelmä on ihan sekasin.
- jaahans1
34,75 ja 16.varasija. Joko trollaat tai järjestelmä on ihan sekasin.
- hmmhmdukdkd
ootko 100varma pisteistäs
- jaahans1
hmmhmdukdkd kirjoitti:
ootko 100varma pisteistäs
sähköpostin mukaan kyllä.
- yjfgsdfhabzx
Mulla 24 varasija 34,25 pisteellä. Kyllä nousee pisteet sitten melkein neljällä ainakin. Maailmani romahti juuri.
- kvkccicu
Jos nää pitää paikkaansa turkuun on varmaan 35...siihen jäi sit mun paikka
- tottakaipitää
kvkccicu kirjoitti:
Jos nää pitää paikkaansa turkuun on varmaan 35...siihen jäi sit mun paikka
no tottahan toki pitävät paikkansa ha oliko 35raja muka joku yllätys?
- zxxcbb
35p enkä päässyt Tampereelle. 4s varasija.. Turun rajat jotain ihan älytöntä :DD:D
- lvocooc
Ootko tosissas. Turkuun on sitten 35,5 tai 36
- Minävaanmietin
Laittakaa ihmiset myös ne yhteispisteet... Voihan olla että joku jolla on 34 koepistettä on maksimit YO-pisteistä/yms...
- tampereelle
yhteispistein 62,25 tampereelle :)
- Masaaaaaaaaaaaa
Mulla 60,25 ja Tampereelle kans, mutta en voi uskoa, että niillä pääsin, kun koepisterajat noussu niin hemmetisti
- alkuviesti
Laskin yht.pisteet ja luultavasti 63.5
- nextyearagain
Voiko enempää suututtaa 35.25 ja eka varasija!
- Nonniiin
35p ja 7. Varasija
- Kemuli
37 ja 17. varasija Aallossa.. Tampereelle seikkailemaan siis
- nakkenaku
Itsekkin varasijalla aaltoon. En halua Tampereelle edes mennä, vaikka pääsisin koska Aalto-yliopisto on ylivoimaisesti Suomen paras. Kannattaa harkita tarkkaan paikan vastaanottamista ensisijaisuuskiintiön mahdollisen saapumisen vuoksi.
- mietiskelen232
Lasketaankos yht.pisteisiin ollenkaan ensisijaisuuksia? Nyt kun tulivat s.postiin ja näyttäisi ettei niissä ollenkaan laskettu (ainakaan merkattu)
- mietiskelen232
Ups, oma moka. Laskin väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802157
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871550Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141244Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401086Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2111039- 44965
- 97895
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805