Ystävää / lapselle äitiä

Helsinki-Suomi

Hei, olen akateeminen, skandinaavisen komea, pitkä, hoikka, biseksuaalinen mies ja olen aina halunnut lapsen/lapsia. Olen pitkäikäistä ja erittäin tervettä sukua vailla perinnöllisiä sairauksia, ja siemenneste on todettu tutkimuksissa huippulaatuiseksi. Vaimoa tai asuinkumppania en etsi, vaan ystävää ja hyvää äitiä lapselle. Ihmis- ja ystävyyssuhteeni ovat vuosien ja vuosikymmenien mittaisia ja olen pitkäjänteinen kaikessa mitä teen. Toivon sinunkin olevan jalat maassa -tyyppiä, iältäsi voisit olla 25-40. Haaveissani näen meidät asumassa samassa kerros- tai rivitalossa kahta eri huoneistoa, joissa lapsella/lapsilla olisi päivittäin mahdollisuus olla kummankin vanhempansa kanssa. Kerro omia ajatuksiasi. Toivottavasti säästymme ahdasmieliseltä huutelulta tässä viestiketjussa. :)

10

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnneaMatkaan

Toivottavasti löydät mukavan naisen vanhemmuuskumppaniksesi :)

• Helsinki-Suomi

Ensimmäinen mukava ja ystävällinen kommentti viestiini ikinä! Olet hyvä ihminen ja varmastikin nautit elämästä itsekin! :) Välillä ihmetyttää, miten pahansuopaista ja elämään kyllästynyttä väkeä kaikkialla piisaa. Aurinkoista viikonloppua! :)

• Pyhäkolminaisuus

Ei varmastikaan ihan helppo homma löytää naista, joka haluaa vapaaehtoisesti osapäivälapsen ilman ehjää perhettä.

• Jhhnbv

Kyllä tyhmiä riittää.

• einappaabi

Täytyypi myöntää, että näin naisena joka sitä isäehdokasta hakee, mielummin turvaudun sitten siihen klinikka vaihtoehtoon, kuin että ottaisin itsekkään "puolipäivä-isän" joka p-t välittäisi lapsensa äidistä. Sitäpaitsi, tuollainen suuntaumushan saattaisi olla jossain määrin geeneissä periytyvääkin? pienempi häpeä näin.

• HiekkaakoHaaruksissa

Hieno kommentti, kerrassaan! Toivottavasti jäät lapsettomaksi ja tuhlaat klinikalle koko omaisuutesi.

• JaHyväOnNäin

Toiveesi ei toteutunut. On nimittäin jo kolme lasta. Olen onnellinen YH. Miestä en ole mukanani raahannut, ja ihan hyvin on mennyt. Kyllä se vain niin on, että nainen on lapselle tuhannesti tärkeämpi vanhempi. Minkäs teet? luonto on näin suonut.

• Vanhemmaksi

Hei
      Oletko jo löytänyt äitikandidaatteja? Kuunnostaisiko sinua keskustella lisää asiasta?

• Helsinki-Suomi

Ehdottomasti kiinnostaa. Voitko perustaa esim. hotmail-osoitteen ja laittaa tänne tiedon? :)

• kiinnostaaaaa

Hei! Olisin kiinnostunut. Voisitko laittaa mailiosoitteen?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3074
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2772
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      62
      2556
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2477
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2038
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1559
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1552
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1529
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      77
      1514
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1439
    Aihe