Varasijat ?

Minävaanmietin

Opintopolkuni ilmoittaa, että olen varasijalla 3, mutta koepisteeni olivat todella alhaiset, joten tämä johtunee yhteispisteistä. Kuitenkin www.kauppatieteet.fi-sivustolla sanottiin, että varasijoilta nostetaan koepisteiden perusteella.

Onko siis kyseessä vain opintopolun "bugi" tai tyyli rankata hakijat ? Eli olenko jo varmasti ulkona ?

Tämä merkitsee itselle aika paljon sen takia, että tiedän irtisanoudunko, miten teen asunnon kanssa jne... Joten toivon asiallisia vastauksia.

10

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkakkaa

Täälläkin varasija 4. ihmettelee...

• Soitasoita

Soita kyseisen koulun hakijapalveluun ja kysy asiasta.

• Minävaanmietin

Yritin, ei vastattu, yritän kohta taas uudestaan.

• hmmm11

Onko vielä kuulunut mitään?

• Minävaanmietin
        hmmm11 kirjoitti:

Onko vielä kuulunut mitään?

Ei ole, laitoin mailia perään vielä koska en voi olla puhelimessa koko päivää, pitää välillä töitäkin tehdä.

• Whatwhatinthebutt

Mietin ihan samaa, olen kans varasijalla ja luulis että yhteispisteiden mukaan

• poriiiiiiin

Täälläkin ihmettelen samaa. Nyt en enää edes opintopolkuun pääse sisään, mutta aiemmin siellä olin alhaisilla koepisteillä joensuuhun ja poriin varasijalla 1. ja ouluun varasijalla 2.

• kauppatieteet

Kauppatieteellisen alan yhteisvalinnassa, jos opiskelijaksi hyväksytty ei ota saamaansa paikkaa vastaan, valitaan hänen tilalleen uusi opiskelija valtakunnallisen yhteishaun sijoittelukäytäntöjen mukaisesti koepistevalintapistein muodostuvasta valintatapajonosta (valintatapajono B).

Haastattelua käyttävän hakukohteen kohdalla uusi opiskelija valitaan kuitenkin haastatteluvalintapistein muodostuvasta valintatapajonosta (valintatapajono A2).

• eipäivää

Tampere 30 p., varasija 171. Lol... :DD

• paskathousussataas

Ekassa hakukohteessa lukee että opiskelijavalinta kesken, vaihtoehdoissa 1-4 kaikissa joku varasija. En älyä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe