Opintopolkuni ilmoittaa, että olen varasijalla 3, mutta koepisteeni olivat todella alhaiset, joten tämä johtunee yhteispisteistä. Kuitenkin www.kauppatieteet.fi-sivustolla sanottiin, että varasijoilta nostetaan koepisteiden perusteella.
Onko siis kyseessä vain opintopolun "bugi" tai tyyli rankata hakijat ? Eli olenko jo varmasti ulkona ?
Tämä merkitsee itselle aika paljon sen takia, että tiedän irtisanoudunko, miten teen asunnon kanssa jne... Joten toivon asiallisia vastauksia.
Varasijat ?
10
379
Vastaukset
- kikkakkaa
Täälläkin varasija 4. ihmettelee...
- Soitasoita
Soita kyseisen koulun hakijapalveluun ja kysy asiasta.
- Minävaanmietin
Yritin, ei vastattu, yritän kohta taas uudestaan.
- hmmm11
Onko vielä kuulunut mitään?
- Minävaanmietin
hmmm11 kirjoitti:
Onko vielä kuulunut mitään?
Ei ole, laitoin mailia perään vielä koska en voi olla puhelimessa koko päivää, pitää välillä töitäkin tehdä.
- Whatwhatinthebutt
Mietin ihan samaa, olen kans varasijalla ja luulis että yhteispisteiden mukaan
- poriiiiiiin
Täälläkin ihmettelen samaa. Nyt en enää edes opintopolkuun pääse sisään, mutta aiemmin siellä olin alhaisilla koepisteillä joensuuhun ja poriin varasijalla 1. ja ouluun varasijalla 2.
- kauppatieteet
Kauppatieteellisen alan yhteisvalinnassa, jos opiskelijaksi hyväksytty ei ota saamaansa paikkaa vastaan, valitaan hänen tilalleen uusi opiskelija valtakunnallisen yhteishaun sijoittelukäytäntöjen mukaisesti koepistevalintapistein muodostuvasta valintatapajonosta (valintatapajono B).
Haastattelua käyttävän hakukohteen kohdalla uusi opiskelija valitaan kuitenkin haastatteluvalintapistein muodostuvasta valintatapajonosta (valintatapajono A2). - eipäivää
Tampere 30 p., varasija 171. Lol... :DD
- paskathousussataas
Ekassa hakukohteessa lukee että opiskelijavalinta kesken, vaihtoehdoissa 1-4 kaikissa joku varasija. En älyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117