Kuulonparannusleikkaus minulle on tehty kuukausi sitten. Korva soi koko ajan, mutta kuulo ei ole palautunut vieläkään. Kuukauden päästä on kuulontarkistus vasta. Korvan soiminen on aika voimakasta, ennen leikkausta se ei soinut. Onko kokemuksia,kiireesti tänne jos on.
Otoskleroosileikkaus, palautuiko kuulo?
3
84
Vastaukset
- ahaas
Itsellä kuulo palautui vasta viikkojen ja parin kuukauden päästä. Eka kuulokoe oli vasta 6 kuukauden jälkeen. Kannattaa olla yhteydessä leikanneeseen tahoon jos kysymyksiä. Mikäs tilanne sulla tällä hetkellä?
- puolikuuro
Olin tänään lääkärissä. Korva putsattiin ja tuli aikamoinen köntsä ja puhallettiin. Kuulotesti tehtiin sen jälkeen oli hiukan parempi eli vähän kuulin. Lääkäri sanoi ettei kuulo kuulemma palaudu paremmaksi jos vikaa on sisäkorvassakin. Leikkauksesta on nyt 1.5 kk. Mutta olipa mukava kuulla että noinkin myöhään on kuulo palautunut. No 3kk kuluttua menen sopimaan kuulokojeesta, niin se lääkäri meinas. (Lääkäri ei ollut leikannut lääkärini).
- ahaas
Mulla samaa pulmaa sisäkorvan kanssa. ei kuulo palaudu kokonaan mutta kuitenkin huomattavasti. Nyt vahvimmat kojeet mitä markkinoilta löytyy mutta jatkossa pärjää pienemmillä. Ilman kojeita kuulen kyllä hiukan mutta en ihan terveen veroisesti vaan tarviin kojeen. Kuulo saattaa ainakin mulle kerrotun mukaan "elää" miltei vuoden leikkauksesta vaikka ei kait välttämättä nyt ihan parane niin pitkään. Mutta tsemppiä sullekin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446