Jos alemmis hakukohteis lukee peruuntunut ni tarkottaaks se sitä et pääsin sisää vaasaa?
Peruuntunut
tietämätön1324
5
165
Vastaukset
- hämmentynyttttttt
Tod näk. Mullakin sama, että kaks ylintä varasijoilla, sitten kesken kolmas ja kaks vikaa peruuntunut
- hdger
Mulla on kanssa kaks ylempää varasijoilla, kolmas "kesken" ja kolme vikaa "peruttu". Onkohan tää nyt, että pääsin kolmanteen hakutoiveeseeni... Toivottavasti.
- ewtewryy
Tarkoittaa.
- tsingtsing
mulla ainakin lukee "peruttu, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Ekassa siis varasijalla, toka eli Vaasa vielä kesken, ilmeisesti Vaasa siis kutsuu!
- eikääää
Meitä alkaa olla vaan niin monta tällästä jo vaasaan että alkaa jännittää päästäänkö kaikki sittenkään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331329Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691105- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43933- 66765
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56749- 42746
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116727Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29655