Jos alemmis hakukohteis lukee peruuntunut ni tarkottaaks se sitä et pääsin sisää vaasaa?
Peruuntunut
tietämätön1324
5
262
Vastaukset
- hämmentynyttttttt
Tod näk. Mullakin sama, että kaks ylintä varasijoilla, sitten kesken kolmas ja kaks vikaa peruuntunut
- hdger
Mulla on kanssa kaks ylempää varasijoilla, kolmas "kesken" ja kolme vikaa "peruttu". Onkohan tää nyt, että pääsin kolmanteen hakutoiveeseeni... Toivottavasti.
- ewtewryy
Tarkoittaa.
- tsingtsing
mulla ainakin lukee "peruttu, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Ekassa siis varasijalla, toka eli Vaasa vielä kesken, ilmeisesti Vaasa siis kutsuu!
- eikääää
Meitä alkaa olla vaan niin monta tällästä jo vaasaan että alkaa jännittää päästäänkö kaikki sittenkään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381