Peruuntunut

auvaaaaaaaaaaaaa

Jos alemmissa kohteissa lukee et peruuntunut niin tarkottaako se sitä että pääsi sisään?

19

2435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FSDR

Ehkä, kaiken järjen mukaan kyllä. Mulla sama tilanne, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

• dsfsdff

Tarkoittaa.

• Pedeli

Sama tilanne täällä, ekassa varasijalla, toka kesken ja loput peruuntunut :/ En tajuu miksen olis varasijalla noissa peruuntuneissa, paremmat pisteet mulla niissä on kun ekassa nimittäin! Eli toivotaan että toka aukeis, tän palstan mukaan kyllä ei :D

• ööööööööö

Mikä paikka sulla on 2. Ja millä pisteillä

• rgegfdd

On se auennut, ei nuo muuten peruuntuis.

• Pelokasepävarma

Hei, auttakaa epävarmaa!
        Jos on myönnetty opiskelupaikka kolmanteen hakukohteeseensa ja neljäs hakukohde on peruttu. Nyt kuitenkin haluaisin mieluummin opiskelemaan neljänteen hakutoiveeseeni. Voinko siis perua tuon jo myönnetyn opiskelupaikan ja toivoa, että olen päässyt neljänteen hakukohteeseeni? Tuleeko tästä neljännestä hyväksymiskirjettä, jos nyt perun tuon jo saamani opiskelupaikan?

• egwtew
        Pelokasepävarma kirjoitti:

Hei, auttakaa epävarmaa!
        Jos on myönnetty opiskelupaikka kolmanteen hakukohteeseensa ja neljäs hakukohde on peruttu. Nyt kuitenkin haluaisin mieluummin opiskelemaan neljänteen hakutoiveeseeni. Voinko siis perua tuon jo myönnetyn opiskelupaikan ja toivoa, että olen päässyt neljänteen hakukohteeseeni? Tuleeko tästä neljännestä hyväksymiskirjettä, jos nyt perun tuon jo saamani opiskelupaikan?

Ikävä kyllä ei, vaan sun pitää hakea ensi vuonna uudestaan, kiitos uuden systeemin..

• burgericyalater
        egwtew kirjoitti:

Ikävä kyllä ei, vaan sun pitää hakea ensi vuonna uudestaan, kiitos uuden systeemin..

Asia on aina ollut näin eikä uudessa systeemissä tämän tiimoilta ole moittimista.

• vitunvihainenopiskelija

vastakkaa ny joku vittu tuohon kysymykseen saatana ku ei täälä vitun opintopolussa osata kertoa yhtää saatanan mitää. 1. varasijalla 2. varasijalla 3. kesken 4. peruuntunut?????????????????????? eli tämä siis tarkoittaa että minut hyväksyttiin tuohon minun 4. opiskelupaikkaan mutta siinä lukee peruuntunut koska 3. paikasta ei ole tullut vielä tulosta???? ei jeesus tää on paskaa

• Tietäjäoppolku

Tarkoittaa että sut on hyväksytty 3. paikkaan. Siinä 3. kohdassa ei voi olla vielä "ota paikka vastaan"
        3.7. siihen aukeaa teksti "ota ehdollisesti tai sitovasti paikka vastaan"

• vitunvihainenopiskelija

anteeksi kirosainoista mutta lievä vitutus päällä tämän epätietoisuuden takia. tarkoittaako tämä siis että 4. paikka on menetetty koska siinä lukee peruuntunut?

• Tietäjäopppolku

Tarkoittaa. Alemmat peruuntuvat automaattisesti kun ylempi tärppää.

• SASASASASASS
        Tietäjäoppolku kirjoitti:

Tarkoittaa että sut on hyväksytty 3. paikkaan. Siinä 3. kohdassa ei voi olla vielä "ota paikka vastaan"
        3.7. siihen aukeaa teksti "ota ehdollisesti tai sitovasti paikka vastaan"

Ei. Opintopolun hakukone tunnistaa 3.kohteen hyväksytyksi, koska 3.hakukohteen opiskelupaikkaa ei ole vielä tarkistettu. Voit ihan yhtä hyvin olla vielä kolmanteen tai neljänteen hakukohteeseen hyväksytty/varasijalla/hylätty

• Epävarma2

Mutta jos peruu sen hyväksytyn paikan, onko vielä mahdollista päässä niihin alempiin hakukohteisiin?

• Tietäjäoppolk
        SASASASASASS kirjoitti:

Ei. Opintopolun hakukone tunnistaa 3.kohteen hyväksytyksi, koska 3.hakukohteen opiskelupaikkaa ei ole vielä tarkistettu. Voit ihan yhtä hyvin olla vielä kolmanteen tai neljänteen hakukohteeseen hyväksytty/varasijalla/hylätty

Ei pidä paikkansa. Teksti peruttu muuttuu kohtapuoliin, "peruttu, hyväksytty ylempään hakukohteeseen"

• automaattisestiperuu
        Epävarma2 kirjoitti:

Mutta jos peruu sen hyväksytyn paikan, onko vielä mahdollista päässä niihin alempiin hakukohteisiin?

Ei mun mielestä. En lähtis koittamaan.

• Oppolkutietäjä
        Epävarma2 kirjoitti:

Ei. Koska sillä sekunnilla kun oppolkuun tulee tieto jonnekin hyväksymisestä, alemmat kohteet vapautuvat muiden käyttöön.
        Esim muiden varasija nousee ko. kohteessa tms

• sminininmi

Oletteko nyt täysin varmoja siitä, että jos esim 1. varasija 2. kesken 3.peruttu/hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle meinaa että on oikeasti hyväksytty hakukohteeseen 2?

• Gregzee

En 100% varma, mutta miksi sitten loput vaihtoehdot olisivat peruttu, jos et olisi päässyt kouluun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5646
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4094
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2394
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      295
      2220
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1451
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1309
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1202
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      131
      1190
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      984
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      169
      895
    Aihe