Jos alemmissa kohteissa lukee et peruuntunut niin tarkottaako se sitä että pääsi sisään?
Peruuntunut
19
2435
Vastaukset
- FSDR
Ehkä, kaiken järjen mukaan kyllä. Mulla sama tilanne, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
- dsfsdff
Tarkoittaa.
- Pedeli
Sama tilanne täällä, ekassa varasijalla, toka kesken ja loput peruuntunut :/ En tajuu miksen olis varasijalla noissa peruuntuneissa, paremmat pisteet mulla niissä on kun ekassa nimittäin! Eli toivotaan että toka aukeis, tän palstan mukaan kyllä ei :D
- ööööööööö
Mikä paikka sulla on 2. Ja millä pisteillä
- rgegfdd
On se auennut, ei nuo muuten peruuntuis.
- Pelokasepävarma
Hei, auttakaa epävarmaa!
Jos on myönnetty opiskelupaikka kolmanteen hakukohteeseensa ja neljäs hakukohde on peruttu. Nyt kuitenkin haluaisin mieluummin opiskelemaan neljänteen hakutoiveeseeni. Voinko siis perua tuon jo myönnetyn opiskelupaikan ja toivoa, että olen päässyt neljänteen hakukohteeseeni? Tuleeko tästä neljännestä hyväksymiskirjettä, jos nyt perun tuon jo saamani opiskelupaikan? - egwtew
Pelokasepävarma kirjoitti:
Hei, auttakaa epävarmaa!
Jos on myönnetty opiskelupaikka kolmanteen hakukohteeseensa ja neljäs hakukohde on peruttu. Nyt kuitenkin haluaisin mieluummin opiskelemaan neljänteen hakutoiveeseeni. Voinko siis perua tuon jo myönnetyn opiskelupaikan ja toivoa, että olen päässyt neljänteen hakukohteeseeni? Tuleeko tästä neljännestä hyväksymiskirjettä, jos nyt perun tuon jo saamani opiskelupaikan?Ikävä kyllä ei, vaan sun pitää hakea ensi vuonna uudestaan, kiitos uuden systeemin..
- burgericyalater
egwtew kirjoitti:
Ikävä kyllä ei, vaan sun pitää hakea ensi vuonna uudestaan, kiitos uuden systeemin..
Asia on aina ollut näin eikä uudessa systeemissä tämän tiimoilta ole moittimista.
- vitunvihainenopiskelija
vastakkaa ny joku vittu tuohon kysymykseen saatana ku ei täälä vitun opintopolussa osata kertoa yhtää saatanan mitää. 1. varasijalla 2. varasijalla 3. kesken 4. peruuntunut?????????????????????? eli tämä siis tarkoittaa että minut hyväksyttiin tuohon minun 4. opiskelupaikkaan mutta siinä lukee peruuntunut koska 3. paikasta ei ole tullut vielä tulosta???? ei jeesus tää on paskaa
- Tietäjäoppolku
Tarkoittaa että sut on hyväksytty 3. paikkaan. Siinä 3. kohdassa ei voi olla vielä "ota paikka vastaan"
3.7. siihen aukeaa teksti "ota ehdollisesti tai sitovasti paikka vastaan" - vitunvihainenopiskelija
anteeksi kirosainoista mutta lievä vitutus päällä tämän epätietoisuuden takia. tarkoittaako tämä siis että 4. paikka on menetetty koska siinä lukee peruuntunut?
- Tietäjäopppolku
Tarkoittaa. Alemmat peruuntuvat automaattisesti kun ylempi tärppää.
- SASASASASASS
Tietäjäoppolku kirjoitti:
Tarkoittaa että sut on hyväksytty 3. paikkaan. Siinä 3. kohdassa ei voi olla vielä "ota paikka vastaan"
3.7. siihen aukeaa teksti "ota ehdollisesti tai sitovasti paikka vastaan"Ei. Opintopolun hakukone tunnistaa 3.kohteen hyväksytyksi, koska 3.hakukohteen opiskelupaikkaa ei ole vielä tarkistettu. Voit ihan yhtä hyvin olla vielä kolmanteen tai neljänteen hakukohteeseen hyväksytty/varasijalla/hylätty
- Epävarma2
Mutta jos peruu sen hyväksytyn paikan, onko vielä mahdollista päässä niihin alempiin hakukohteisiin?
- Tietäjäoppolk
SASASASASASS kirjoitti:
Ei. Opintopolun hakukone tunnistaa 3.kohteen hyväksytyksi, koska 3.hakukohteen opiskelupaikkaa ei ole vielä tarkistettu. Voit ihan yhtä hyvin olla vielä kolmanteen tai neljänteen hakukohteeseen hyväksytty/varasijalla/hylätty
Ei pidä paikkansa. Teksti peruttu muuttuu kohtapuoliin, "peruttu, hyväksytty ylempään hakukohteeseen"
- automaattisestiperuu
Epävarma2 kirjoitti:
Mutta jos peruu sen hyväksytyn paikan, onko vielä mahdollista päässä niihin alempiin hakukohteisiin?
Ei mun mielestä. En lähtis koittamaan.
- Oppolkutietäjä
Epävarma2 kirjoitti:
Ei. Koska sillä sekunnilla kun oppolkuun tulee tieto jonnekin hyväksymisestä, alemmat kohteet vapautuvat muiden käyttöön.
Esim muiden varasija nousee ko. kohteessa tms
- sminininmi
Oletteko nyt täysin varmoja siitä, että jos esim 1. varasija 2. kesken 3.peruttu/hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle meinaa että on oikeasti hyväksytty hakukohteeseen 2?
- Gregzee
En 100% varma, mutta miksi sitten loput vaihtoehdot olisivat peruttu, jos et olisi päässyt kouluun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895