Peruuntunut

auvaaaaaaaaaaaaa

Jos alemmissa kohteissa lukee et peruuntunut niin tarkottaako se sitä että pääsi sisään?

19

2659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FSDR

Ehkä, kaiken järjen mukaan kyllä. Mulla sama tilanne, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

• dsfsdff

Tarkoittaa.

• Pedeli

Sama tilanne täällä, ekassa varasijalla, toka kesken ja loput peruuntunut :/ En tajuu miksen olis varasijalla noissa peruuntuneissa, paremmat pisteet mulla niissä on kun ekassa nimittäin! Eli toivotaan että toka aukeis, tän palstan mukaan kyllä ei :D

• ööööööööö

Mikä paikka sulla on 2. Ja millä pisteillä

• rgegfdd

On se auennut, ei nuo muuten peruuntuis.

• Pelokasepävarma

Hei, auttakaa epävarmaa!
        Jos on myönnetty opiskelupaikka kolmanteen hakukohteeseensa ja neljäs hakukohde on peruttu. Nyt kuitenkin haluaisin mieluummin opiskelemaan neljänteen hakutoiveeseeni. Voinko siis perua tuon jo myönnetyn opiskelupaikan ja toivoa, että olen päässyt neljänteen hakukohteeseeni? Tuleeko tästä neljännestä hyväksymiskirjettä, jos nyt perun tuon jo saamani opiskelupaikan?

• egwtew
        Pelokasepävarma kirjoitti:

Hei, auttakaa epävarmaa!
        Jos on myönnetty opiskelupaikka kolmanteen hakukohteeseensa ja neljäs hakukohde on peruttu. Nyt kuitenkin haluaisin mieluummin opiskelemaan neljänteen hakutoiveeseeni. Voinko siis perua tuon jo myönnetyn opiskelupaikan ja toivoa, että olen päässyt neljänteen hakukohteeseeni? Tuleeko tästä neljännestä hyväksymiskirjettä, jos nyt perun tuon jo saamani opiskelupaikan?

Ikävä kyllä ei, vaan sun pitää hakea ensi vuonna uudestaan, kiitos uuden systeemin..

• burgericyalater
        egwtew kirjoitti:

Ikävä kyllä ei, vaan sun pitää hakea ensi vuonna uudestaan, kiitos uuden systeemin..

Asia on aina ollut näin eikä uudessa systeemissä tämän tiimoilta ole moittimista.

• vitunvihainenopiskelija

vastakkaa ny joku vittu tuohon kysymykseen saatana ku ei täälä vitun opintopolussa osata kertoa yhtää saatanan mitää. 1. varasijalla 2. varasijalla 3. kesken 4. peruuntunut?????????????????????? eli tämä siis tarkoittaa että minut hyväksyttiin tuohon minun 4. opiskelupaikkaan mutta siinä lukee peruuntunut koska 3. paikasta ei ole tullut vielä tulosta???? ei jeesus tää on paskaa

• Tietäjäoppolku

Tarkoittaa että sut on hyväksytty 3. paikkaan. Siinä 3. kohdassa ei voi olla vielä "ota paikka vastaan"
        3.7. siihen aukeaa teksti "ota ehdollisesti tai sitovasti paikka vastaan"

• vitunvihainenopiskelija

anteeksi kirosainoista mutta lievä vitutus päällä tämän epätietoisuuden takia. tarkoittaako tämä siis että 4. paikka on menetetty koska siinä lukee peruuntunut?

• Tietäjäopppolku

Tarkoittaa. Alemmat peruuntuvat automaattisesti kun ylempi tärppää.

• SASASASASASS
        Tietäjäoppolku kirjoitti:

Tarkoittaa että sut on hyväksytty 3. paikkaan. Siinä 3. kohdassa ei voi olla vielä "ota paikka vastaan"
        3.7. siihen aukeaa teksti "ota ehdollisesti tai sitovasti paikka vastaan"

Ei. Opintopolun hakukone tunnistaa 3.kohteen hyväksytyksi, koska 3.hakukohteen opiskelupaikkaa ei ole vielä tarkistettu. Voit ihan yhtä hyvin olla vielä kolmanteen tai neljänteen hakukohteeseen hyväksytty/varasijalla/hylätty

• Epävarma2

Mutta jos peruu sen hyväksytyn paikan, onko vielä mahdollista päässä niihin alempiin hakukohteisiin?

• Tietäjäoppolk
        SASASASASASS kirjoitti:

Ei. Opintopolun hakukone tunnistaa 3.kohteen hyväksytyksi, koska 3.hakukohteen opiskelupaikkaa ei ole vielä tarkistettu. Voit ihan yhtä hyvin olla vielä kolmanteen tai neljänteen hakukohteeseen hyväksytty/varasijalla/hylätty

Ei pidä paikkansa. Teksti peruttu muuttuu kohtapuoliin, "peruttu, hyväksytty ylempään hakukohteeseen"

• automaattisestiperuu
        Epävarma2 kirjoitti:

Mutta jos peruu sen hyväksytyn paikan, onko vielä mahdollista päässä niihin alempiin hakukohteisiin?

Ei mun mielestä. En lähtis koittamaan.

• Oppolkutietäjä
        Epävarma2 kirjoitti:

Ei. Koska sillä sekunnilla kun oppolkuun tulee tieto jonnekin hyväksymisestä, alemmat kohteet vapautuvat muiden käyttöön.
        Esim muiden varasija nousee ko. kohteessa tms

• sminininmi

Oletteko nyt täysin varmoja siitä, että jos esim 1. varasija 2. kesken 3.peruttu/hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle meinaa että on oikeasti hyväksytty hakukohteeseen 2?

• Gregzee

En 100% varma, mutta miksi sitten loput vaihtoehdot olisivat peruttu, jos et olisi päässyt kouluun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      210
      3879
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2465
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2233
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe