Onko noilla varasijoilla nyt yhteispisteillä hakevatkin vai vaan koepiste? Menee noi pisteet ihan ristii
Varasijoille yhteispisteillä?
7
101
Vastaukset
- joopajootaas
minulla ainakin on pakko olla yhteispiste koska kokeesta sain todella vähän enkä niillä pisteillä voisi mitenkään olla näin korkealla jonossa..
- yhteispisteilläkö
sama täällä. koepisteillä 21,25 ei todellakaan oltaisi varasijoilla 1. ja 2. ....... :D
- 2jonoo
On olemassa 2eri jonoa joten tuplaa varasijasi luku niin näät missä menet viimevuoteen nähden.
- Eivittunytsentään
Miks sit kauppatieteet.fi sivul näin:
Jos kauppatieteellisen alan yhteisvalinnassa opiskelijaksi hyväksytty ei ota saamaansa paikkaa vastaan, valitaan hänen tilalleen uusi opiskelija valtakunnallisen yhteishaun sijoittelukäytäntöjen mukaisesti koepistevalintapistein muodostuvasta valintatapajonosta (valintatapajono B).
?????- haaveissaporilainen
mä en luota täällä enää ainakaan mihinkään. :D en usko kyllä siihen mitä opintopolku mulle näyttää, ja kuka hullu nyt näihin juttuihin täällä suomi24 oikeasti uskoo. Täytyy pariksi viikoksi nyt koittaa rauhoittua ja silmäillä opintopolkua sekä tietty viralliset tulokset.
- Ouluunko
Laitoin Oulun hakijapalveluun viestiä, että jaetaanko varasijoja yhteispisteidenkin perusteella vai onko kyseessä jokin tekninen virhe. Laittoivat kuulemma viestini eteenpäin kauppakorkean koulutuspäällikölle, mutta eivät vastanneet muuta. Epäilisin siis mahdollista bugia... Odottelen siis perjantaihin asti ennen kuin luotan opintopolkuun.
- epätoivoinenrannalla
Katselin monen yliopiston sivujakin, ja siellä luki että varasijoilta valitaan B:stä eli koepisteillä. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043