miksi syttyy se valo?

kimonitsi

kun ajan liikennevaloihin tai muutoin annan zafiran käydä tyhjäkäynnillä syttyy se moottorin näkönen valo, eiks se merkkaa jotain häiriöö? käynti ihan suht ok silti, ehkä pikkusen alkaa pyllyssä tuntua enenmmän tärinöitä sit sammuu vasta kun sammuttaa auton ja starttaa uudelleen ja ajaa pari metriä. kaasuläppäkotelo on vaihdettu kun kierrokset putos mut nyt taas polttelee sitä valoo????????

10

2977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakakak

anna valtuutetun opel huoltamon tökätä johto TECH II- pistokkeeseen, niin Opelisi kertoo missä vika on

• hehehehhehehehhhehehehehehh...

heheheheheheheheheheheehhehehehehehehehehehehehehe

taidat olla huumorimiehii, hyvänen aika, kun ne ei tiedä, ja valohoito maksaa ihan vitusti......................................

en viitti enää kertaakaan käydä siellä arvailtavana, arvaavat näitten pistokkeeseen tökkäämisten jälkeen millon mitäkin ja kuitenkaan osan vaihdon jälkeenkään vika ei poistu, sit vaihdetaan seuraava namikka ja pannaan edellinen takasi ja jne. jne. jne. Kuka jaksaa? Paska mikä paska..............

• kakakaka
        hehehehhehehehhhehehehehehh... kirjoitti:

taidat olla huumorimiehii, hyvänen aika, kun ne ei tiedä, ja valohoito maksaa ihan vitusti......................................

en viitti enää kertaakaan käydä siellä arvailtavana, arvaavat näitten pistokkeeseen tökkäämisten jälkeen millon mitäkin ja kuitenkaan osan vaihdon jälkeenkään vika ei poistu, sit vaihdetaan seuraava namikka ja pannaan edellinen takasi ja jne. jne. jne. Kuka jaksaa? Paska mikä paska..............

Siis autosihan kertoo tietokoneelle missä vika, ja silti vaihtelee vääriä osia? Etkö muka saa ite seurata vierestä kun ne laittaa piuhan kiinni? Minä ainakin oo nseurannu vierestä kun vien määräaikaishuoltoon(EI MUUTA VIKAA =) ) ja nään selvästi miten koneen näytössä lukee "EI VIKAA". Meneppä katsomaan. Pian saattaa näytössä lukea "ILMAMASSA-ANTURI VIALLINEN" Jo on kumma jos silti vaihtelee vääriä osia. Ja et sitä valoo saa sammumaan missään muualla ku merkkilikkeessä.

• omistaja
        hehehehhehehehhhehehehehehh... kirjoitti:

Katsoa peiliin? Itse olen saannut asiallista toimintaa huolloissa (130000km ajettu Zafira)
        tosin mitään pahoja vikoja ei ole ollutkaan. Hehkutulpat, ilmamassamittari ja yksi ABS tunnistin ja näistä aivan oikeat diaknoosit.

• jorma the opel man
        omistaja kirjoitti:

Katsoa peiliin? Itse olen saannut asiallista toimintaa huolloissa (130000km ajettu Zafira)
        tosin mitään pahoja vikoja ei ole ollutkaan. Hehkutulpat, ilmamassamittari ja yksi ABS tunnistin ja näistä aivan oikeat diaknoosit.

Eikö noihin osiin ole jo kulunut6 pieni omaisuus? Ilmamassa mittarikin menny jo tuossa km lukemassa...

• putput

onko tää ilmamassa-anturi sama kuin happitunnistin?

• kakakakaka

en oo varma, mutta luulisin että ei oo, kun ilmamassa-anturi on siellä raitisilmaputkessa (vai mikä sen nimi on)

• vitsiniekkoja
        kakakakaka kirjoitti:

en oo varma, mutta luulisin että ei oo, kun ilmamassa-anturi on siellä raitisilmaputkessa (vai mikä sen nimi on)

Ei paljon kannata uskoa tämän foorumin juttuihin, niissä on vähemmän sitä päätä ja häntää.

• mää ite

ilmamassa anturi mittaa moottorin ottamaa ilma määrää, happitunnistin pakokaasuja= lambda anturi

• putsari

mulla auttoi kun putsasin kaasuläpän sisältä karstat pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      245
      6097
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      31
      4506
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      24
      2562
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      312
      2306
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      50
      1505
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      178
      1444
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1349
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1277
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1054
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      175
      1021
    Aihe