miksi syttyy se valo?

kimonitsi

kun ajan liikennevaloihin tai muutoin annan zafiran käydä tyhjäkäynnillä syttyy se moottorin näkönen valo, eiks se merkkaa jotain häiriöö? käynti ihan suht ok silti, ehkä pikkusen alkaa pyllyssä tuntua enenmmän tärinöitä sit sammuu vasta kun sammuttaa auton ja starttaa uudelleen ja ajaa pari metriä. kaasuläppäkotelo on vaihdettu kun kierrokset putos mut nyt taas polttelee sitä valoo????????

10

2973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakakak

anna valtuutetun opel huoltamon tökätä johto TECH II- pistokkeeseen, niin Opelisi kertoo missä vika on

• hehehehhehehehhhehehehehehh...

heheheheheheheheheheheehhehehehehehehehehehehehehe

taidat olla huumorimiehii, hyvänen aika, kun ne ei tiedä, ja valohoito maksaa ihan vitusti......................................

en viitti enää kertaakaan käydä siellä arvailtavana, arvaavat näitten pistokkeeseen tökkäämisten jälkeen millon mitäkin ja kuitenkaan osan vaihdon jälkeenkään vika ei poistu, sit vaihdetaan seuraava namikka ja pannaan edellinen takasi ja jne. jne. jne. Kuka jaksaa? Paska mikä paska..............

• kakakaka
        hehehehhehehehhhehehehehehh... kirjoitti:

taidat olla huumorimiehii, hyvänen aika, kun ne ei tiedä, ja valohoito maksaa ihan vitusti......................................

en viitti enää kertaakaan käydä siellä arvailtavana, arvaavat näitten pistokkeeseen tökkäämisten jälkeen millon mitäkin ja kuitenkaan osan vaihdon jälkeenkään vika ei poistu, sit vaihdetaan seuraava namikka ja pannaan edellinen takasi ja jne. jne. jne. Kuka jaksaa? Paska mikä paska..............

Siis autosihan kertoo tietokoneelle missä vika, ja silti vaihtelee vääriä osia? Etkö muka saa ite seurata vierestä kun ne laittaa piuhan kiinni? Minä ainakin oo nseurannu vierestä kun vien määräaikaishuoltoon(EI MUUTA VIKAA =) ) ja nään selvästi miten koneen näytössä lukee "EI VIKAA". Meneppä katsomaan. Pian saattaa näytössä lukea "ILMAMASSA-ANTURI VIALLINEN" Jo on kumma jos silti vaihtelee vääriä osia. Ja et sitä valoo saa sammumaan missään muualla ku merkkilikkeessä.

• omistaja
        hehehehhehehehhhehehehehehh... kirjoitti:

Katsoa peiliin? Itse olen saannut asiallista toimintaa huolloissa (130000km ajettu Zafira)
        tosin mitään pahoja vikoja ei ole ollutkaan. Hehkutulpat, ilmamassamittari ja yksi ABS tunnistin ja näistä aivan oikeat diaknoosit.

• jorma the opel man
        omistaja kirjoitti:

Katsoa peiliin? Itse olen saannut asiallista toimintaa huolloissa (130000km ajettu Zafira)
        tosin mitään pahoja vikoja ei ole ollutkaan. Hehkutulpat, ilmamassamittari ja yksi ABS tunnistin ja näistä aivan oikeat diaknoosit.

Eikö noihin osiin ole jo kulunut6 pieni omaisuus? Ilmamassa mittarikin menny jo tuossa km lukemassa...

• putput

onko tää ilmamassa-anturi sama kuin happitunnistin?

• kakakakaka

en oo varma, mutta luulisin että ei oo, kun ilmamassa-anturi on siellä raitisilmaputkessa (vai mikä sen nimi on)

• vitsiniekkoja
        kakakakaka kirjoitti:

en oo varma, mutta luulisin että ei oo, kun ilmamassa-anturi on siellä raitisilmaputkessa (vai mikä sen nimi on)

Ei paljon kannata uskoa tämän foorumin juttuihin, niissä on vähemmän sitä päätä ja häntää.

• mää ite

ilmamassa anturi mittaa moottorin ottamaa ilma määrää, happitunnistin pakokaasuja= lambda anturi

• putsari

mulla auttoi kun putsasin kaasuläpän sisältä karstat pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7744
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3213
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2506
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2126
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2074
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1998
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1683
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      63
      1628
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18