Eli siis aiemmin tuen on saanut omalle tilille, mutta muutin juuri Yh:lle aso kämppään. Sopimuksessa on maininta tuesta, että se pitää mennä suoraan heille. Onko näin?
Pitääkö asumistuki maksaa suoraan Yh-Kodin tilille
Kertokaapa
2
95
Vastaukset
- Petu_
Ei ole. Voit laittaa KELAan maksuosoitteeksi oman tilisi ja olla vaan hiljaa hiiskumatta asiasta YH:lle yhtään mitään. Sitten kun on kahden kuukauden vuokrat maksamatta niin vuokranantajan ilmoituksen jälkeen KELA maksaa asumistuet vuokranantajalle jos vuokranantaja sitä KELAsta pyytää.
http://www.toimeentulotuki.net- HölmöäTouhua
Mutta Petu!
Eikö aloittajan olisi parempi ohjata tuet suoraan vuokranantajalle, niin ei tulisi niitä rästejä.
Vai onko periaatteesi se, että aina laitetaan kapuloita rattaisiin, vaikka siitä olisi itselle vahinkoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026