millasilla pisteillä sisällä/ varasijoilla?
Jyväskylän tsloistieteen pisteet
13
102
Vastaukset
- Bööö123276666
32.25 lukee että opiskelijavalinta kesken ja alemmat peruttu
- ernmkdfn
23,5/52,5 kesken ja alemmat peruttu
- jykylään
33,25p hyväksytty.
- Kdkdkdjsj
31/54 kesken
- Publo
33,25 kesken, alemmat peruttu.
- onnellinen999999999
33p/57p sisällä
- hmmhm23928
Eiks perutun lisäks pitäisi lukea että hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle? Ainakin itellä. Vai meneekö erilailla jos ylimmästä ei tuloksia viel tullut.
- öhömm
Mulla luki aamulla pelkästään peruttu. Päivällä siihen ilmestyi lisäksi tuo teksti että hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle. Eli ei pitäisi olla hätää jos lukee vielä ainoastaan peruuntunut.
- JaNäin
Täälä myös peruttu, koska ylempi hakutoive toteutunut tai vst.
Helpottaisi vähän vertailua, jos erotettaisiin taloustiede ja yrityksen taloustiede hakukohteina. Itselläni taloustiede ja 29 / 53 ja oli hyväksytty, ilmeisesti yrityksen taloustieteeseen korkeammat rajat (hakijoitakin oli muistaakseni joku 500 enemmän?) - toivoelääehkä
Kannattaa erottaa nämä kaksi toisistaan ja tehdä omat ketjut ehdottomasti
- ömmmmm
Eikös tämän ketjun juuri kuuluisi olla pelkästää taloustieteelle (tsloistieteet...)?
- eeihänkaivai
JaNäin kirjoitti:
Täälä myös peruttu, koska ylempi hakutoive toteutunut tai vst.
Helpottaisi vähän vertailua, jos erotettaisiin taloustiede ja yrityksen taloustiede hakukohteina. Itselläni taloustiede ja 29 / 53 ja oli hyväksytty, ilmeisesti yrityksen taloustieteeseen korkeammat rajat (hakijoitakin oli muistaakseni joku 500 enemmän?)hakijoita oli 1/3 (1450/1050) enemmän joo mutta paikkoja 2x vähemmän taloustieteessä joten luulisi että taloustieteet vaikiampi entiedä.https://www.jyu.fi/yliopistopalvelut/tilastot/tilastoja/opiskelijavalinta
- paikkojaovistaikkunoista
taloustieteeseen yhteensä 45paikkaa kun ytt:lle 105 paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895