Hankenin pisteet/tulokset?

Snobi

Onko kenelläkään mitään tietoa koska hankenin tulokset saapuvat?

31

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • detvadet

      samaa pohdin täällä. mutta viimeistään 3.7 pitäisi tulla! paljonko pisteitä sulle kertyi? mulle 61/145

      • detvadet

        tai siis 61 20 :D


      • Snobi

        41 tuli ja hain vaasaan viime vuoden raja taisi olla 39. Mahtaako nousta rajat tänä vuonna?


      • Snobi

        Itellä 41 20=61


      • detvadet

        no siis jos kattelee viime vuoden koetta se taisi olla vaativampi, joten voisi noustakin hieman, toivotaan ettei kuitenkaan yli 41 :)ja yleensä rajat ovat pysyneet melko samoina, mitä nyt /-2 - 5 pistettä


      • Snobi

        41 20=61 viime vuonna vaasa 59 mahtaako riittää


      • detvadet

        ehkäpä, vaikea arvioida. voisitko päästä yhteispistekiintiössä?


      • Snobi

        En usko


      • Snobi

        En usko


    • Segelbåten

      En tajuu miten voi kestää näin kauan kun kauppiksenkin tulokset jo saatu... No ite sain 69 pistettä kokeesta niin pitäis olla aika varmasti sisällä Helsingissä mutta ois se varmistus kuitenki kiva saada :P

      • Snobi

        100% olet


    • 23445678

      Mitenkäs rajoilla mennään jos koepisteet 57,5 20 ja yhteispisteet 140,5? Ja Helsinkiin haen

      • Hänken

        Uskoisin et pääset suoraan kokeella mutta jos et niin yhteispisteillä ainakin.


    • umparumpa

      Osasitko kirjoittaa nimesi sille varattuun tilaan? Onnittelut, olet sisällä!

      Terv,


      Dekaani

      • Snobi

        Troll


      • dekansjusex
        Snobi kirjoitti:

        Troll

        Olet selvästikkin tarpeeksi terävä Hankeniin!

        Terv,

        Dekaani


    • petrefölk

      Itselläni on 61,5/139,5.

      • hurmångatimmarkvar

        Kyllä noilla luulis pääsevän, ainakin yhteispisteillä. Viime vuonna raja taisi olla 120 yhteispisteissä? Mutta olisi kiva jos ne nyt saisivat tuloksia kasaan niin pääsisi tästä tietämättömyydestä


    • hellbe

      Itekö olette arvioineet pistemääränne vai onko tullut virallisesti s-postitse?

      • hellbe

        ...ite laskin, että saisin 48,5 pistettä. Ei riitä Helsinkiin, mutta pääsiskö noilla pisteillä Vaasaan?


      • detvadet

        minä ainakin arvioin itse, lähtöpisteet tulivat sähköpostiin jo ennen koetta. elleivät pisterajat nouse älyttömästi,niin 48,5 on lentämällä sisään vaasaan!


      • Tmt

        Ei riitä jollei vaasa 1


    • Petrefölk

      Pisteet tuli, sisällä ollaan.

    • Hankenebin

      Vuonna 2013 yli 80% pelkistä hakijoista pääsi stadin hankeniin, EBIN!

      Hajotkaa vittu kouluunne, jonne pääsee kuka tahansa ruotsinkieltä osaava spede :D

      T. Aaltoon 38 pisteellä

      • Aalto-on-paska

        Menny suol


      • tiiikkll

      • ewgeraz

        Olen aina ihmetellyt, miksi ne jotka marmattavat siitä, miten Hankenille on helppo päästä, eivät itse hae sinne. Miksi tuhlata satoja tunteja aikaa ja vaivaa suomenkielisen kauppakorkean pääsykokeisiin, kun ruotsinkieliseen pääsee helpommalla? Itse opetuksen tasossa tuskin valtavia eroja on.


      • ettätämmöistä
        ewgeraz kirjoitti:

        Olen aina ihmetellyt, miksi ne jotka marmattavat siitä, miten Hankenille on helppo päästä, eivät itse hae sinne. Miksi tuhlata satoja tunteja aikaa ja vaivaa suomenkielisen kauppakorkean pääsykokeisiin, kun ruotsinkieliseen pääsee helpommalla? Itse opetuksen tasossa tuskin valtavia eroja on.

        no on se epäreilua, koska ei ole kiva lukea ja erityisesti kirjoittaa tenteissä kouluruotsilla. Hyödyllistä varmaan olisi joo, jos olisi vähänkin kielipäätä mutta mitään mieltä ylentävää touhua se ei ole. Kyllä nää bättre folkit osaa järjestää asiat niin että omat tytöt ja pojat pääse kauppikseen joooo


    • Onko.tiedossa

      Mitkäs koepisterajat (lisäpisteet ensisijaisuudesta huomioiden) ja yhteispisterajat olivat tänä vuonna, tai mistä ne näkee kun julkaisevat?

      Ja oliko jotain lisäpisteitä ensimmäistä kertaa hakeville käytössä (nuohan tulevat vakiokäytännöksi vasta ensi vuonna, mutta käsittääkseni tänä vuonna ja mahdollisesti aikaisemminkin osa paikoista on ensikertalaisia jo kiintiöinyt tms.)?

      • 2gtg

        Yhteispistekiintiö pysyi samana kuin viime vuonna. Koepistekiintö jopa laski jonkin verran, vaikka koe olikin helpon oloinen. Olisko houkutellut sitten tekemään hölmöjä virheitä.


      • joopa--joo

        Mistä nuo em. pisterajat näkee?

        Sisään otettujen määrä laski n. 10%, hakijoiden määrä enemmänkin (kuten kaikkialla muutettujen käytäntöjen vuoksi).

        Sisäänpääsyprosentit eivät ole vertailukelpoisia oppilaitosten välillä, koska mukaan hakijoihin lasketaan kaikki paikat joita hakee, eli tänä vuonna maks. 6 kpl. Eli jos vaikkapa jokin paikkakunta on helpon sisäänpääsyn maineessa, sen merkitsee moni varapaikaksi listan häntäpäähän, mikä pienentää sisäänpääsyprosenttia. (Vrt. Lappeen ranta vs. Aalto sisään pääsy prosentit) Ensisijaisten hakukohteiden tilastot kiinnostaisivat - mistäköhän löytyvät?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe