Onko kenelläkään mitään tietoa koska hankenin tulokset saapuvat?
Hankenin pisteet/tulokset?
31
440
Vastaukset
- detvadet
samaa pohdin täällä. mutta viimeistään 3.7 pitäisi tulla! paljonko pisteitä sulle kertyi? mulle 61/145
- detvadet
tai siis 61 20 :D
- Snobi
41 tuli ja hain vaasaan viime vuoden raja taisi olla 39. Mahtaako nousta rajat tänä vuonna?
- Snobi
Itellä 41 20=61
- detvadet
no siis jos kattelee viime vuoden koetta se taisi olla vaativampi, joten voisi noustakin hieman, toivotaan ettei kuitenkaan yli 41 :)ja yleensä rajat ovat pysyneet melko samoina, mitä nyt /-2 - 5 pistettä
- Snobi
41 20=61 viime vuonna vaasa 59 mahtaako riittää
- detvadet
ehkäpä, vaikea arvioida. voisitko päästä yhteispistekiintiössä?
- Snobi
En usko
- Snobi
En usko
- Segelbåten
En tajuu miten voi kestää näin kauan kun kauppiksenkin tulokset jo saatu... No ite sain 69 pistettä kokeesta niin pitäis olla aika varmasti sisällä Helsingissä mutta ois se varmistus kuitenki kiva saada :P
- Snobi
100% olet
- 23445678
Mitenkäs rajoilla mennään jos koepisteet 57,5 20 ja yhteispisteet 140,5? Ja Helsinkiin haen
- Hänken
Uskoisin et pääset suoraan kokeella mutta jos et niin yhteispisteillä ainakin.
- umparumpa
Osasitko kirjoittaa nimesi sille varattuun tilaan? Onnittelut, olet sisällä!
Terv,
Dekaani- Snobi
Troll
- dekansjusex
Snobi kirjoitti:
Troll
Olet selvästikkin tarpeeksi terävä Hankeniin!
Terv,
Dekaani
- petrefölk
Itselläni on 61,5/139,5.
- hurmångatimmarkvar
Kyllä noilla luulis pääsevän, ainakin yhteispisteillä. Viime vuonna raja taisi olla 120 yhteispisteissä? Mutta olisi kiva jos ne nyt saisivat tuloksia kasaan niin pääsisi tästä tietämättömyydestä
- hellbe
Itekö olette arvioineet pistemääränne vai onko tullut virallisesti s-postitse?
- hellbe
...ite laskin, että saisin 48,5 pistettä. Ei riitä Helsinkiin, mutta pääsiskö noilla pisteillä Vaasaan?
- detvadet
minä ainakin arvioin itse, lähtöpisteet tulivat sähköpostiin jo ennen koetta. elleivät pisterajat nouse älyttömästi,niin 48,5 on lentämällä sisään vaasaan!
- Tmt
Ei riitä jollei vaasa 1
- Petrefölk
Pisteet tuli, sisällä ollaan.
- Hankenebin
Vuonna 2013 yli 80% pelkistä hakijoista pääsi stadin hankeniin, EBIN!
Hajotkaa vittu kouluunne, jonne pääsee kuka tahansa ruotsinkieltä osaava spede :D
T. Aaltoon 38 pisteellä- Aalto-on-paska
Menny suol
- tiiikkll
Vuonna 2013:
Hakijat 1133
Sisäänpäässeet 254
Sisäänpääsyprosentti 22,42 %
http://prepkurs.com/intradesprov-statistik/ - ewgeraz
Olen aina ihmetellyt, miksi ne jotka marmattavat siitä, miten Hankenille on helppo päästä, eivät itse hae sinne. Miksi tuhlata satoja tunteja aikaa ja vaivaa suomenkielisen kauppakorkean pääsykokeisiin, kun ruotsinkieliseen pääsee helpommalla? Itse opetuksen tasossa tuskin valtavia eroja on.
- ettätämmöistä
ewgeraz kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi ne jotka marmattavat siitä, miten Hankenille on helppo päästä, eivät itse hae sinne. Miksi tuhlata satoja tunteja aikaa ja vaivaa suomenkielisen kauppakorkean pääsykokeisiin, kun ruotsinkieliseen pääsee helpommalla? Itse opetuksen tasossa tuskin valtavia eroja on.
no on se epäreilua, koska ei ole kiva lukea ja erityisesti kirjoittaa tenteissä kouluruotsilla. Hyödyllistä varmaan olisi joo, jos olisi vähänkin kielipäätä mutta mitään mieltä ylentävää touhua se ei ole. Kyllä nää bättre folkit osaa järjestää asiat niin että omat tytöt ja pojat pääse kauppikseen joooo
- Onko.tiedossa
Mitkäs koepisterajat (lisäpisteet ensisijaisuudesta huomioiden) ja yhteispisterajat olivat tänä vuonna, tai mistä ne näkee kun julkaisevat?
Ja oliko jotain lisäpisteitä ensimmäistä kertaa hakeville käytössä (nuohan tulevat vakiokäytännöksi vasta ensi vuonna, mutta käsittääkseni tänä vuonna ja mahdollisesti aikaisemminkin osa paikoista on ensikertalaisia jo kiintiöinyt tms.)?- 2gtg
Yhteispistekiintiö pysyi samana kuin viime vuonna. Koepistekiintö jopa laski jonkin verran, vaikka koe olikin helpon oloinen. Olisko houkutellut sitten tekemään hölmöjä virheitä.
- joopa--joo
Mistä nuo em. pisterajat näkee?
Sisään otettujen määrä laski n. 10%, hakijoiden määrä enemmänkin (kuten kaikkialla muutettujen käytäntöjen vuoksi).
Sisäänpääsyprosentit eivät ole vertailukelpoisia oppilaitosten välillä, koska mukaan hakijoihin lasketaan kaikki paikat joita hakee, eli tänä vuonna maks. 6 kpl. Eli jos vaikkapa jokin paikkakunta on helpon sisäänpääsyn maineessa, sen merkitsee moni varapaikaksi listan häntäpäähän, mikä pienentää sisäänpääsyprosenttia. (Vrt. Lappeen ranta vs. Aalto sisään pääsy prosentit) Ensisijaisten hakukohteiden tilastot kiinnostaisivat - mistäköhän löytyvät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019