olin laskeskellut aiemmin, tyydyin pisteisiini, mutta nyt kun aloin katsella niin huomasin että kyllä noissa sähköpostissa laitetuissa pisteissä taitaa olla virhe ja näyttää että olisin jättänyt tyhjäksi kohdan johon olen 95% varmuudella vastannut... olen varasijalla 13 joten tämä 0,5 pistettä saattaisi vaikuttaa!! mihin minun tulee ottaa yhteyttä???
sain sähköpostilla 0,5 pistettä vähemmän kuin itse
14
112
Vastaukset
- apuaapuaaa
ja hain siis 1 turkuun vaikken sinne ole pääsemässä joten???
- apuaapuaaa
no laitoin nyt Turkuun sähköpostia... oonkohan itse vahingossa jättänyt vastaamatta vai voiko olla että pisteet on jotenkin katsottu väärin? Luulin että se tehdään jollain koneella?
- apuaapuaaa
someone??? voiko nää pisteet olla väärin? oonko vaan jättäny kokeessa vahingossa tyhjäksi vaikka oon niin varma että vastasin
- Auttavakäsi
Eise nyt millään sähköpostilla turkuun auta. Sinun tulee tehdä pisteistä reklamaatio jolloin asia tarkastetaan. Todennäköisesti et kuitenkaan saa pistettäkään lisää mutta aina voi yrittää. Lisätietoja kauppatieteet.fi sivustolla
- Mitätämäontse
Mulla on samajuttu. Yksi täysin varmasti vastattu kohta on pisteiden mukaan merkattu 0 eli tyhjä. Mihin laitoit asiasta tietoa vai teitkö suoraan oikaisupyynnön?
- apuaapuaaa
laitoin sähköpostia turun hakijapalveluun mut ilmeisesti pitäis tehä joku oikaisupyyntö? voi helvetttiiiii
- apuaapuaaa
Oikaisumenettely
Valintaan tyytymätön voi pyytää oikaisua tulokseen. Oikaisuvaatimus tulee tehdä kirjallisesti 14 päivän kuluessa valinnan tuloksen julkistamisesta. Oikaisuvaatimus tulee jättää niihin yliopistoihin, joiden valintaan halutaan muutosta.
Oikaisupyyntöön tulee yksilöidä mitä oikaisupyyntö koskee ja ne seikat joihin hakija vetoaa. Oikaisupyynnöstä tulee ilmetä hakijan henkilö- ja yhteystiedot ja sen tulee olla hakijan itsensä tai hänen valtuuttamansa asiamiehen allekirjoittama.
ompas taas harvinaisen hankalaa... soitan huomenna turkuun ja kysyn :sss - mitätämäontse
Ilmoitathan täällä myös, kiinnostaa!
- apuaapuaaa
joo!
- apuaapuaaa
ihan sähköpostia laittoivat että olin kuin olinkin jättänyt kyseisen kohdan tyhjäksi... voi helvetti :/
- kysymmys
Eli etkö tehnyt tuota kirjallista oikaisupyyntöä ollenkaan?
- tunareidentunari
AARRGHH. Mulla kävi samoin. Peräti kolmen kysymyksen kohdalla. Lähetin sähköpostia ja kysyin noista nollapisteistä. Sieltä sanottiin että olen merkinnyt viivalle vastauksen, mutta en ole mustannut ruutua. Harmittaa ihan järkyttävästi, olisin 37,5 (nyt 34,5) pisteellä päässyt Tampereelle........ Mutta ainakin voin hyvällä omalla tunnolla sanoa, ettei se jäänyt tietämättömyydestä kiinni...
- jihhuli
Tyhmyyttähän se on tuokin.....
- tunareidentunari
En kiistä. Onneksi pääsin toiseen hakukohteeseen kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768