olin laskeskellut aiemmin, tyydyin pisteisiini, mutta nyt kun aloin katsella niin huomasin että kyllä noissa sähköpostissa laitetuissa pisteissä taitaa olla virhe ja näyttää että olisin jättänyt tyhjäksi kohdan johon olen 95% varmuudella vastannut... olen varasijalla 13 joten tämä 0,5 pistettä saattaisi vaikuttaa!! mihin minun tulee ottaa yhteyttä???
sain sähköpostilla 0,5 pistettä vähemmän kuin itse
14
115
Vastaukset
- apuaapuaaa
ja hain siis 1 turkuun vaikken sinne ole pääsemässä joten???
- apuaapuaaa
no laitoin nyt Turkuun sähköpostia... oonkohan itse vahingossa jättänyt vastaamatta vai voiko olla että pisteet on jotenkin katsottu väärin? Luulin että se tehdään jollain koneella?
- apuaapuaaa
someone??? voiko nää pisteet olla väärin? oonko vaan jättäny kokeessa vahingossa tyhjäksi vaikka oon niin varma että vastasin
- Auttavakäsi
Eise nyt millään sähköpostilla turkuun auta. Sinun tulee tehdä pisteistä reklamaatio jolloin asia tarkastetaan. Todennäköisesti et kuitenkaan saa pistettäkään lisää mutta aina voi yrittää. Lisätietoja kauppatieteet.fi sivustolla
- Mitätämäontse
Mulla on samajuttu. Yksi täysin varmasti vastattu kohta on pisteiden mukaan merkattu 0 eli tyhjä. Mihin laitoit asiasta tietoa vai teitkö suoraan oikaisupyynnön?
- apuaapuaaa
laitoin sähköpostia turun hakijapalveluun mut ilmeisesti pitäis tehä joku oikaisupyyntö? voi helvetttiiiii
- apuaapuaaa
Oikaisumenettely
Valintaan tyytymätön voi pyytää oikaisua tulokseen. Oikaisuvaatimus tulee tehdä kirjallisesti 14 päivän kuluessa valinnan tuloksen julkistamisesta. Oikaisuvaatimus tulee jättää niihin yliopistoihin, joiden valintaan halutaan muutosta.
Oikaisupyyntöön tulee yksilöidä mitä oikaisupyyntö koskee ja ne seikat joihin hakija vetoaa. Oikaisupyynnöstä tulee ilmetä hakijan henkilö- ja yhteystiedot ja sen tulee olla hakijan itsensä tai hänen valtuuttamansa asiamiehen allekirjoittama.
ompas taas harvinaisen hankalaa... soitan huomenna turkuun ja kysyn :sss - mitätämäontse
Ilmoitathan täällä myös, kiinnostaa!
- apuaapuaaa
joo!
- apuaapuaaa
ihan sähköpostia laittoivat että olin kuin olinkin jättänyt kyseisen kohdan tyhjäksi... voi helvetti :/
- kysymmys
Eli etkö tehnyt tuota kirjallista oikaisupyyntöä ollenkaan?
- tunareidentunari
AARRGHH. Mulla kävi samoin. Peräti kolmen kysymyksen kohdalla. Lähetin sähköpostia ja kysyin noista nollapisteistä. Sieltä sanottiin että olen merkinnyt viivalle vastauksen, mutta en ole mustannut ruutua. Harmittaa ihan järkyttävästi, olisin 37,5 (nyt 34,5) pisteellä päässyt Tampereelle........ Mutta ainakin voin hyvällä omalla tunnolla sanoa, ettei se jäänyt tietämättömyydestä kiinni...
- jihhuli
Tyhmyyttähän se on tuokin.....
- tunareidentunari
En kiistä. Onneksi pääsin toiseen hakukohteeseen kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750