sain sähköpostilla 0,5 pistettä vähemmän kuin itse

apuaapuaaa

olin laskeskellut aiemmin, tyydyin pisteisiini, mutta nyt kun aloin katsella niin huomasin että kyllä noissa sähköpostissa laitetuissa pisteissä taitaa olla virhe ja näyttää että olisin jättänyt tyhjäksi kohdan johon olen 95% varmuudella vastannut... olen varasijalla 13 joten tämä 0,5 pistettä saattaisi vaikuttaa!! mihin minun tulee ottaa yhteyttä???

14

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaapuaaa

ja hain siis 1 turkuun vaikken sinne ole pääsemässä joten???

• apuaapuaaa

no laitoin nyt Turkuun sähköpostia... oonkohan itse vahingossa jättänyt vastaamatta vai voiko olla että pisteet on jotenkin katsottu väärin? Luulin että se tehdään jollain koneella?

• apuaapuaaa

someone??? voiko nää pisteet olla väärin? oonko vaan jättäny kokeessa vahingossa tyhjäksi vaikka oon niin varma että vastasin

• Auttavakäsi

Eise nyt millään sähköpostilla turkuun auta. Sinun tulee tehdä pisteistä reklamaatio jolloin asia tarkastetaan. Todennäköisesti et kuitenkaan saa pistettäkään lisää mutta aina voi yrittää. Lisätietoja kauppatieteet.fi sivustolla

• Mitätämäontse

Mulla on samajuttu. Yksi täysin varmasti vastattu kohta on pisteiden mukaan merkattu 0 eli tyhjä. Mihin laitoit asiasta tietoa vai teitkö suoraan oikaisupyynnön?

• apuaapuaaa

laitoin sähköpostia turun hakijapalveluun mut ilmeisesti pitäis tehä joku oikaisupyyntö? voi helvetttiiiii

• apuaapuaaa

Oikaisumenettely

Valintaan tyytymätön voi pyytää oikaisua tulokseen. Oikaisuvaatimus tulee tehdä kirjallisesti 14 päivän kuluessa valinnan tuloksen julkistamisesta. Oikaisuvaatimus tulee jättää niihin yliopistoihin, joiden valintaan halutaan muutosta.

Oikaisupyyntöön tulee yksilöidä mitä oikaisupyyntö koskee ja ne seikat joihin hakija vetoaa. Oikaisupyynnöstä tulee ilmetä hakijan henkilö- ja yhteystiedot ja sen tulee olla hakijan itsensä tai hänen valtuuttamansa asiamiehen allekirjoittama.

ompas taas harvinaisen hankalaa... soitan huomenna turkuun ja kysyn :sss

• mitätämäontse

Ilmoitathan täällä myös, kiinnostaa!

• apuaapuaaa

joo!

• apuaapuaaa

ihan sähköpostia laittoivat että olin kuin olinkin jättänyt kyseisen kohdan tyhjäksi... voi helvetti :/

• kysymmys

Eli etkö tehnyt tuota kirjallista oikaisupyyntöä ollenkaan?

• tunareidentunari

AARRGHH. Mulla kävi samoin. Peräti kolmen kysymyksen kohdalla. Lähetin sähköpostia ja kysyin noista nollapisteistä. Sieltä sanottiin että olen merkinnyt viivalle vastauksen, mutta en ole mustannut ruutua. Harmittaa ihan järkyttävästi, olisin 37,5 (nyt 34,5) pisteellä päässyt Tampereelle........ Mutta ainakin voin hyvällä omalla tunnolla sanoa, ettei se jäänyt tietämättömyydestä kiinni...

• jihhuli

Tyhmyyttähän se on tuokin.....

• tunareidentunari

En kiistä. Onneksi pääsin toiseen hakukohteeseen kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4681
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3459
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      263
      2015
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1832
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      964
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61