Joku kirjoitti että on siirtynyt sinne. Pitääkö tämä paikkaansa ?
Pitääkö aaltolaisten oikeesti opiskella otaniemes?
8
130
Vastaukset
- fgdfghdf
"Vuodesta 2015 lähtien kauppatieteellisen alan kandidaattitason opetus tarjotaan Aalto-yliopiston pääkampuksella Espoon Otaniemessä. "
- aaltolainen
ei, mahdollisuus etäopiskeluun kotona. vuonna 2016 myös Vantaan Korsoon valmistuu uusi kampus
- Myösaaltolainen
Jep, nimeksi on harkittu Otaniemen rinnalle Nistiniemeä
- MITÄSMEKAUPPIKSET
Kuulin että Korson osalta opiskelu tapahtuisi kuitenkin Koivukylässä, siinä vanhan lukion tiloissa, jotka uusittiin vuosi sitten?
- Hohhoijaad
Kuinka fiksua tuo etäopiskelu kotona on ? Onko yleistä?
Ei hirveesti kiinnostais otaniemi.- vaasave
Onhan se hirveän fiksua. Voit opiskella vaikka Peräseinäjoelta liikauttamatta itseäsi Otaniemeen. Saat kuitenkin Aallon huippuyliopiston todistuksen.
- Aallonteekkari
Aivan hyvin voi opiskella kotoa käsin jos siltä tuntuu, mutta itse antaisin otaniemelle mahdollisuuden ;)
- Kylteri2016
Itse odotan vielä vuoden ja haen ensi vuonna, kun Aalto vaihtaa nimensä Auvinen-yliopistoksi ja kauppatieteet siirtyy Jokelaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466204
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253776Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282941- 412680
- 492660
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262066Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691934Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511868- 281640
- 341633