Joku kirjoitti että on siirtynyt sinne. Pitääkö tämä paikkaansa ?
Pitääkö aaltolaisten oikeesti opiskella otaniemes?
8
81
Vastaukset
- fgdfghdf
"Vuodesta 2015 lähtien kauppatieteellisen alan kandidaattitason opetus tarjotaan Aalto-yliopiston pääkampuksella Espoon Otaniemessä. "
- aaltolainen
ei, mahdollisuus etäopiskeluun kotona. vuonna 2016 myös Vantaan Korsoon valmistuu uusi kampus
- Myösaaltolainen
Jep, nimeksi on harkittu Otaniemen rinnalle Nistiniemeä
- MITÄSMEKAUPPIKSET
Kuulin että Korson osalta opiskelu tapahtuisi kuitenkin Koivukylässä, siinä vanhan lukion tiloissa, jotka uusittiin vuosi sitten?
- Hohhoijaad
Kuinka fiksua tuo etäopiskelu kotona on ? Onko yleistä?
Ei hirveesti kiinnostais otaniemi.- vaasave
Onhan se hirveän fiksua. Voit opiskella vaikka Peräseinäjoelta liikauttamatta itseäsi Otaniemeen. Saat kuitenkin Aallon huippuyliopiston todistuksen.
- Aallonteekkari
Aivan hyvin voi opiskella kotoa käsin jos siltä tuntuu, mutta itse antaisin otaniemelle mahdollisuuden ;)
- Kylteri2016
Itse odotan vielä vuoden ja haen ensi vuonna, kun Aalto vaihtaa nimensä Auvinen-yliopistoksi ja kauppatieteet siirtyy Jokelaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895