Joku kirjoitti että on siirtynyt sinne. Pitääkö tämä paikkaansa ?
Pitääkö aaltolaisten oikeesti opiskella otaniemes?
8
54
Vastaukset
- fgdfghdf
"Vuodesta 2015 lähtien kauppatieteellisen alan kandidaattitason opetus tarjotaan Aalto-yliopiston pääkampuksella Espoon Otaniemessä. "
- aaltolainen
ei, mahdollisuus etäopiskeluun kotona. vuonna 2016 myös Vantaan Korsoon valmistuu uusi kampus
- Myösaaltolainen
Jep, nimeksi on harkittu Otaniemen rinnalle Nistiniemeä
- MITÄSMEKAUPPIKSET
Kuulin että Korson osalta opiskelu tapahtuisi kuitenkin Koivukylässä, siinä vanhan lukion tiloissa, jotka uusittiin vuosi sitten?
- Hohhoijaad
Kuinka fiksua tuo etäopiskelu kotona on ? Onko yleistä?
Ei hirveesti kiinnostais otaniemi.- vaasave
Onhan se hirveän fiksua. Voit opiskella vaikka Peräseinäjoelta liikauttamatta itseäsi Otaniemeen. Saat kuitenkin Aallon huippuyliopiston todistuksen.
- Aallonteekkari
Aivan hyvin voi opiskella kotoa käsin jos siltä tuntuu, mutta itse antaisin otaniemelle mahdollisuuden ;)
- Kylteri2016
Itse odotan vielä vuoden ja haen ensi vuonna, kun Aalto vaihtaa nimensä Auvinen-yliopistoksi ja kauppatieteet siirtyy Jokelaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408