Opintopolussa vika

lslslsnncs

Kauppatieteet.fi sivustolla lukee, että kaikki tulokset eivät ole vielä saapuneet järjestelmään eri kouluista. Silti ihmetyttää, että esim. ensisijaisesti Vaasaan hakeneet ovat hyväksynnän saaneet, kun taas 2/3 vaihtoehdoilla olevilla lukee vain "kesken".

Kannattaako tässä kohtaa luovuttaa vielä, etenkin jos keikkuu varasijoilla 1-5 tämän hetkisen tiedon perusteella?

12

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • innollaodotan

Kohta ne ilmoittaa ettei paikatkaan ole pysyviä, vaan niissä tapahtunut moka! Voiskohan noin käydä :DDDDD

• toivoaon
      • Chopinwaltz

Siis, ei voi olla totta... Tätäkö tämä uusi systeemi nyt on. Yhtä odottelua ja sydämentykytyksiä?

• stressieilopu

Siis onko muillakin sama homma, et ykköshakukohde "varasijalla xx", kakkonen (omassa tapauksessa Vaasa) "kesken" ja loput hylättyjä, koska päässyt ylempään hakukohteeseen? Eli onko se nyt Vaasa vai saattaako toi Turun huhuiltu "vajaaotto" vaikuttaa

• Happeeeeee

Samaa mietin....

• fwjofpwa

Kaikilla mun kavereilla on ollu tollee paikasta riippumatta! Eli jos 1. ei oo päässy, nii kakkonen kesken ja loput joko kaikki peruutettuja, tai sitten kaikki peruutettuja heti "kesken"-olevan alapuolella olevaa kohdetta lukuunottamatta, joka on "kesken, sillä hyväksytty ylempään kohteeseen."

• Jjjeejee

Mulla lukee ainaki kolmannessa, että "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle"

• waefawefewa

Allright, tässä mietitäänkin nyt, onko mahdollisuuksia 1.paikan varasijoihin.

• cifpuxpu

Onko joku soittanut muihin kuin turkuun Ja kysynyt ongelmista? Jos siis turkuun otettu liian vähän, onkohan myös aaltoon? Kävis järkeen jos turku, aalto, tampere ja jkl ainakin. Varsinkin tampereen raja, joka näyttäis olevan korkeampi kuin turun ja tampereelle laskenut hakijat 600!. Jotenkin ei vaan mene järkeen noi rajat. Olis edes pisteen alemmat.

• jxpjxpj

On vähän erikoista, että aallon raja 37,25 ja lutti olis jotain 29. Jäätävä harppaus. lut ei ole pahemmin muuttunut, mutta aalto on.

• ettäwhat

Ja aallon nousu 3,5p ja treelle 4,25p

• Uskoloppuu

Ei jumalauta miten voi olla mahdollista?? Itse aaltoon varasijalla x. Ja turku seuraavana, mutta "opiskelijavalinta on kesken". On se kumma, että tuloksia laitellaan opintopolkuun, mutta ne ei sitten ehkä vastaakaan todellista. Kyllä taas pientä ihmistä koetellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5646
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4094
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2394
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      295
      2220
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1451
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1309
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1202
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      131
      1190
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      984
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      169
      895
    Aihe