Onko kellään kokemuksia kun päkiässä on kai Mortonin neurooma. Joudun kai leikkaukseen. Olen vuoden pitänyt yksilöllisiä pohjallisia, mutta ei auta.
Toivon kokemuksia leikkauksesta.
Mortonin leikkaus
2
368
Vastaukset
- Mortonista
Kokemusta on leikkauksesta. Mortonin neurooma on siitä hankala vaiva, että se tuppaa tekemään niitä hermopullistumia yleensä useampaan varvasväliin. Ei se vaiva pohjallisilla parane. Leikkaus auttaa, mutta kipeän varvasvälin hermot katkaistaan, joten siitä kohtaa tunto menee eikä välttämättä palaudu kokonaan. Ei siitä silti mitään haittaa ole. Leikkaus tehdään yleensä niin, että vain alavartalo puudutetaan. Olet siis todennäköisesti hereillä leikkauksen ajan. Jalka on hiukan arka leikkauksen jälkeen astua, mutta paranee melko nopeasti. Ei ollut suurempia kipuja leikkauksen jälkeen ja kotiin pääsi samana iltana saattajan kanssa.
- sohvi10
Eli siis kipu jäi pois? se olisi hyvä tiet. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298