Siis mitä helvettiä. Nyt tässä siis tulee ylimäärästä jännitettävää, eli muihin hakijoihin verrattuna aivan kohtuuton määrä! Tossahan on vielä teoriassa mahdollista päästä sisään! Tietysti toi on kuitenkin aika epätodennäköistä.. Voi vittu. Pisteitä muuten oli se 37.25.
http://i.imgur.com/eGAF6s8.png?1
Oon kolmannella varasijalla Aaltoon..
24
2945
Vastaukset
- hohhoijaaaa
Saat todennäköisesti jännittää elokuun puoliväliin asti, jolloin varasijoilta otto loppuu. Joten ala nyt nauttia kesästä! Käy niin kuin käy, et voi sille mitään enää.
- 2vaihtoehtoa
Nyt meet joko junan alle tai sitten lähdet junalla turkuun.
- 83j3j33j
Mitä ihmettä tossa on jännitettävää? Et päässyt Aaltoon ja paikka Turussa odottaa. Ei Aallosta varasijoilta paikkaa saa. Ei muuta kuin asuntoa etsimään jne Turusta. Mä tipuin nipin napin kanssa Turkuun.
- AaltoHaaveeksi37p
Mua vituttaa aivan satanasti kun elättelin viimeiseen asti toiveita että 37p riittää Aaltoon, saakelin kokeentekijät kun teki noin helpon kokeen että erottelu tehtiin sillä kuinka tarkka olet ja kuinka paljon olet valmis ottamaan riskiä melkein-varmojen kysymysten kohdalla.
- tulevamiljonääri
siitäs sait senkin yleisluontoisten vastausten tekijä. Tarkkuus se on mikä palkitaan. Tarkkuus erottaa oikeussalissakin tekijät harjoittelijoista. Tarkkuudella ja huomiokyvyllä ceissit voitetaan, ei millään yleisluontoisten asioiden kertaamisella. Älyä pitää olla, ensi vuonna yritä uudestaan. Tuskin auttaa, sillä äly ei lukemisella kasva.
- AaltoKylteri
Kyllä todennäköisesti vielä tuolta varasijalta pääset sisään! Aallon paikan feidaa n. 5-10 vuosittain.
- vococo
Aaltoon ei peru kukaan, ei ikinä
- ehkäperun
vococo kirjoitti:
Aaltoon ei peru kukaan, ei ikinä
Minä taidan perua paikkani, sillä viime päivät tuota Aaltoilua tällä palstalla seurattuani tuntuu siltä, etten halua kuulua siihen joukkoon. Haen ensi vuonna oikeaan yliopistoon.
- eiooperujii
no eisinne kyl oo perujii.
- aallossa4v
Älä itke. Aalto on täynnä ylimielisiä räkänokkia. Tulet olemaan tyytyväinen myöhemmin ettei sinusta tullut yksi tässä maineessa rypevä!
- josf
Onneks ei ollu ainoo hakukohde sulla :)
Turku on hyvä paikka. - hermoraunio
Olen Aaltoon varasijalla 1. Onko kellään oikeeta tietoa onko sinne viimevuosina päässyt varasijoilta ketään?
- jdnf
Olin viime vuonna tokalla varasijalla mutta ei tullu yhtään peruutusta Soittelin sillon asiasta ni sain ainakin sellasen kuvan että harvoin niitä kukaan peruu. Jos et nyt pääse niin suosittelen käymään ekan vuoden opinnot avoimessa ni voit hakea suoraan keskiarvon perusteella sisään avoimen kautta ja alotat ens vuonna käytännössä toiselta vuodelta.
- Näinsenytvaanon
Ei ole. Itselläkin tilanne se, että varasijalla ollaan. Ja turkuunhan se on mentävä ei aaltoon vaan varasijalta pääse. Kylmä fakta, sääli.
- Väylä15
jdnf kirjoitti:
Olin viime vuonna tokalla varasijalla mutta ei tullu yhtään peruutusta Soittelin sillon asiasta ni sain ainakin sellasen kuvan että harvoin niitä kukaan peruu. Jos et nyt pääse niin suosittelen käymään ekan vuoden opinnot avoimessa ni voit hakea suoraan keskiarvon perusteella sisään avoimen kautta ja alotat ens vuonna käytännössä toiselta vuodelta.
Tämä. Ei tarvitse stressata pääsykoepaskaa.
3,6 keskiarvolla ainakin pääsi sisään. - ehdotus.-
Tai sitten voit yrittää lahjoa jonkun luopumaan paikastaan. Itse voisin jostain 5000 € lähteä, vastaa ehkä sitä työtä mikä meni lukemiseen.
- Kfkfkdkxbd
Varasija 60 Aaltoon ja 0,75p päässä. Siis yhden vastauksen.. Ei helvetti
- Meneehermolopullisesti
Varasija 2 ja pisteitä 37.25 eli ilmeisesti aallon raja. Vitutuskärä niin korkealla kun voi olla. Että näin sitten
- pääräjähtää
Meneehermolopullisesti kirjoitti:
Varasija 2 ja pisteitä 37.25 eli ilmeisesti aallon raja. Vitutuskärä niin korkealla kun voi olla. Että näin sitten
mulla 37p, sekin vituttaa enemmän kuin laki salli, mä tulen ikuisesti kiroamaan sitä kun muutin viime hetkellä oikean vastauksen vääräksi, olin jo lähtemässä kun sittenkin päätin vielä korjata, se tässä vituttaa nyt kun palaan siihen hetkeen jatkuvasti että miksi menin korjaamaan vääräksi:((((
- realisti4life
pääräjähtää kirjoitti:
mulla 37p, sekin vituttaa enemmän kuin laki salli, mä tulen ikuisesti kiroamaan sitä kun muutin viime hetkellä oikean vastauksen vääräksi, olin jo lähtemässä kun sittenkin päätin vielä korjata, se tässä vituttaa nyt kun palaan siihen hetkeen jatkuvasti että miksi menin korjaamaan vääräksi:((((
Hajoa siihen mielikuvaan koko vuosi. Kumin ottamisesta käteesi, oikean vastauksen pyyhkimisestä, täten väärän vastauksen antamisesta koko seuraava vuosi kevääseen asti. Kunnes taas harjoittelet pääsykokeita varten. Vain munataksesi koko homman viime minuuteilla. Jälleen kerran. Sitten kiroat taas, mutta vuoden vanhempana. Ehkä huomaat olevasi liian vanha tähän kaikkeen, oikein tekijöiden tehden tulosta ihan muualla. Muista että omaishoitajista ja putkimiehistä on aina pulaa.
- PaxVobiscum
jaahas täällä on näköjään näitä kivoja trolleja liikkeellä kuten nimimerkit "tulevamiljonääri" ja "realisti4life", jengi on juuri saanut tietää jäävänsä nippa nappa rannalle ison lukurupeaman jälkeen ja tämmöiset kusipäät täällä pistämässä vielä suolaa haavoihin, hajotkaa pahvit
- realistic4life
Kyllä jengi on tehnyt kovan työn valmistautuessaan pääsykokeisiin. Kaikki kunnia heille siitä. Se on sellainen duuni, mitä moni ei osaa edes kuvitella tekevänsä. He tietävät aivan saman verran kuin opinnot aloittavat hakijatoverinsa, olivat vain vastanneet eri tavalla. Ei perusihminen, siis tavallinen tallaaja voi edes kuvitella sitä työmäärää. Trollaaminen on todellakin vain huono vitsi, eikä sitä sovi viljellä silloin kun porukka putoaa valinnoista. Kaikkea hyvää heille jatkoon toivottaen. Todennäköisesti ja toivottavasti opinnot aukeavat ensi vuonna, sillä silloin he tietävät mitä odottaa.
- vaasastajahyväuranalku
Siis ne 37 ja siinä olevat tyypit on tosi kovia osaajia! Nut oli joku ihme vuosi. Te ootte ihan ok. Älä mieti että joku yksi kyssäri ratkas. Mieti sitä nyt tunti ja pistä pois. Ja ei ole enää kyse noilla pisteillä kuin tuurista. Uskomattomat rajat. Muualla on ihan hyvii paikkoja ja pääsee hyvin töihin.
- egginthebasket
Ymmärrän että ottaa päähän jos tavoitteena on ollut Aalto ja sinne ei päässytkään mutta ei se maailma nyt siihen kaadu. Nyt varmasti harmittaa mut jos lähdette esimerkiksi Turkuun niin aivan yhtä hyvät mahdollisuudet sieltä on menestyä kuin Aallosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788