Myynnissä olisi rune äijä lvl 59. tiedän. en oo kehittäny paljookaan combattii.. Mut smitata sillä voi mithrillii. ja kalastaa swordfishei.. ja mitäs viel.. sil on Full runet, rune pick, rahaa, ja kaikkee tarvittavaa.. Jos olet kiinnostunut lähetä sähköpostia [ [email protected] ] Pyydän ukosta ehkä n. 40-60 euroa.
ps. ei turhii kommenttei, kiitos.
Runescape ukko myytävänä...
10
795
Vastaukset
- lollololololol
HAHAHHAAH vähän repesin kun luin sun viestis. HAhah
Luulitko että joku tollasen virtuaaliukon ostais "ehkä n. 40-60" eurolla
ahahahaahhaah
lolOLOLOlollolloololllolololoLOL
Mee kotiis häpeemään - Halitosisnake
Lasken hintaa 30euroon.
- ....
voi juma luuletko että joku maksaa 30€ noin surkeasta "ukosta"? Olisin valmis myymään oman 96leveliseni jo 20eurolla...
- vittu oot pentu
hahah vittu 40 euroa!!!
mulla on 61 levelinen myyn sen 5 eurolla
vittu oot kakara
kakara hahah - ......
SIIS KETÄ KIINOSTAA JOKU VITUN RUNE UKKO EES 5 EUROSTA?......MUA AINAKI KIINNOSTAA IHAN SAATANAN VÄHÄ!!!!!!!!!!
- JAA
JOS EI KIINNOSTA PIDÄ TURPAS KIINNI
OOT JOKU VITUN KAKARA JOKA EI EES TIIÄ MIKÄ RUNESCAPE ON - Juusto69
JAA kirjoitti:
JOS EI KIINNOSTA PIDÄ TURPAS KIINNI
OOT JOKU VITUN KAKARA JOKA EI EES TIIÄ MIKÄ RUNESCAPE ON.....
- Master Chief
Siis aika törkee hinta. Mä myin mun 58 lvl ukon 50 sentil. En IKINÄ maksais noin paljo paskasta ukosta. 40-60€!!!
Ei tollasta hahmoo haluu kukaa ostaa.. tommonen nyt löytyy jokaiselta.. mutta jos haluut päästä eroon voin sen ilmaseks ottaa.. =)
jos haluut siitä luopuu mailaa mulle acco ja passu.. osoon: [email protected]- cameli0
voin ostaa sen 30 eurol kuhan sil on green party hat
rune fullit, trimmed rune fullit ja kullatut blackin fullit niin ja sit se vois olla membuna ok .........
HAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013