Myynnissä olisi rune äijä lvl 59. tiedän. en oo kehittäny paljookaan combattii.. Mut smitata sillä voi mithrillii. ja kalastaa swordfishei.. ja mitäs viel.. sil on Full runet, rune pick, rahaa, ja kaikkee tarvittavaa.. Jos olet kiinnostunut lähetä sähköpostia [ [email protected] ] Pyydän ukosta ehkä n. 40-60 euroa.
ps. ei turhii kommenttei, kiitos.
Runescape ukko myytävänä...
10
783
Vastaukset
- lollololololol
HAHAHHAAH vähän repesin kun luin sun viestis. HAhah
Luulitko että joku tollasen virtuaaliukon ostais "ehkä n. 40-60" eurolla
ahahahaahhaah
lolOLOLOlollolloololllolololoLOL
Mee kotiis häpeemään - Halitosisnake
Lasken hintaa 30euroon.
- ....
voi juma luuletko että joku maksaa 30€ noin surkeasta "ukosta"? Olisin valmis myymään oman 96leveliseni jo 20eurolla...
- vittu oot pentu
hahah vittu 40 euroa!!!
mulla on 61 levelinen myyn sen 5 eurolla
vittu oot kakara
kakara hahah - ......
SIIS KETÄ KIINOSTAA JOKU VITUN RUNE UKKO EES 5 EUROSTA?......MUA AINAKI KIINNOSTAA IHAN SAATANAN VÄHÄ!!!!!!!!!!
- JAA
JOS EI KIINNOSTA PIDÄ TURPAS KIINNI
OOT JOKU VITUN KAKARA JOKA EI EES TIIÄ MIKÄ RUNESCAPE ON - Juusto69
JAA kirjoitti:
JOS EI KIINNOSTA PIDÄ TURPAS KIINNI
OOT JOKU VITUN KAKARA JOKA EI EES TIIÄ MIKÄ RUNESCAPE ON.....
- Master Chief
Siis aika törkee hinta. Mä myin mun 58 lvl ukon 50 sentil. En IKINÄ maksais noin paljo paskasta ukosta. 40-60€!!!
Ei tollasta hahmoo haluu kukaa ostaa.. tommonen nyt löytyy jokaiselta.. mutta jos haluut päästä eroon voin sen ilmaseks ottaa.. =)
jos haluut siitä luopuu mailaa mulle acco ja passu.. osoon: [email protected]- cameli0
voin ostaa sen 30 eurol kuhan sil on green party hat
rune fullit, trimmed rune fullit ja kullatut blackin fullit niin ja sit se vois olla membuna ok .........
HAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747