Myynnissä olisi rune äijä lvl 59. tiedän. en oo kehittäny paljookaan combattii.. Mut smitata sillä voi mithrillii. ja kalastaa swordfishei.. ja mitäs viel.. sil on Full runet, rune pick, rahaa, ja kaikkee tarvittavaa.. Jos olet kiinnostunut lähetä sähköpostia [ [email protected] ] Pyydän ukosta ehkä n. 40-60 euroa.
ps. ei turhii kommenttei, kiitos.
Runescape ukko myytävänä...
10
796
Vastaukset
- lollololololol
HAHAHHAAH vähän repesin kun luin sun viestis. HAhah
Luulitko että joku tollasen virtuaaliukon ostais "ehkä n. 40-60" eurolla
ahahahaahhaah
lolOLOLOlollolloololllolololoLOL
Mee kotiis häpeemään - Halitosisnake
Lasken hintaa 30euroon.
- ....
voi juma luuletko että joku maksaa 30€ noin surkeasta "ukosta"? Olisin valmis myymään oman 96leveliseni jo 20eurolla...
- vittu oot pentu
hahah vittu 40 euroa!!!
mulla on 61 levelinen myyn sen 5 eurolla
vittu oot kakara
kakara hahah - ......
SIIS KETÄ KIINOSTAA JOKU VITUN RUNE UKKO EES 5 EUROSTA?......MUA AINAKI KIINNOSTAA IHAN SAATANAN VÄHÄ!!!!!!!!!!
- JAA
JOS EI KIINNOSTA PIDÄ TURPAS KIINNI
OOT JOKU VITUN KAKARA JOKA EI EES TIIÄ MIKÄ RUNESCAPE ON - Juusto69
JAA kirjoitti:
JOS EI KIINNOSTA PIDÄ TURPAS KIINNI
OOT JOKU VITUN KAKARA JOKA EI EES TIIÄ MIKÄ RUNESCAPE ON.....
- Master Chief
Siis aika törkee hinta. Mä myin mun 58 lvl ukon 50 sentil. En IKINÄ maksais noin paljo paskasta ukosta. 40-60€!!!
Ei tollasta hahmoo haluu kukaa ostaa.. tommonen nyt löytyy jokaiselta.. mutta jos haluut päästä eroon voin sen ilmaseks ottaa.. =)
jos haluut siitä luopuu mailaa mulle acco ja passu.. osoon: [email protected]- cameli0
voin ostaa sen 30 eurol kuhan sil on green party hat
rune fullit, trimmed rune fullit ja kullatut blackin fullit niin ja sit se vois olla membuna ok .........
HAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082170En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761598Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431005
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46999- 99951
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753- 45749