Pojat, millaisen tyttösen iskisitte?

tyty02

Pituus?

Ikä?

Luonne?

Ulkonäkö?

Harrastukset?

Kroppa?

Ja miten pojat käyttäytyvät ihastuneina?

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12yo.boy

      Hiema lyhempi ku it

      12-13

      Rikkoo hiukan sääntöjä ja ulkoilee porukoissa pitkää

      ei paljo välii kuha ei oo mikää hirvee ruma toisaalt kaikki muuttuu ku kasvaa

      jotai urheiluu

      ku ei mikää läski ni lähes kaikki menee

      riippuu ihastuksen määräst jos on perus ihastunu mi varmaa koittaa viettää tytön kaa aikaa, saad sen nauraa, saad sen tekee kaikkee perus teini tyhmää kuten vaik sellasii "vahinkoi" et hups jäätii iha kahestaa tähä penkil istuu iha vierekkäin. Esim itte sain viimekertasen nii et iha pelleileilin ja ehkä vähä kaks mielist menoo esim. vähä menee takaa ain tahallaa ja sit nostin sen sylii mont kertaa eri taval ja sit iha vaa järjestin meijät kahestaa rannan laituril ja siin meinas neitsyys men ku kumminki 12-13 vuotiat olaa.
      (ja että se on ihanaa aikaa rikkoo sääntöi ja ol myöhään ulkon)

      • 20v

        Oonko liian vanha vai onks 12v meno nykyää tollasta...

        Ymmärrän et joskus 15v voi alkaa miettii panopuuhia mut ei nyt helvetti 12-13 vuotialla oo ees sukupuolielimet kehittyny


      • koht18vee

        Samaa mieltä. On kyllä ihmeellistä kun on neitsyyskin menny vaikka penis on tyyliin 2cm. Voi olla että tuo on trolli mutta silti täällä on ton tyyppisiä 11-13vee kakaroita jokka yrittää leikkii jotain 16-18 vuotiasta ja on oikeesti käsittämätöntä että 11vee tulee vinkuun nettiin että "olen kyllästynyt olemaan sinkku ja haluan poika/tyttöystävän!" Hei vittu oikeesti ei saatana voi olla mahdollista että 11-13vee kakarat on kyllästyneitä olemaan sinkku. Muistan kun itekkin olin ton ikänen ja tuntu niin vanhalta mutta ei tullu kyllä mieleenkään että hakisin tyttöystävää netistä.


      • 7134
        20v kirjoitti:

        Oonko liian vanha vai onks 12v meno nykyää tollasta...

        Ymmärrän et joskus 15v voi alkaa miettii panopuuhia mut ei nyt helvetti 12-13 vuotialla oo ees sukupuolielimet kehittyny

        Ei, et ole. Naurahdin itsekin ja olen kuitenkin niinkin nuori kuin 17. :,D toivottavasti oli trolli.


      • 14v
        20v kirjoitti:

        Oonko liian vanha vai onks 12v meno nykyää tollasta...

        Ymmärrän et joskus 15v voi alkaa miettii panopuuhia mut ei nyt helvetti 12-13 vuotialla oo ees sukupuolielimet kehittyny

        Kyllä taitaa olaa totta itse olen huomannut, että samaa touhua on jo 3 luokkalaisilla ja en itse tajua miksi koulussa opetetaan kaikki seksiin liityvä jo 12 vuotiaalle


    • 6plus20on26

      -150cm about eli vähän lyhyempi kun mä

      -14/01 eli samanikänen kun mä

      -hauska joka ei suutu mistään sellasesta ns tuhmasta huumorista eli vähän pervo sen kanssa pystyis puhuu ihan normaalisti ihan kaikista asioista jos pitäis ja sit tietenkin luotettava ja mukava kiva positiivinen ja kaikkee tällästä eikä sellaen joka on kokoajan persees kiinni ja pakottais mut oleen sen kaa koko ajan 24/7

      -blondit hiukset pitkät jotka olis johonki puoleen selkään ja olis tasasesti leikattu ja ei olis otsatukkaa siniset silmät hymyilee eikä meikkais silleen että iho on ku nukella ja kiva luonnollinen rusketus

      -harrastuksii ei tartteis olla mutta olis tosi kiva jos olis bmx jolla temppuilis niin olis sitten yhteinen harrastus tai sit joku muu freestyle laji

      -no onhan se pakko myöntää että sellaset ei liian isot mut ei pienetkään terhakat tissit ja pyöree peppu ja pyykkilauta vatsa muttei mitään vatsalihaksii eikä käsissäkään mitää lihaksii mutta jos olis jalat kiinteet/lihaksikkaat olis tosi kiva ja tottakai ne kädetki ihan vaa kiinteet

      -lisään tähän tyylin koska miksen käyttäis collareit ja sit farkkui jotka olis tiukat ja revityt polvien kohdalt ja sit joku toppi tai collage paita converset eikä käyttäis kånken reppuu ja sit kans sellanen asukokonaisuus kun converset polvisukat hame ja napapaita ja hame olis korkee vyötäröinen

      -pojat varmaan on ujoja yrittää kuitenkin lähestyä ihastustaan mutta jäätyy usein lähettää ehkä jotain viestei sille puhuu siitä kavereilleen tai sit ei kerro ollenkaan riippuu vähän ja sit kattelee aina kun voi ja kysyy kaikilt mistä se tykkää/stalkkaa jotenki mistä se pitää ja en ny keksi mitään muuta

    • idioefwhiuw

      Voi jumanlauta:DDDD
      Ihmiset rakkaat...pliis :) Älkää yrittäkö TARKOITUKSELLA tehä itsetänne semmosia mistä pojat tykkää, koska se ei oo oikeeta rakkautta yms.
      Se ei tuu kasvattaa teijä "egoo"

    • poikanollakax

      Pituus?
      n. 150cm eli aika samanpitunen ku minä
      Ikä?
      Ite oon -02, joten korkeintaan kahden vuoden ikäero suuntaan tai toiseen
      Luonne?
      Mielellään aika samanlainen minä, eli rauhallinen, musikaalinen, samanlainen huumorintaju kuin mulla ja sitte liikunnallinen
      Kasvot?
      Ujo hymy ja kauniit silmät niin ai että!! Ja vielä ruskeat, pitkät, tuuheat ja luonnonlaineet hiukset :O
      Kroppa?
      Kohtuu hoikka ja ainakin vähän muotoja
      Harrastukset?
      Ihan sama, plussaa ois jos soittais jotain soitinta ja harrastais ainakin vähän liikuntaa
      Ja miten pojat käyttäytyvät ihastuneina?
      Ite yritän olla mahollisimman ystävällinen ja hauska ihastukselleni ja saatan punastua joskus koska ujo olen luonteeltani :S

      En jaksanu hirveen pitkästi nyt kirjotella, mutta tässä oli jotain :)

      • poikanollakaxx

        Ja siis tää olis ihan Unelmatyttö, ei nää mikää melkee oo pakollisia jos joku todella tekee vaikutuksen


    • kasvispizza

      Pituudella ei ole juurikaan väliä, n.150cm-170cm ois ihan sopiva pituus :)

      Saman ikäinen kuin minä mieluiten eli 16, vuoden nuorempi tai vanhempi käyvät myös :)

      Luonne: positiivinen, huumorintajuinen, luotettava, rehellinen, sellanen joka tykkää tehdä kaikkee ja kokeilla uutta mut myös sellanen jonka kanssa voi vaan olla ja söpöillä sängyllä katsoen vaikka leffaa c: Niin ja sellanen joka hyväksyy itsensä (ja muut) sellasina kuin ovat :33

      Ulkonäkö: Kauniit silmät (värillä ei väliä), terveät hiukset, käyttää joko vähän tai ei ollenkaan meikkiä. Niin ja sit sellasena extrana mistä tykkään ois pisamat :33

      Harrastuksilla ei juurikaan väliä, mielellään ei kuitenkaan sellanen harrastus mikä vie kaiken hänen ajasta.

      Normaalipainoinen, ei haittaa vaik ois vähän ylimäärästäkin, pienet tai normaalit rinnat, leveä lantio, ei tarvitse olla mitään pyykkilautavatsoja tai reisivakoja.

    • Guit4rb07

      Vaikee on sanoa kun ei kukaan oo alkanu koskaan. Ikää 16v eikä ulkonäkös tms. mitää vikaa ainakaa muiden mielest mut likat ei oo kiinnostunu. Täällä ootan yksikseni. :( Nimi toimii myös kikissä jos joku sattuu olemaan vaik Kaakkois-Suomesta vailla juttuseuraa.

    • poitsu1235

      Hieman lyhyempi kun tavallinen
      Brunette tai blondi ei väliä
      Kasvoilla ei ole oikeen väliä
      Tykkää ulkoilla ja lenkkeillä
      Sellainen perus tyttö

      En ehkä iskisi koska siitä ei oo mitåän iloa jos se ei oikeasti tykkää susta ollenkaan, mutta herkästi oon aivan kusessa tollisiin siis tässä tapauksessa yhteen "tollaseen" :D

      No ehkä brunette on kauniimpi mut se on vaan pientä plussaa ;D

      T14v

    • poitsu1235

      Minä ainakin ihastuneena yritän olla mahd mukava ja toverillinen ja vihjaan sitä että tykkään siitä. Mutta hitto kun kiihotun ihan perkeleenä sen lähellä olemisesta :D

    • entiiäuu

      Se on niin seksikässs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe