Karsastusleikkaus

nainen688

Hei! Leikataanko piilokarsastuksia jos se aiheuttaa oireita jotka häiritsevät lähes jokapäiväistä elämää? Minulla todettu lievää piilokarsastusta mutta se aiheuttaa paljon epämukavia oireita. Oireet korostuvat väsyneenä. Haluaisin tietää millä perusteella piilokarsastuksia leikataan ja leikataanko myös vaikka karsastus olisi lievää jos se oireilee? Näköni on todettu hyväksi joten kyse ei voi olla huonosta näöstä. Piilokarsastukseni oireilee seuraavilla tavoilla:

- näön sumenemista (esim kauas katsoessa epätarkka utuinen kuva taikka tekstiä lukiessa teksti on utuista)
- tv:tä katsoessa teksti heijastuu eli näkyy kahtena kuin väärinpäin tekstin päällä tai alla
- silmien väsymistä
- silmämunan puutumista
- silmän lähellä olevien luiden kipua ja kipua silmän takana
- simien kuivumista ja roskan tunnetta
- musta pilkku välillä näkökentässä ja läpinäkyviä viivoja ja pisteitä

Karastus on alkanut oireilla noin vuoden sisällä. En tiedä kauanko se on ollut mutta ei ole ainakaan enemmin todettu.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatäällä

      Itselläni lähes samat oireet kuin sinulla jompikumpi silmä lähtee liikkumaan ulospäin toisen katsoessa kohteeseen väsyneenä tai kun en keskity katsomiseen silmät tekevät niin

      • aloittaja677

        Oletko harkinnut leikkausta? Minä
        Menen vaikka heti jos siihen pääsen.


    • fgsfgjsfjsf

      Ei leikata.

      • minävaan6788

        Mistä tiedät? Tottakai leikataan vaikka kuinka pieni jos auheuttaa oireita.


      • samatäällä

        Tottakai menen heti kun vain pääsee mutta todennäköisesti kosmeettisen vian takia sen joutuu tekemään yksityisen kautta ja ennen leikkausta käyttämään prismalaseja jonkun aikaa hintaa tulee tuhansia euroja mutta normaalin elämän ja kanssakäymisen takia se on pieni hinta jos tulos on vaan pysyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe