Olen ihan hirveän ruma kaikkien poikien mielestä.
Kerran minun entinen ystäväni laittoi yhdelle pojalle viestiä että onko hän ihastunut minuun. Sitten sen poika vastasi hyi vittu.
Minulla ei ole yhtään poikapuolisia kavereita ,ja kaikki kaveritkin valittavat kun en ikinä puhu pojille.Melkein kaikilla minun ikäisilläni on poikaystävä minä olen aina sinkku .
Kukaan poika ei halua minua ikinä
13
923
Vastaukset
- Ärizouna
Itse olen poika ja haluaisinkin kysyä, että minkä ikäinen olet? Muista että mitä nuorempia nuo pojat ovat , sitä tyhmempiä myöskin. Myös käsitys kauneudesta muuttuu vanhetessa ja en usko että olet ruma vaikka siltä tuntuukin :) . Älä missään nimessä anna periksi, kyllä sinä poikakaverin vielä saat.
- Ärizouna
Ja pahoittelut , ilmoitit näköjään ikäsi nimimerkissäsi :D . Olet siis yläasteikäinen, joten ei todellakaan kannata hätäillä tai masentua, vaan luultavasti nuo pojat ovat perus idiootteja, joilla ei vielä ole kunnon otetta ja tajua :) .
- 6plus13
Samaa mieltä, ja aika asiallista tekstiä :D minkäköhän ikäinen olet?
- Ärizouna
6plus13 kirjoitti:
Samaa mieltä, ja aika asiallista tekstiä :D minkäköhän ikäinen olet?
Itse olen 18
- ttklurfvlyt
Haha oot mun ikänen ja mäkään en oo ikinä seurustellu:( ei oo ollu viellä ketää kivaa oikee(tottakai jotain satunnaisia ihastumisiä)XD ja ei mua häiritse koska haloo oon 14v:) nykyää kaikilla 11v on instagramissa 'varattu' ja oon sillee ei hele mihin tää maailma on menossaXD(ei pahalla ei kaikki oo sellasii lapsellisii) :) Ja tällä hetkellä panostan kouluu joka on muute aika palkitsevaa ja järkevää!:))))
- 12yo.boy
oon ite vast 12 mut tiiän tunteen ku kaikil on joku "tyttö\poikaystävä"
oon ite ollu joskus sillai "varattu" mut en ku kerran ja nyt oon iha oikeest parisuhtees mikä on täs iäs aika harvinaist - Kaaponisä
12yo.boy kirjoitti:
oon ite vast 12 mut tiiän tunteen ku kaikil on joku "tyttö\poikaystävä"
oon ite ollu joskus sillai "varattu" mut en ku kerran ja nyt oon iha oikeest parisuhtees mikä on täs iäs aika harvinaistJos unohdetaan ne parisuhteet 12 vuotiaina ja keskitytään vielä niihin leikkeihin. Ei tuon ikäisenä tarvitse vielä olla " varattu". Olisi outoa ajatella oman tyttäreni muutaman vuoden päästä seurustelevan, kun vielä kiinnostaa Kaapo ja muumitkin. Kyllä aikuisena ehtii sitten seurustella ja olla kotia ihan liiankin kanssa, joten annetaan lasten olla lapsia. Ja ensimmäinen tyttäreni kotiin raahaama sulhasehdokas saa selkäsaunan ihan varmuuden vuoksi ja sitten kysytään että milläs asioilla sitä ollaan.
- seyksvaa
Oon sua pari vuotta vanhempi. Mutta lapsi rakas odota:) Kyllä ne vielä kerkee aiheuttaa sydänsuruja. Sulla on koko elämä aikaa ja kyllne pojat ajan myötä kiinnostuu :) Mäkin olen seurustellut viimeksi yli vuosi sitten ja sain toissa päivänä rukkaset pelkästä yrityksestä. Rakkaus tulee ku sitä vähiten odottaa ja sieltä mistä et ois ikinä arvannukkaan. Jote nauti nyt kun ei vielä ole näitä sydän suruja :)
- 14-v
Joo itekkin oon huomanna että ei rakkautta kannata etsimään ruveta, kyllä se yleensä löytää sinut eikää nää ekat suhteet yleensä kestä kauheesti että sydänsuruihin kannattaa varautua etukäteen.
- mävaa123
laita kikii 14v poika
- Dynamite147931
Jos etit poikaystävää nii laita vaa kikkii alle, nii eiköhän ehdokkaita ala tulla ;)
- ergergerg
Itse olin jo 28v kun sain ensimmäiset kokemukseni naisista joten aika huvittavaa miten varhain toiset on huolestuneita..
- nallekarkki13
Onko sul kik tai jotain :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875