Nuori mies saattaa tyttöystävänsä kotiin treffien jälkeen. Etuovelle
saavuttuaan mies nojaa coolin näköisenä toisella kädellään oven vierustaan
ja kysäisee tytöltä;
"Miten olisi suihinotto?"
"Mitä?! Oletko hullu?!"
"Älä huolehdi, se olisi nopeasti ohi."
"Ei! Joku voisi nähdä meidät..."
"Se olisi vain ihan pieni suihinotto," mies inttää, "ja tiedän että
pitäisit siitä."
"Ei! Minä sanoin EI!"
"Hei, älä ole tuollainen."
Äkkiä ovi aukeaa ja tytön nuorempi sisar ilmestyy oviaukkoon yöpaita
päällään, hiukset sekaisin ja hieroen unisia silmiään. Hän katsoo nuorta
pariskuntaa ja sanoo väsyneellä äänellä;
"Isä sanoo että joko sinä otat häneltä suihin, tai sitten minä otan
häneltä suihin, tai sitten hän tulee alakertaan ja hoitaa homman itse...
mutta
luojan tähden, sano poikaystävällesi, että ottaa kätensä pois ovipuhelimen
napilta."
Nuori mies
A.r.k.a.n.g.e.l.i
7
8468
Vastaukset
- no jaa.
Täytyy olla kyllä aika hyvä huumorintaju, että tuon ymmärtää... :I
- hehehhh
A.r.k.a.n.g.e.l.i kirjoitti:
niin. valitettavasti sitä ei kaikilta tällä planeetalla löyry
tosi hyvä vitsi, itsekkö keksit? :)
- hacker
Joo aika hyvä. :)
- Kinky Gongo
Tää on siis sika hyvä! Pakko pistää muistiin!
- mastercard mainoksesta
Löytyy esim.
http://www.flavorinnovator.com/images/special/movie clips/MasterCard.asx - mitä?????
Mitä tuo vitsi tarkoitti. Kun en oiken päässyt kärryille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933564Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562526Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla152448Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi712311Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162191Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021242Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5721113Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611016Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001015Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142979