Millä on päästy/pudottu Aallosta veteen.....just yhteispisteitä kaipailen. Koe meni huonommin kuin kirjoitukset. Ei aukee opintopolku ja oon ihan hajalla.
Millä Aaltoon sisään?
7
85
Vastaukset
- 68jaAaltoon
65 vissii raja
- 67paallossa
Yksi kaveri ei päässyt 65,25, toinen pääs 66 että siltä väliltä.
- Aalto2016
Sama juttu...Kirjoitukset ensisijaisuus 37 3, mutta koe meni sit ihan penkin alle - 21,5p. YP siis 61,5. Tosin mulla oli vain 1,5kk aikaa lukea ja kävin vain kirjat nopeasti läpi. Aalto olisi nyt se ainoa vaihtoehto, kun ala kiinnostaa ja duuni, kämppä jne tääl stadissa.
Todennäköisesti aloitan nyt avoimessa ja ens vuonna uus yritys, sellainen että ei tarvi enää hirveästi yhteispisteitä laskea :D ....sellaista täällä, mutta onnea sinnepäin! - Aaltoonko
Jos mulla on vielä opiskelijavalinta kesken ja ykkösenä aalto tarkoittaako tää että pääsen??
- Aallonkylteri
Mitkä sun pisteet? Jos yli 37,25 tai 65,25 hyvin todennäköinen paikka, jos alle niin huonolta näyttää :/
- aaltoonbitches
Pääsin 66,25p :)
- kokemustaoneihyvä
Kaikki ketä jäi aallosta niin ottakaa nyt herranjumala se varapaikka muualta vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486348Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki824429- 484015
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213306- 1973010
- 402742
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202586- 1531566
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519