Millä on päästy/pudottu Aallosta veteen.....just yhteispisteitä kaipailen. Koe meni huonommin kuin kirjoitukset. Ei aukee opintopolku ja oon ihan hajalla.
Millä Aaltoon sisään?
7
67
Vastaukset
- 68jaAaltoon
65 vissii raja
- 67paallossa
Yksi kaveri ei päässyt 65,25, toinen pääs 66 että siltä väliltä.
- Aalto2016
Sama juttu...Kirjoitukset ensisijaisuus 37 3, mutta koe meni sit ihan penkin alle - 21,5p. YP siis 61,5. Tosin mulla oli vain 1,5kk aikaa lukea ja kävin vain kirjat nopeasti läpi. Aalto olisi nyt se ainoa vaihtoehto, kun ala kiinnostaa ja duuni, kämppä jne tääl stadissa.
Todennäköisesti aloitan nyt avoimessa ja ens vuonna uus yritys, sellainen että ei tarvi enää hirveästi yhteispisteitä laskea :D ....sellaista täällä, mutta onnea sinnepäin! - Aaltoonko
Jos mulla on vielä opiskelijavalinta kesken ja ykkösenä aalto tarkoittaako tää että pääsen??
- Aallonkylteri
Mitkä sun pisteet? Jos yli 37,25 tai 65,25 hyvin todennäköinen paikka, jos alle niin huonolta näyttää :/
- aaltoonbitches
Pääsin 66,25p :)
- kokemustaoneihyvä
Kaikki ketä jäi aallosta niin ottakaa nyt herranjumala se varapaikka muualta vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750