Miten puolustautua poikaa vastaan?
Olen siis 12v tyttö, ja meillä tulee usein yhen pojan kaa riitaa kouumatkalla ja pientä tappeluu..
Miten voisin voittaa tuon pojan? Ärsyttää aina saada turpaan siltä
Miten voittaa poika
129
4140
Vastaukset
- Vamp
Älä riitele sen kaa :D
- SallaKo
Kerro vanhemmillesi ja ottakaa yhteyttä pojan vanhempiin ja selvittäkää asia yhdessä. Pojan pitäisi jotenkin korvata aiheuttamansa kärsimykset sinulle.
- Alottaja
En kaipaa korvauksia vaan kostoa ;) ja nyt sainkin kostaa ja vielä hauskannäkösellä tavalla :DD
- Anonyymi
Alottaja kirjoitti:
En kaipaa korvauksia vaan kostoa ;) ja nyt sainkin kostaa ja vielä hauskannäkösellä tavalla :DD
Hyvä aion käyttää tota koska mun luokalainen kiusaa mua.
- kurkkuunkimppuun
Iske kurkkuun kädellä. Toimii ja sattuu vitusti
- Hyväidea
Ja voi mahdollisesti tappaa henkilön :)
- Annihy
Mua kans kiusas yks poika pitkään, mutta ei kiusaa enää. Keksin tavan lopettaa kiusaaminen joka todella toimii. POTKASE SITÄ MUNILLE. Toimii, tiedän kokemuksesta xD tai voit myös puristaa sitä munista, toiminee yhtä hyvin..
- 14vpoju
Jep, jos noita keinoja käyttää niin pojalla ei oo mitää mahdollisuuksia tyttöö vastaan.
- Tytsä13v
Onko sua puristettu testikaleistas? Ku oon monta kertaa meinannu puristaa pojalta pallit ruttuun, mutta en oo uskaltanu jos se ei toimikkaan?
- 14vpoju
Tytsä13v kirjoitti:
Onko sua puristettu testikaleistas? Ku oon monta kertaa meinannu puristaa pojalta pallit ruttuun, mutta en oo uskaltanu jos se ei toimikkaan?
Ei oo onneks puristettu, mutta se on varmasti paljo pahempi ku potku. Tyttöjen ei pitäis hyökätä pojan kasseille :( Ei oikeesti voida pärjätä teille mitenkään..
- Tytsä13v
14vpoju kirjoitti:
Ei oo onneks puristettu, mutta se on varmasti paljo pahempi ku potku. Tyttöjen ei pitäis hyökätä pojan kasseille :( Ei oikeesti voida pärjätä teille mitenkään..
Hahaa :D mää ainakin hyökkää kasseille joka tilanteessa ku pystyn, vähäks se on hauskannäköstä ku "vahva" poika pitelee haarojaan itkien :D:D enkä muute välitä tippaakaa voiks se lisääntyy vielä, päinvastoin, nauran jos sulta menee isyys sen takii XD
- 14vpoju
Ei teidän tarvi ottaa niin rajusti, voitatte kuitenki helposti :/
- Tytsä13v
Mutku rajusti on kivempaa ;) nautit kumminki ku testikaalis saa huomioo :D tänäänki vedin yhtä kyynerpäällä munile ku tuli jotai lässyttää, näytti aika kivuliaalta XD
- 14vpoju
Ei siinä oo mitää nautittavaa, anna armoa niille pojille, voitat ne kyllä vähemmälläkin.
- Aaro14wee
Ei niin, muakin on potkittu paljon kiveksille ja ne on tainnu jo mennä paskaks :/ mut oma vika oli mitäs pitää aina lääppiä tyttöjen perseitä. Eipä oo enää haluja, ku pallit on hiekkaa. Jhuu
- Aaro14wee
Mitä mieltä te muut tytöt olette tästä, että saako kiveksiä potkia jos poika koskee teidän perseelle, nimittäin mun pallit on paskottu sen takii xD
- Annihy
Mää oon vetäny parilta boltsit murskaks sen takii ku ne on lääppiny persettä, lapsientekokyky lähti kummaltakin varmasti, mut mitä tuli lääppiin XD
- yyteri1000
Mä taisin olla toinen niistä sattu iha vitusti eikä tuu vieläkää kunnol spermaa.
- Tyttöolenjuu
Älkää potkiko poikia munille niitte isyys mennöööööööö paremmi kaadettu maaha sillee hianosti
- yyteri1000
Älgää tehkö sitä multa meni jo isyys
- eivittu69
Tytsä13v kirjoitti:
Mutku rajusti on kivempaa ;) nautit kumminki ku testikaalis saa huomioo :D tänäänki vedin yhtä kyynerpäällä munile ku tuli jotai lässyttää, näytti aika kivuliaalta XD
jos tykkäät rajuista leikeistä mene BDSM clubille siellä piiskataan ja hakataan ja tyydytetään kaikkilla tavoilla
- näionäreet
Tytsä13v kirjoitti:
Hahaa :D mää ainakin hyökkää kasseille joka tilanteessa ku pystyn, vähäks se on hauskannäköstä ku "vahva" poika pitelee haarojaan itkien :D:D enkä muute välitä tippaakaa voiks se lisääntyy vielä, päinvastoin, nauran jos sulta menee isyys sen takii XD
Ensinnäkin, ylipäätään toisen potkiminen voi johtaa rangaistukseen pahoinpitelyn muodossa. Olet vielä 13v, joten et ole täysin vastuussa teoistasi. Jos aiheutat jollekin henkilölle kipua ja esimerkiksi vaurioitat pojan kiveksiä niin, etteiä hän voi saada lapsia, voit joutua maksamaan hänelle korvauksia jopa kymmenien tuhansien eurojen edestä. Oikeudessa häviävänä osapuolena joudut myös korvaamaan toisen osapuolen oikeudenkäyntikulut, jotka ovat tuhansia euroja. Mieti siis kahdesti, ennen kuin potkaiset.
- Theo93
Turhaa porua munille potkusta. Luulisi kaikille olevan selvää, että potku kasseille on nopein ja tehokkain tapa pudottaa hyökkääjä pois pelistä eli päättää tappelu, joten miksipä sitä ei saisi käyttää?
En tappele, mutta puolustaudun, jos en voi paeta ja kimppuuni hyökätään. Tuolloin potkaisen kasseille ja lujaa ilman mitään tunnontuskia. Toivon, että tuollaisessa tilanteessa olisi jalassa vielä maiharit.
Ei kannata tapella, kiusata tai härnätä, jos ei kestä mahdollisuutta siitä, että voi saada potkun munille. - Anonyymi
Tytsä13v kirjoitti:
Tyttö ei voi hakata poikaa! Tytöt ovat heikkoja ja jos minulta vietäisiin isyys, niin kaivaisin siltä tytöltä silmät päästä.
- Anonyymi
Tyttöolenjuu kirjoitti:
Älkää potkiko poikia munille niitte isyys mennöööööööö paremmi kaadettu maaha sillee hianosti
Mä oon lyöny kivekset koulu reissuilla pariinkin kertaan pyörän runkoon ja myös saanut potkun munille ja silti tulee todella paljon tahmeaa spermaa joten kai lapsientekokyky on edelleen tallella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon lyöny kivekset koulu reissuilla pariinkin kertaan pyörän runkoon ja myös saanut potkun munille ja silti tulee todella paljon tahmeaa spermaa joten kai lapsientekokyky on edelleen tallella.
Mikä sua on potkittu?
Kannattaa opetella akaan pyörällä ettei suotta munas murskaanu, tytöt ei tykkää munattomista miehistä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö ei voi hakata poikaa! Tytöt ovat heikkoja ja jos minulta vietäisiin isyys, niin kaivaisin siltä tytöltä silmät päästä.
Kyllä tytöt voivat hakata pojat! Olen itse tapellut useiden poikien kanssa ja aina olen kaikki voittanut. Parasta on tarttua pojan kasseihin ja puristaa, silloin anovat armoa saman tien ja jäävät maahan makaamaan haarojaan pidellen. Kyllä meidän luokkalaiset pojat on jo oppinu, ettei kannata haastaa tyttöä, kun ei voi voittaa mitenkään.
- Anonyymi
näionäreet kirjoitti:
Ensinnäkin, ylipäätään toisen potkiminen voi johtaa rangaistukseen pahoinpitelyn muodossa. Olet vielä 13v, joten et ole täysin vastuussa teoistasi. Jos aiheutat jollekin henkilölle kipua ja esimerkiksi vaurioitat pojan kiveksiä niin, etteiä hän voi saada lapsia, voit joutua maksamaan hänelle korvauksia jopa kymmenien tuhansien eurojen edestä. Oikeudessa häviävänä osapuolena joudut myös korvaamaan toisen osapuolen oikeudenkäyntikulut, jotka ovat tuhansia euroja. Mieti siis kahdesti, ennen kuin potkaiset.
Suomen vääryyslaitoksessako?
- Anonyymi
14vpoju kirjoitti:
Jep, jos noita keinoja käyttää niin pojalla ei oo mitää mahdollisuuksia tyttöö vastaan.
On jos tyttö ei osu munille vaan jalkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkaisin tytön paskaksi ja sitten heittäisin sen
Maahan ja hyppäsin päälle muuttaisin sen äitiyden
Kivuliaaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tytöt voivat hakata pojat! Olen itse tapellut useiden poikien kanssa ja aina olen kaikki voittanut. Parasta on tarttua pojan kasseihin ja puristaa, silloin anovat armoa saman tien ja jäävät maahan makaamaan haarojaan pidellen. Kyllä meidän luokkalaiset pojat on jo oppinu, ettei kannata haastaa tyttöä, kun ei voi voittaa mitenkään.
Kuka luulet olevasi löisin sua yhen kerran ja olisit yöllä sairaalassa
- Jjjjöööjköööö
Mis koulus oot
- Ghghhb
Mitäse sulle kuuluu?
- Annihy
Se pelkää pikku palleroistensa puolesta ;D
- Jxfj
Onpa säälittävä ku alkaa tappelemaan tytön kanssa
- Theo93
Tappeleminen on säälittävää riippumatta siitä, mitä sukupuolta sattuu olemaan. Mutta erityisen säälittävää on hyökätä jonkun fyysisesti pienemmän ja heikomman kimppuun.
- Agressioagressio
Vedä nilkoista maahan pitkäkseen. Toimii.
- Alottaja
Se on mua isompi eli en varmaa onnistu :/
- 15vpoikah
Raukat lyö naisia
- äläoleraukka
Raukat lyö ylipäätään ketään. Hakkaa se sanallisesti, ketään ei pitäis lyödä paitsi itsepuolustukseksi.
- 14vpoju
Itse taas saan aina turpaan eräältä tytöltä. Ongelma on se, että jos suojaa naamaa, se potkaisee munille, jos suojaa kasseja se vetää turpaan. Ja se on muutenki mua vahvempi..
- Alottaja
Mää kokeilin tänään potkasta sitä munille.. Ja se toimi :DDD se tippu maahan piteleen kulkusistaa ja alko itkee xD haluun potkasta kyllä uudestaankin :DD
- 14vpoju
Se tuskin uskaltaa enää kiusata sua :) Mä en ainakaa uskaltaisi.
- Alottaja
14vpoju kirjoitti:
Se tuskin uskaltaa enää kiusata sua :) Mä en ainakaa uskaltaisi.
Toivottavasti uskaltaa, haluun meinaan potkasta uudelleen munille B) onko sua potkittu useinkin? Tyttökö on potkinu? Miks on potkittu?
- 65ijho
Aloittaja anna sun kik niin jutellaan!
- typykkääää
Meijä luokal tytsyt on tosi vahvoi, ei pojat pärjää meille! Niit hävettää ku luokan vahvin on yks blondi pissis :DD Ehkä säki oot vahvempi ku luulet?
- Alottaja
Mitä teette niille ku ne ei pärjää teille? Toi munille potku ainakin tehos :DD
- taekwondo
*facepalm* "vahvin" tiiätkö siis esim. tuut potkasee mua munille perus jonne ei tietenkää osaa torjuu sitä jä sit sitä sattuu ja sitten olette "vahvoja" -.- suosittelen itsepuolustusta teillekkin mä en ainakaan nää mitään pahaa siinä että puollustautuu tyttöä vastaan -.-
- äläkävele
Älä sitte kävele sen kans kouluu jos matkal tulee riitaa :D ja kerro vanhemmille
- 356
Anna sille pilluu
- Alottaja
Miten se auttais? :DD ja sillä taitaa olla tällä hetkellä "paikat" sen verran kipeenä ettei sen tee mieli XD
- Annihy
Alottaja kirjoitti:
Miten se auttais? :DD ja sillä taitaa olla tällä hetkellä "paikat" sen verran kipeenä ettei sen tee mieli XD
Oisko vähä hauskaa antaa jollekki jätkälle suuhoitoo, ja just ku se ois laukeemas nii puristais sen kivekset murskaks :D:D:D
- Junnuboi
Voix antaa mullekkin suuhoitoo xD
- Aaro14wee
Voix tehä mulle suuhoitoo? XD
- Annihy
Junnuboille ja aarolle, haluutteko menettää kiveksenne vai miks? :D:D:D
- Junnuboi
Anna sun kik niin kerron lisää :)
- Annahy
Sanohan sanottavas julkisesti tässä, vai ooksää joku raukkis miltä on vedetty munat tohjoks? :)
- Junnuboi
Oon just semmone :)
- Annahy
Miks sulta on veetty pallit liiskaks? Millä tavalla?
- Junnuboi
Yks tyttö on puristanu mun palleja tosi lujaa nii et meni paskaks :P ja vaan siks koska katoin sen persettä :D
- 10v
Joku poika raiskas mut nii potkasin polvella sen naamaan
- nii_i
joo kyllä niitä trolleja näköjää raiskaillaa
- Syöpää
Raukat tarttuu palleihin kiinni....
- 14vpoju
Jep, sen takia tyttöjen kans ei kannata tapella, ei voi kuitenkaa voittaa.
- Poi98
Ei ne tartukkaa, vaan käyttää polvea nopeasti
Nimimerkillä pikkusisko potkas ja nyt on pallit turvonnu tennispallon kokosiks - Jaluuksjokutullamunluo
Awww en kestä teit
- Syöpää
14vpoju kirjoitti:
Jep, sen takia tyttöjen kans ei kannata tapella, ei voi kuitenkaa voittaa.
No toi ei kyllä pidä paikkaansa jos totta puhutaan.....
- pissistyty
No varmasti pitää, yksikään jätkä ei kestä iskua munille, aina ne tippuu ulisten :D
- hahaha00
Vittu tuuppa potkii mä kestän, ei joku heikko tyttö jaksa kunnol potkasta :DD
- pissistyty
Just tuon asenteen takia pojat ottaa aina turpaan tytöilt.
- Jere001
Oot väärässä pojat ON tyttöjä vahvempia!!1 enkä mä mistään munille potkusta kaadu maahan :D
- pissistyty
Et voi olla tosissas. Todellisuudes ulisisit tytön jalois ja katuisit asennettas.
- Junnuboi
Pissistyty mikä sun kik on ois vähä asiaa?
- pissistyty
Voit sanoa asias ihan täällä.
- Syöpää
pissistyty kirjoitti:
No varmasti pitää, yksikään jätkä ei kestä iskua munille, aina ne tippuu ulisten :D
Toikaan ei kyllä pidä paikkaansa.
- Tytsyyyyyyyy
Kyllä muuten pitää, jos tyttö tappelee likaisesti niin poika tulee kyllä kärsimään.
- Syöpää
Tytsyyyyyyyy kirjoitti:
Kyllä muuten pitää, jos tyttö tappelee likaisesti niin poika tulee kyllä kärsimään.
Mutta, jos poika tappelee vielä "likaisemmin" niin silloin se on kyllä tyttö joka joutuu "kärsimään"..
- ppppqqqq
niin tyttö kärsii ja poika katsoo
- 14vpoju
Tiedätte kyllä hyvin että se yksi potku ja kovikin jätkä on polvillaan. Ja jos tyttö on oikein julma, se voi myös tarttua palleista kiinni, jolloin uhri on täysin tytön armoilla.
- jonne1221
pääkii, ei kukaa tyttö pääse puristaa palleja :o potkasta kyllä ehtii
- pissistyty
Älä oo ollenkaa niin varma.. ;)
- jonne1221
miten sä muka ehtisit kerroppa taktiikkasi :DD
- fghjyg51
niin eise osaa ees potkii :D
- Theo93
Raukkamaista ja varsinkin hävettävän typerää on antaa aihetta siihen, että tartutaan palleihin kiinni.
''Siirry hyökkääjän lähelle ja potkaise rivakasti polvella nivusiin.''
''Sieppaa kiinni hyökkääjän kiveksistä. Purista ja väännä kaikin voimin.''
Näin neuvotaan kirjassa ''Toimi oikein hätätilanteessa'' (1989) sivuilla 338-339. - Jkgj
Theo93 kirjoitti:
Raukkamaista ja varsinkin hävettävän typerää on antaa aihetta siihen, että tartutaan palleihin kiinni.
''Siirry hyökkääjän lähelle ja potkaise rivakasti polvella nivusiin.''
''Sieppaa kiinni hyökkääjän kiveksistä. Purista ja väännä kaikin voimin.''
Näin neuvotaan kirjassa ''Toimi oikein hätätilanteessa'' (1989) sivuilla 338-339.Ootko koskaan toiminu kirjan ehdotusten mukaan? Onks toiminu? ;)
- Theo93
Jkgj kirjoitti:
Ootko koskaan toiminu kirjan ehdotusten mukaan? Onks toiminu? ;)
Olen ja totesin erittäin toimivaksi ja tehokkaaksi ohjeeksi.
- Tytsyskas
Theo93 kirjoitti:
Olen ja totesin erittäin toimivaksi ja tehokkaaksi ohjeeksi.
Miks kokeilit? Tuliks ne lääppiin sun tissei vai?
- Oot-nolo
Tytsyskas kirjoitti:
Miks kokeilit? Tuliks ne lääppiin sun tissei vai?
Ahahahah. Nimimerkistä päätellen kirjoittaja jota lainaat on kylläkin poika, ehkä joku kiusattu homo joka sitten on keksinyt potkia munille.
- Theo93
Oot-nolo kirjoitti:
Ahahahah. Nimimerkistä päätellen kirjoittaja jota lainaat on kylläkin poika, ehkä joku kiusattu homo joka sitten on keksinyt potkia munille.
Onnittelut, oikein päätelty. Potku palleille on hyvä itsepuolustuskeino.
- kiksihintti
Theo93 kirjoitti:
Onnittelut, oikein päätelty. Potku palleille on hyvä itsepuolustuskeino.
Saat kiksejä varmaan munille potkimisesta.
- puolustautua
Pikkupojat on siitä ikäviä, että jos ne ei osaa olla tyttöjen kanssa niin ne alkaa kiusata sitä josta tykkää kun on sairaalloinen tarve saada tytön huomio.
Näytä tämä teksiti sille pojlle - qaegfewyjhorstiu
Terävä potku sääriluuhun estää sitä juoksemasta perään. Tai sitten potku nivusiin.
- tytsyakahutsu
ma potkin aina poikien pallit murskaks, koska se on kivaa ku ne ei voi sitte runkkaa :DD
- Sairaspaska
Sekopää. Sun homokaveris ehdotteli tuolla maihareita munille potkimiseen. Varmaan käytät niitä teräskärkisiä...
- likka011
vittu ootteko kokeillu vetää pesäpallolla pojan säkeille :D se on kivaa kun se kolahtaa sinne ja poika on ihan järjiltään :DDDDDD
- jonne_
Mitä vittuuu??!!11
- kjnb90
ime sen muna
- ffffffff2
.....hhyi
- 12vpoika.aa
Mitä hauskaa siinä kasseile vetelemisessä on. Jotku saattaa menettää isyytensä jos on aina halunnu lapsia. Sitte voitte saada turpiin. Se kyl sattuu vähän aikaa järjettömästi mut kyl siin turpii pystyy vetää. Onneks meän koulus ei tehä sitä =D Vinkki muille pojille. Jos yrittää vetää munille nii mottaa turpaan!
Heh- Theo93
Isyyden menetys potkun seurauksena taitaa olla pikemminkin urbaanilegenda tai ainakin sen mahdollisuus on häviävän pieni. Jos kuitenkin vaarana on mahdollisesti lapsettomuus, silloin kannattaa olla provosoimatta turhaan, koska potku kasseille on täysin mahdollinen.
En tiedä yhtäkään sellaista tapausta, jossa ketään olisi syyttä suotta potkittu munille. Sen sijaan tiedän tapauksia, joissa kiusattu on puolustautunut vetämällä kasseille ja kiusaaminen on päättynyt siihen, kun kiusaaja löytää itsensä tuskissaan maasta sikiöasennossa munistaan kiinni pitäen. - Allu-00
Kiitti vaa vinkistä.. Mua potkastiin, vedin tyttöö turpaan ja sitte 2 sen kaverii tuli ja potkas mua takaapäin uudestaa munille ja toinen löi pesäpallomailalla munille ku tipuin maahan. Noloo, ku tytöt oli mua pari vuotta nuorempii :(
- 15v
Voi vittu näitä jonneja :D ja pissiksiä. Pojan pitäis ol kyl semmossees kunossa että saa yhe 13v tytön maihin ilman että se pystyy potkaisemaan munille. Jos ei pysty niin kanattaa aloittaa treenaamaan ihan sen takia että tulee hyvä kroppa ja puolustuskyky kasvaa
- TotuusTuliTässä
Totta.
- 14v
no ei se voima niin paljoo ratkaise tekniikka on tärkeempää t: taekwondo
- TekniikkaEiVoima
Totta! Yks mun kolmetoistavuotias tuttukin (noin 140cm) vetää ihan mainiosti parikin kaksmetristä jannua maahan, koska harrastanu kungfua kaks vuotta, vaikkei muuten ole kovin voimakas.. Eli kyllä, se on se tekniikka.
- Anonyymi
TekniikkaEiVoima kirjoitti:
Totta! Yks mun kolmetoistavuotias tuttukin (noin 140cm) vetää ihan mainiosti parikin kaksmetristä jannua maahan, koska harrastanu kungfua kaks vuotta, vaikkei muuten ole kovin voimakas.. Eli kyllä, se on se tekniikka.
10v on joku 140cm
Ja siihen että oppii kunnolla jotain taistelulajia vaatii noin 5-10 vuotta oon ite harrastanu karatee noin 2 vuotta ja vieläkin valkonen vyö ja ei 140cm voi saada 2m alas se ei vaan toimi!
- 86585385
Voikun tietäis :DDD
- t9t9
Kannattaako alottajan hirveesti innostua siitä, että kerran onnistui hakkaamaan pojan, seuraavalla kerralla se lyö sua naamaan ja tuut makaamaan pyörtyneenä 3 minuuttia, naamaan lyönti sattuu enemmän ku jonku heikon tytön potku kasseille. Sitten on turha ruveta itkemään tätä tyypillistä naisia/tyttöjä ei saa lyödä, jos lyöt jotakin, niin varaudu siihen, että sua lyödään takasin, riippumatta siitä ootko tyttö tai poika. Ja potku tyttöjen alapäähän sattuu yhtä paljon kun pojilla, joten ole tyytyväinen siihen, että sait sen kerran hakattua. :-)
- ViisasD
Oote te pöhköjä, hankkikaa elämä:D
- opksvvittu
Laske siltä housut ja sit naurat ja sanot et "HHAHAHAHAHAHAH VITTU ONPAS SULLA PIENI MUNA Eiku anteeks siis pillu" Noei kannata oikeesti koska se olisi törkeetä.
- Anonyymi
Toi on oikeest ihan vitun raukkamaist potkast jätkää kasseille. Älä sit vittu valita ja itke ku poika vetää sua turpaa eikä lopeta lyömistä ku sil menee hermo. Siin ei oo mitää hauskaa oon poika ja jos joku mua kasseille potkasee ni vittu se saa turpaa. Kuvitelkaa jos joku poika vittu repis sun klitan ja nauraa tai esim vittu kunnon nännäri et en usko et sekää mitää naurettavaa oo. Vittu ootte säälittävii
- poikanenenenenen
Ite en ainakaa pysty tekee mitää jos tulee polvesta kasseille, onneks meidän luokan tytöt ei tee sitä turhaa, mutta on seki tullu koettua eikä siinä kyllä pysty puolustautua.
- tyts03
Meidän luokan pojat on niin heikkoi ettei tarvi turvautua mihinkää munille potkimiseen. Ja ne tietää itekki ettei voita tyttöi tappelus niin ei ne tuu haastaa :)
- Anonyymi
Tappeluun tarvitaan kaksi. En tiedä tuon pojan taustoja.
- Anonyymi
Se on varmaan rakastunu, muttei saa ujouttaan sanottua.
- Anonyymi
Hanki poikaystävä.
- Anonyymi
Hyppää sen selkään :)
- Anonyymi
Ota kunnon ote pojan kiveksistä ja purista.
- Anonyymi
Heton vammaset kun ette voita tyttöä
- Anonyymi
Ja jos puristaa kiveksistä niin poika voi kuolla
- Anonyymi
Potki sen kassit paskaks
- Anonyymi
Anteeksi huomautus. Luin just nää kaikki kommentit ja voin vaan sanoa että kiveksille potku tai hyppiinen voi johtaa isyyden menettämiseen tai sitten se voi johtaa kuolemaa. Ja just noi kiveksille potkimine tai puritelu kuulostaa aika moiselt BDSM kinksilt.
- Anonyymi
Rakkaudesta se hevonenkin potkii
- Anonyymi
Raukat hakkaa naisia
MUTTA jos se potkii eka niin vedä sitten turpaan - Anonyymi
Lyö sitä munille. Oon 13v tyttö ja voitan mun 15v isoveljen tappelussa tällä taktiikalla helposti
- Anonyymi
Tuo munille lyönti on kyllä todella raukkamaista tytöltä. Ei kukaan poika voi mitään, jos tyttö ottelee noin likaisesti
- Anonyymi
lyö munille.
- Anonyymi
Pienimunaiset nössön häviää tytölle
- Anonyymi
Näin isompikaluisena 15 v poikana voin kyllä kertoo ettei niistä oo mitään apua tyttöjä vastaan. Jopa enemmän haittaa kun isot kassit on erittäin herkät. Ihan samalla tavalla me isomunaiset otetaan turpaan tytöiltä kun muutkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi862341Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap192272Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen191818- 1051477
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663761472Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1621253Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2571042- 68969
- 78919
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha174903