Miten voittaa poika

eiosaalaskee

Miten puolustautua poikaa vastaan?

Olen siis 12v tyttö, ja meillä tulee usein yhen pojan kaa riitaa kouumatkalla ja pientä tappeluu..

Miten voisin voittaa tuon pojan? Ärsyttää aina saada turpaan siltä

126

3674

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vamp

      Älä riitele sen kaa :D

    • SallaKo

      Kerro vanhemmillesi ja ottakaa yhteyttä pojan vanhempiin ja selvittäkää asia yhdessä. Pojan pitäisi jotenkin korvata aiheuttamansa kärsimykset sinulle.

      • Alottaja

        En kaipaa korvauksia vaan kostoa ;) ja nyt sainkin kostaa ja vielä hauskannäkösellä tavalla :DD


      • Anonyymi
        Alottaja kirjoitti:

        En kaipaa korvauksia vaan kostoa ;) ja nyt sainkin kostaa ja vielä hauskannäkösellä tavalla :DD

        Hyvä aion käyttää tota koska mun luokalainen kiusaa mua.


    • kurkkuunkimppuun

      Iske kurkkuun kädellä. Toimii ja sattuu vitusti

      • Hyväidea

        Ja voi mahdollisesti tappaa henkilön :)


    • Annihy

      Mua kans kiusas yks poika pitkään, mutta ei kiusaa enää. Keksin tavan lopettaa kiusaaminen joka todella toimii. POTKASE SITÄ MUNILLE. Toimii, tiedän kokemuksesta xD tai voit myös puristaa sitä munista, toiminee yhtä hyvin..

      • 14vpoju

        Jep, jos noita keinoja käyttää niin pojalla ei oo mitää mahdollisuuksia tyttöö vastaan.


      • Tytsä13v

        Onko sua puristettu testikaleistas? Ku oon monta kertaa meinannu puristaa pojalta pallit ruttuun, mutta en oo uskaltanu jos se ei toimikkaan?


      • 14vpoju
        Tytsä13v kirjoitti:

        Onko sua puristettu testikaleistas? Ku oon monta kertaa meinannu puristaa pojalta pallit ruttuun, mutta en oo uskaltanu jos se ei toimikkaan?

        Ei oo onneks puristettu, mutta se on varmasti paljo pahempi ku potku. Tyttöjen ei pitäis hyökätä pojan kasseille :( Ei oikeesti voida pärjätä teille mitenkään..


      • Tytsä13v
        14vpoju kirjoitti:

        Ei oo onneks puristettu, mutta se on varmasti paljo pahempi ku potku. Tyttöjen ei pitäis hyökätä pojan kasseille :( Ei oikeesti voida pärjätä teille mitenkään..

        Hahaa :D mää ainakin hyökkää kasseille joka tilanteessa ku pystyn, vähäks se on hauskannäköstä ku "vahva" poika pitelee haarojaan itkien :D:D enkä muute välitä tippaakaa voiks se lisääntyy vielä, päinvastoin, nauran jos sulta menee isyys sen takii XD


      • 14vpoju

        Ei teidän tarvi ottaa niin rajusti, voitatte kuitenki helposti :/


      • Tytsä13v

        Mutku rajusti on kivempaa ;) nautit kumminki ku testikaalis saa huomioo :D tänäänki vedin yhtä kyynerpäällä munile ku tuli jotai lässyttää, näytti aika kivuliaalta XD


      • 14vpoju

        Ei siinä oo mitää nautittavaa, anna armoa niille pojille, voitat ne kyllä vähemmälläkin.


      • Aaro14wee

        Ei niin, muakin on potkittu paljon kiveksille ja ne on tainnu jo mennä paskaks :/ mut oma vika oli mitäs pitää aina lääppiä tyttöjen perseitä. Eipä oo enää haluja, ku pallit on hiekkaa. Jhuu


      • Aaro14wee

        Mitä mieltä te muut tytöt olette tästä, että saako kiveksiä potkia jos poika koskee teidän perseelle, nimittäin mun pallit on paskottu sen takii xD


      • Annihy

        Mää oon vetäny parilta boltsit murskaks sen takii ku ne on lääppiny persettä, lapsientekokyky lähti kummaltakin varmasti, mut mitä tuli lääppiin XD


      • yyteri1000

        Mä taisin olla toinen niistä sattu iha vitusti eikä tuu vieläkää kunnol spermaa.


      • Tyttöolenjuu

        Älkää potkiko poikia munille niitte isyys mennöööööööö paremmi kaadettu maaha sillee hianosti


      • yyteri1000

        Älgää tehkö sitä multa meni jo isyys


      • eivittu69
        Tytsä13v kirjoitti:

        Mutku rajusti on kivempaa ;) nautit kumminki ku testikaalis saa huomioo :D tänäänki vedin yhtä kyynerpäällä munile ku tuli jotai lässyttää, näytti aika kivuliaalta XD

        jos tykkäät rajuista leikeistä mene BDSM clubille siellä piiskataan ja hakataan ja tyydytetään kaikkilla tavoilla


      • näionäreet
        Tytsä13v kirjoitti:

        Hahaa :D mää ainakin hyökkää kasseille joka tilanteessa ku pystyn, vähäks se on hauskannäköstä ku "vahva" poika pitelee haarojaan itkien :D:D enkä muute välitä tippaakaa voiks se lisääntyy vielä, päinvastoin, nauran jos sulta menee isyys sen takii XD

        Ensinnäkin, ylipäätään toisen potkiminen voi johtaa rangaistukseen pahoinpitelyn muodossa. Olet vielä 13v, joten et ole täysin vastuussa teoistasi. Jos aiheutat jollekin henkilölle kipua ja esimerkiksi vaurioitat pojan kiveksiä niin, etteiä hän voi saada lapsia, voit joutua maksamaan hänelle korvauksia jopa kymmenien tuhansien eurojen edestä. Oikeudessa häviävänä osapuolena joudut myös korvaamaan toisen osapuolen oikeudenkäyntikulut, jotka ovat tuhansia euroja. Mieti siis kahdesti, ennen kuin potkaiset.


      • Theo93

        Turhaa porua munille potkusta. Luulisi kaikille olevan selvää, että potku kasseille on nopein ja tehokkain tapa pudottaa hyökkääjä pois pelistä eli päättää tappelu, joten miksipä sitä ei saisi käyttää?

        En tappele, mutta puolustaudun, jos en voi paeta ja kimppuuni hyökätään. Tuolloin potkaisen kasseille ja lujaa ilman mitään tunnontuskia. Toivon, että tuollaisessa tilanteessa olisi jalassa vielä maiharit.

        Ei kannata tapella, kiusata tai härnätä, jos ei kestä mahdollisuutta siitä, että voi saada potkun munille.


      • Anonyymi
        Tytsä13v kirjoitti:

        Hahaa :D mää ainakin hyökkää kasseille joka tilanteessa ku pystyn, vähäks se on hauskannäköstä ku "vahva" poika pitelee haarojaan itkien :D:D enkä muute välitä tippaakaa voiks se lisääntyy vielä, päinvastoin, nauran jos sulta menee isyys sen takii XD

        Tyttö ei voi hakata poikaa! Tytöt ovat heikkoja ja jos minulta vietäisiin isyys, niin kaivaisin siltä tytöltä silmät päästä.


      • Anonyymi
        Tyttöolenjuu kirjoitti:

        Älkää potkiko poikia munille niitte isyys mennöööööööö paremmi kaadettu maaha sillee hianosti

        Mä oon lyöny kivekset koulu reissuilla pariinkin kertaan pyörän runkoon ja myös saanut potkun munille ja silti tulee todella paljon tahmeaa spermaa joten kai lapsientekokyky on edelleen tallella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon lyöny kivekset koulu reissuilla pariinkin kertaan pyörän runkoon ja myös saanut potkun munille ja silti tulee todella paljon tahmeaa spermaa joten kai lapsientekokyky on edelleen tallella.

        Mikä sua on potkittu?

        Kannattaa opetella akaan pyörällä ettei suotta munas murskaanu, tytöt ei tykkää munattomista miehistä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö ei voi hakata poikaa! Tytöt ovat heikkoja ja jos minulta vietäisiin isyys, niin kaivaisin siltä tytöltä silmät päästä.

        Kyllä tytöt voivat hakata pojat! Olen itse tapellut useiden poikien kanssa ja aina olen kaikki voittanut. Parasta on tarttua pojan kasseihin ja puristaa, silloin anovat armoa saman tien ja jäävät maahan makaamaan haarojaan pidellen. Kyllä meidän luokkalaiset pojat on jo oppinu, ettei kannata haastaa tyttöä, kun ei voi voittaa mitenkään.


      • Anonyymi
        näionäreet kirjoitti:

        Ensinnäkin, ylipäätään toisen potkiminen voi johtaa rangaistukseen pahoinpitelyn muodossa. Olet vielä 13v, joten et ole täysin vastuussa teoistasi. Jos aiheutat jollekin henkilölle kipua ja esimerkiksi vaurioitat pojan kiveksiä niin, etteiä hän voi saada lapsia, voit joutua maksamaan hänelle korvauksia jopa kymmenien tuhansien eurojen edestä. Oikeudessa häviävänä osapuolena joudut myös korvaamaan toisen osapuolen oikeudenkäyntikulut, jotka ovat tuhansia euroja. Mieti siis kahdesti, ennen kuin potkaiset.

        Suomen vääryyslaitoksessako?


    • Jjjjöööjköööö

      Mis koulus oot

      • Ghghhb

        Mitäse sulle kuuluu?


      • Annihy

        Se pelkää pikku palleroistensa puolesta ;D


    • Jxfj

      Onpa säälittävä ku alkaa tappelemaan tytön kanssa

      • Theo93

        Tappeleminen on säälittävää riippumatta siitä, mitä sukupuolta sattuu olemaan. Mutta erityisen säälittävää on hyökätä jonkun fyysisesti pienemmän ja heikomman kimppuun.


    • Agressioagressio

      Vedä nilkoista maahan pitkäkseen. Toimii.

      • Alottaja

        Se on mua isompi eli en varmaa onnistu :/


    • 15vpoikah

      Raukat lyö naisia

      • äläoleraukka

        Raukat lyö ylipäätään ketään. Hakkaa se sanallisesti, ketään ei pitäis lyödä paitsi itsepuolustukseksi.


    • 14vpoju

      Itse taas saan aina turpaan eräältä tytöltä. Ongelma on se, että jos suojaa naamaa, se potkaisee munille, jos suojaa kasseja se vetää turpaan. Ja se on muutenki mua vahvempi..

      • Alottaja

        Mää kokeilin tänään potkasta sitä munille.. Ja se toimi :DDD se tippu maahan piteleen kulkusistaa ja alko itkee xD haluun potkasta kyllä uudestaankin :DD


      • 14vpoju

        Se tuskin uskaltaa enää kiusata sua :) Mä en ainakaa uskaltaisi.


      • Alottaja
        14vpoju kirjoitti:

        Se tuskin uskaltaa enää kiusata sua :) Mä en ainakaa uskaltaisi.

        Toivottavasti uskaltaa, haluun meinaan potkasta uudelleen munille B) onko sua potkittu useinkin? Tyttökö on potkinu? Miks on potkittu?


      • 65ijho

        Aloittaja anna sun kik niin jutellaan!


    • typykkääää

      Meijä luokal tytsyt on tosi vahvoi, ei pojat pärjää meille! Niit hävettää ku luokan vahvin on yks blondi pissis :DD Ehkä säki oot vahvempi ku luulet?

      • Alottaja

        Mitä teette niille ku ne ei pärjää teille? Toi munille potku ainakin tehos :DD


      • taekwondo

        *facepalm* "vahvin" tiiätkö siis esim. tuut potkasee mua munille perus jonne ei tietenkää osaa torjuu sitä jä sit sitä sattuu ja sitten olette "vahvoja" -.- suosittelen itsepuolustusta teillekkin mä en ainakaan nää mitään pahaa siinä että puollustautuu tyttöä vastaan -.-


    • äläkävele

      Älä sitte kävele sen kans kouluu jos matkal tulee riitaa :D ja kerro vanhemmille

    • 356

      Anna sille pilluu

      • Alottaja

        Miten se auttais? :DD ja sillä taitaa olla tällä hetkellä "paikat" sen verran kipeenä ettei sen tee mieli XD


      • Annihy
        Alottaja kirjoitti:

        Miten se auttais? :DD ja sillä taitaa olla tällä hetkellä "paikat" sen verran kipeenä ettei sen tee mieli XD

        Oisko vähä hauskaa antaa jollekki jätkälle suuhoitoo, ja just ku se ois laukeemas nii puristais sen kivekset murskaks :D:D:D


      • Junnuboi

        Voix antaa mullekkin suuhoitoo xD


      • Aaro14wee

        Voix tehä mulle suuhoitoo? XD


      • Annihy

        Junnuboille ja aarolle, haluutteko menettää kiveksenne vai miks? :D:D:D


      • Junnuboi

        Anna sun kik niin kerron lisää :)


      • Annahy

        Sanohan sanottavas julkisesti tässä, vai ooksää joku raukkis miltä on vedetty munat tohjoks? :)


      • Junnuboi

        Oon just semmone :)


      • Annahy

        Miks sulta on veetty pallit liiskaks? Millä tavalla?


      • Junnuboi

        Yks tyttö on puristanu mun palleja tosi lujaa nii et meni paskaks :P ja vaan siks koska katoin sen persettä :D


    • 10v

      Joku poika raiskas mut nii potkasin polvella sen naamaan

      • nii_i

        joo kyllä niitä trolleja näköjää raiskaillaa


    • Syöpää

      Raukat tarttuu palleihin kiinni....

      • 14vpoju

        Jep, sen takia tyttöjen kans ei kannata tapella, ei voi kuitenkaa voittaa.


      • Poi98

        Ei ne tartukkaa, vaan käyttää polvea nopeasti
        Nimimerkillä pikkusisko potkas ja nyt on pallit turvonnu tennispallon kokosiks


      • Jaluuksjokutullamunluo

        Awww en kestä teit


      • Syöpää
        14vpoju kirjoitti:

        Jep, sen takia tyttöjen kans ei kannata tapella, ei voi kuitenkaa voittaa.

        No toi ei kyllä pidä paikkaansa jos totta puhutaan.....


      • pissistyty

        No varmasti pitää, yksikään jätkä ei kestä iskua munille, aina ne tippuu ulisten :D


      • hahaha00

        Vittu tuuppa potkii mä kestän, ei joku heikko tyttö jaksa kunnol potkasta :DD


      • pissistyty

        Just tuon asenteen takia pojat ottaa aina turpaan tytöilt.


      • Jere001

        Oot väärässä pojat ON tyttöjä vahvempia!!1 enkä mä mistään munille potkusta kaadu maahan :D


      • pissistyty

        Et voi olla tosissas. Todellisuudes ulisisit tytön jalois ja katuisit asennettas.


      • Junnuboi

        Pissistyty mikä sun kik on ois vähä asiaa?


      • pissistyty

        Voit sanoa asias ihan täällä.


      • Syöpää
        pissistyty kirjoitti:

        No varmasti pitää, yksikään jätkä ei kestä iskua munille, aina ne tippuu ulisten :D

        Toikaan ei kyllä pidä paikkaansa.


      • Tytsyyyyyyyy

        Kyllä muuten pitää, jos tyttö tappelee likaisesti niin poika tulee kyllä kärsimään.


      • Syöpää
        Tytsyyyyyyyy kirjoitti:

        Kyllä muuten pitää, jos tyttö tappelee likaisesti niin poika tulee kyllä kärsimään.

        Mutta, jos poika tappelee vielä "likaisemmin" niin silloin se on kyllä tyttö joka joutuu "kärsimään"..


      • ppppqqqq

        niin tyttö kärsii ja poika katsoo


      • 14vpoju

        Tiedätte kyllä hyvin että se yksi potku ja kovikin jätkä on polvillaan. Ja jos tyttö on oikein julma, se voi myös tarttua palleista kiinni, jolloin uhri on täysin tytön armoilla.


      • jonne1221

        pääkii, ei kukaa tyttö pääse puristaa palleja :o potkasta kyllä ehtii


      • pissistyty

        Älä oo ollenkaa niin varma.. ;)


      • jonne1221

        miten sä muka ehtisit kerroppa taktiikkasi :DD


      • fghjyg51

        niin eise osaa ees potkii :D


      • Theo93

        Raukkamaista ja varsinkin hävettävän typerää on antaa aihetta siihen, että tartutaan palleihin kiinni.


        ''Siirry hyökkääjän lähelle ja potkaise rivakasti polvella nivusiin.''
        ''Sieppaa kiinni hyökkääjän kiveksistä. Purista ja väännä kaikin voimin.''
        Näin neuvotaan kirjassa ''Toimi oikein hätätilanteessa'' (1989) sivuilla 338-339.


      • Jkgj
        Theo93 kirjoitti:

        Raukkamaista ja varsinkin hävettävän typerää on antaa aihetta siihen, että tartutaan palleihin kiinni.


        ''Siirry hyökkääjän lähelle ja potkaise rivakasti polvella nivusiin.''
        ''Sieppaa kiinni hyökkääjän kiveksistä. Purista ja väännä kaikin voimin.''
        Näin neuvotaan kirjassa ''Toimi oikein hätätilanteessa'' (1989) sivuilla 338-339.

        Ootko koskaan toiminu kirjan ehdotusten mukaan? Onks toiminu? ;)


      • Theo93
        Jkgj kirjoitti:

        Ootko koskaan toiminu kirjan ehdotusten mukaan? Onks toiminu? ;)

        Olen ja totesin erittäin toimivaksi ja tehokkaaksi ohjeeksi.


      • Tytsyskas
        Theo93 kirjoitti:

        Olen ja totesin erittäin toimivaksi ja tehokkaaksi ohjeeksi.

        Miks kokeilit? Tuliks ne lääppiin sun tissei vai?


      • Oot-nolo
        Tytsyskas kirjoitti:

        Miks kokeilit? Tuliks ne lääppiin sun tissei vai?

        Ahahahah. Nimimerkistä päätellen kirjoittaja jota lainaat on kylläkin poika, ehkä joku kiusattu homo joka sitten on keksinyt potkia munille.


      • Theo93
        Oot-nolo kirjoitti:

        Ahahahah. Nimimerkistä päätellen kirjoittaja jota lainaat on kylläkin poika, ehkä joku kiusattu homo joka sitten on keksinyt potkia munille.

        Onnittelut, oikein päätelty. Potku palleille on hyvä itsepuolustuskeino.


      • kiksihintti
        Theo93 kirjoitti:

        Onnittelut, oikein päätelty. Potku palleille on hyvä itsepuolustuskeino.

        Saat kiksejä varmaan munille potkimisesta.


    • puolustautua

      Pikkupojat on siitä ikäviä, että jos ne ei osaa olla tyttöjen kanssa niin ne alkaa kiusata sitä josta tykkää kun on sairaalloinen tarve saada tytön huomio.
      Näytä tämä teksiti sille pojlle

    • qaegfewyjhorstiu

      Terävä potku sääriluuhun estää sitä juoksemasta perään. Tai sitten potku nivusiin.

    • tytsyakahutsu

      ma potkin aina poikien pallit murskaks, koska se on kivaa ku ne ei voi sitte runkkaa :DD

      • Sairaspaska

        Sekopää. Sun homokaveris ehdotteli tuolla maihareita munille potkimiseen. Varmaan käytät niitä teräskärkisiä...


    • likka011

      vittu ootteko kokeillu vetää pesäpallolla pojan säkeille :D se on kivaa kun se kolahtaa sinne ja poika on ihan järjiltään :DDDDDD

      • jonne_

        Mitä vittuuu??!!11


    • kjnb90

      ime sen muna

      • ffffffff2

        .....hhyi


    • 12vpoika.aa

      Mitä hauskaa siinä kasseile vetelemisessä on. Jotku saattaa menettää isyytensä jos on aina halunnu lapsia. Sitte voitte saada turpiin. Se kyl sattuu vähän aikaa järjettömästi mut kyl siin turpii pystyy vetää. Onneks meän koulus ei tehä sitä =D Vinkki muille pojille. Jos yrittää vetää munille nii mottaa turpaan!


      Heh

      • Theo93

        Isyyden menetys potkun seurauksena taitaa olla pikemminkin urbaanilegenda tai ainakin sen mahdollisuus on häviävän pieni. Jos kuitenkin vaarana on mahdollisesti lapsettomuus, silloin kannattaa olla provosoimatta turhaan, koska potku kasseille on täysin mahdollinen.

        En tiedä yhtäkään sellaista tapausta, jossa ketään olisi syyttä suotta potkittu munille. Sen sijaan tiedän tapauksia, joissa kiusattu on puolustautunut vetämällä kasseille ja kiusaaminen on päättynyt siihen, kun kiusaaja löytää itsensä tuskissaan maasta sikiöasennossa munistaan kiinni pitäen.


      • Allu-00

        Kiitti vaa vinkistä.. Mua potkastiin, vedin tyttöö turpaan ja sitte 2 sen kaverii tuli ja potkas mua takaapäin uudestaa munille ja toinen löi pesäpallomailalla munille ku tipuin maahan. Noloo, ku tytöt oli mua pari vuotta nuorempii :(


    • 15v

      Voi vittu näitä jonneja :D ja pissiksiä. Pojan pitäis ol kyl semmossees kunossa että saa yhe 13v tytön maihin ilman että se pystyy potkaisemaan munille. Jos ei pysty niin kanattaa aloittaa treenaamaan ihan sen takia että tulee hyvä kroppa ja puolustuskyky kasvaa

      • TotuusTuliTässä

        Totta.


      • 14v

        no ei se voima niin paljoo ratkaise tekniikka on tärkeempää t: taekwondo


      • TekniikkaEiVoima

        Totta! Yks mun kolmetoistavuotias tuttukin (noin 140cm) vetää ihan mainiosti parikin kaksmetristä jannua maahan, koska harrastanu kungfua kaks vuotta, vaikkei muuten ole kovin voimakas.. Eli kyllä, se on se tekniikka.


      • Anonyymi
        TekniikkaEiVoima kirjoitti:

        Totta! Yks mun kolmetoistavuotias tuttukin (noin 140cm) vetää ihan mainiosti parikin kaksmetristä jannua maahan, koska harrastanu kungfua kaks vuotta, vaikkei muuten ole kovin voimakas.. Eli kyllä, se on se tekniikka.

        10v on joku 140cm
        Ja siihen että oppii kunnolla jotain taistelulajia vaatii noin 5-10 vuotta oon ite harrastanu karatee noin 2 vuotta ja vieläkin valkonen vyö ja ei 140cm voi saada 2m alas se ei vaan toimi!


    • 86585385

      Voikun tietäis :DDD

    • t9t9

      Kannattaako alottajan hirveesti innostua siitä, että kerran onnistui hakkaamaan pojan, seuraavalla kerralla se lyö sua naamaan ja tuut makaamaan pyörtyneenä 3 minuuttia, naamaan lyönti sattuu enemmän ku jonku heikon tytön potku kasseille. Sitten on turha ruveta itkemään tätä tyypillistä naisia/tyttöjä ei saa lyödä, jos lyöt jotakin, niin varaudu siihen, että sua lyödään takasin, riippumatta siitä ootko tyttö tai poika. Ja potku tyttöjen alapäähän sattuu yhtä paljon kun pojilla, joten ole tyytyväinen siihen, että sait sen kerran hakattua. :-)

    • ViisasD

      Oote te pöhköjä, hankkikaa elämä:D

    • opksvvittu

      Laske siltä housut ja sit naurat ja sanot et "HHAHAHAHAHAHAH VITTU ONPAS SULLA PIENI MUNA Eiku anteeks siis pillu" Noei kannata oikeesti koska se olisi törkeetä.

    • Anonyymi

      Toi on oikeest ihan vitun raukkamaist potkast jätkää kasseille. Älä sit vittu valita ja itke ku poika vetää sua turpaa eikä lopeta lyömistä ku sil menee hermo. Siin ei oo mitää hauskaa oon poika ja jos joku mua kasseille potkasee ni vittu se saa turpaa. Kuvitelkaa jos joku poika vittu repis sun klitan ja nauraa tai esim vittu kunnon nännäri et en usko et sekää mitää naurettavaa oo. Vittu ootte säälittävii

      • poikanenenenenen

        Ite en ainakaa pysty tekee mitää jos tulee polvesta kasseille, onneks meidän luokan tytöt ei tee sitä turhaa, mutta on seki tullu koettua eikä siinä kyllä pysty puolustautua.


    • tyts03

      Meidän luokan pojat on niin heikkoi ettei tarvi turvautua mihinkää munille potkimiseen. Ja ne tietää itekki ettei voita tyttöi tappelus niin ei ne tuu haastaa :)

    • Anonyymi

      Tappeluun tarvitaan kaksi. En tiedä tuon pojan taustoja.

    • Anonyymi

      Se on varmaan rakastunu, muttei saa ujouttaan sanottua.

    • Anonyymi

      Hanki poikaystävä.

    • Anonyymi

      Hyppää sen selkään :)

    • Anonyymi

      Ota kunnon ote pojan kiveksistä ja purista.

    • Anonyymi

      Heton vammaset kun ette voita tyttöä

    • Anonyymi

      Ja jos puristaa kiveksistä niin poika voi kuolla

    • Anonyymi

      Potki sen kassit paskaks

      • Anonyymi

        Anteeksi huomautus. Luin just nää kaikki kommentit ja voin vaan sanoa että kiveksille potku tai hyppiinen voi johtaa isyyden menettämiseen tai sitten se voi johtaa kuolemaa. Ja just noi kiveksille potkimine tai puritelu kuulostaa aika moiselt BDSM kinksilt.


    • Anonyymi

      Rakkaudesta se hevonenkin potkii

    • Anonyymi

      Raukat hakkaa naisia

      MUTTA jos se potkii eka niin vedä sitten turpaan

    • Anonyymi

      Lyö sitä munille. Oon 13v tyttö ja voitan mun 15v isoveljen tappelussa tällä taktiikalla helposti

      • Anonyymi

        Tuo munille lyönti on kyllä todella raukkamaista tytöltä. Ei kukaan poika voi mitään, jos tyttö ottelee noin likaisesti


    • Anonyymi

      lyö munille.

    • Anonyymi

      Pienimunaiset nössön häviää tytölle

      • Anonyymi

        Näin isompikaluisena 15 v poikana voin kyllä kertoo ettei niistä oo mitään apua tyttöjä vastaan. Jopa enemmän haittaa kun isot kassit on erittäin herkät. Ihan samalla tavalla me isomunaiset otetaan turpaan tytöiltä kun muutkin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe