Huom, isolla M:llä:) Mitä mieltä olette harmaista hiuksista naisella? Vai pitääkö olla viimeistä milliä myöten peitetty hiusvärillä? Kiinnostaisko miehiä nainen, joka on muuten nuorekas ja hyväihoinen, kasvot laitettu sopivalla ehostuksella, ja vaatteet nuorekkaat, ei siis mummokaapua yllä.
Ja hiukset ovat puolipitkät, luonnon taipuisat, ei mitään mummopermistä eikä kynittyä mummopolkkaa tai kananp:tä. Vai herättäiskö harmaahiuksinen nainen kummastusta esim. kesäterassilla? Nykyäänhän lähes 100-vuotiaillakin on täysväri päässä. Esim. Aira Samulinilla on ollut iänkaiken värjätyt hiukset. Koskaan en ole nähnyt häntä harmailla hiuksilla, ja tuskin v.1925 syntyneellä voi olla luonnostaan hehkuvanpunainen tukka. Osoittaako siviilirohkeutta että uskaltautuu hiusväreillä viimeisteltyjen ihmisten joukkoon omilla valkeanharmailla hiuksillaan?
Hei Miehet!
80
<50
Vastaukset
- hohhoijakkaa
Mene nukkumaan...
- ent.siivoojaparka
Miten epätoivoinen pitää naisen olla, että alkaa muokkaamaan ulkonäköään miesten mieleiseksi?
Makuja on niin monenlaisia kuin miehiäkin. Jos ei hiustesi väri (ja ulkonäkösi muutenkaan) kelpaa yhdelle, niin kyllä se ihan varmasti jollekin toiselle kelpaa.
Porskuttele eteenpäin vain sellaisenaan kuin itse viihdyt itsesi kanssa.- sadaskosamastaaiheesta
Naiset joille joku mies on sanellut minkälainen ja minkänäköinen tämän pitää olla jotta kelpaisi ovat säälittäviä. Kehaistaan itseään ja samalla tölväistään muita.
- bessie-
No jaa, melkein ikäni olen muokannut ulkonäköäni miesten mieleiseksi, ja kyllä se taisi mennä niin että miehet ne epätoivoisia olivat ja se oli tarkoituskin. Silloin joskus. Nyttemmin eivät enää ihan sekaisin mene, mutta kiva on edelleen miesten takia muokata ulkonäköään, silloin tällöin.
- sadaskojne
bessie- kirjoitti:
No jaa, melkein ikäni olen muokannut ulkonäköäni miesten mieleiseksi, ja kyllä se taisi mennä niin että miehet ne epätoivoisia olivat ja se oli tarkoituskin. Silloin joskus. Nyttemmin eivät enää ihan sekaisin mene, mutta kiva on edelleen miesten takia muokata ulkonäköään, silloin tällöin.
Sehän on eri asia jos omasta halustaan itseään muokkaa einä siksi kun mies jotain määrättyä haluaa. Tuskin kukaan nainen haluaa itseään noita-akkana katsella.
- bessie-
sadaskojne kirjoitti:
Sehän on eri asia jos omasta halustaan itseään muokkaa einä siksi kun mies jotain määrättyä haluaa. Tuskin kukaan nainen haluaa itseään noita-akkana katsella.
Omasta halusta juu, mutta "miesten mieleiseksi" eikä ollenkaan "epätoivoisena", kuten ent.siivoojaparka kirjoitti.
Jos mies jotain määrättyä haluaa, niin kyllä sekin sopii minulle, edellyttäen että se sopii minulle. Ja tilanteeseen.
Rajansa tietysti kaikella, jos tuo "muokkaaminen" tarkoittaa jotain isompia operaatioita, niin se nyt vähän riippuu. Jos maksumies löytyy niin mikä ettei, voisin minä johonkin suostuakin.
- heräsin
Minä en ole nähnyt Samulinia minkään värisenä.
- siilimuori
En ole mies mutta vastaan kuitenkin. Ehkä Aira Samulin ei edusta hiuksillaan kovinkaan suurta osaa tän päivän "lähes satavuotiasta" :).
Minäkään en ole mies, mutta vastaan että varmasti joitakin miehiä kiinnostaa kuvailemasi kaltainen viehättävä nainen.
Mutta on sellaisiakin miehiä joita kiinnostaa harmaatukkainen, kananpee- tai polkkatukkainen mummelityyppi. Joku heistä on elänyt tämän naisen kanssa vuosikymmeniä, nähnyt tukan harmaantuvan ja harmaantunut itsekin. Ehkä näkee naisessa muutakin kuin tukan ja uskaltautuu tämän kanssa julkisille paikoille.
Vaikka tältä olisi huulikiiltokin jäänyt laittamatta.- Heikunkeikku
"Paapurix"
Olipas Paapurixilla hyvä kommentti.
Minäkin ajattelen juuri noin. - mieli-kki
Samaa mieltä paapurixin kanssa. Värjään hiuksiani mutta en ole edes ajatellut siten miellyttäväni miehiä, itse vain tykkään pitää hiukseni suunnilleen samanvärisinä kuin nuorempana. Hyvin vähän on harmaata ohimoilla, harmaa on asettunut aika rumasti mielestäni, joillakin on tasaisen hopeanvärinen tukka, se on ihanan näköinen.
- siilimuori
Heikunkeikku kirjoitti:
"Paapurix"
Olipas Paapurixilla hyvä kommentti.
Minäkin ajattelen juuri noin.Oli kyllä. Ehkä aloittaja kuitenkin on vapaana markkinoilla tyrkkypenkissä hakemassa itselleen hiustensa hyväksyjää :). Sellaisen vaikutelman aloituksesta saapi. Yleensä tänikänen ei enää kaikenmaailman miehiltä hyväksyntää hiuksillensa kaipaa, jos on PariSuhteessa.
- Heikunkeikku
siilimuori kirjoitti:
Oli kyllä. Ehkä aloittaja kuitenkin on vapaana markkinoilla tyrkkypenkissä hakemassa itselleen hiustensa hyväksyjää :). Sellaisen vaikutelman aloituksesta saapi. Yleensä tänikänen ei enää kaikenmaailman miehiltä hyväksyntää hiuksillensa kaipaa, jos on PariSuhteessa.
No, rehellisesti sanottuna en usko ollenkaan, että aloitus on vakavissaan tehty.
Kun nykyaikainen nainen tuollaista kysyisi. - kesivä
Komppaan edellisiä, Paapurix sanoi hyvin.
Olkoon sinkku tai ei mutta tynnyriin ei enää saa itseään tunkea. - silimuori
Heikunkeikku kirjoitti:
No, rehellisesti sanottuna en usko ollenkaan, että aloitus on vakavissaan tehty.
Kun nykyaikainen nainen tuollaista kysyisi.No minä taas uskon et meitä on moneen junaan :).
- siilimuori
kesivä kirjoitti:
Olkoon sinkku tai ei mutta tynnyriin ei enää saa itseään tunkea.Sinkku voi olla epävarma viehätysvoimastaan ja kilpailukyvystään "harvenevilla markkinoilla" :). Siis luomu vai tuunattu?
kesivä kirjoitti:
Olkoon sinkku tai ei mutta tynnyriin ei enää saa itseään tunkea.Kesivä ja muut, näitä tämän kaltaisia pikkupiikein varustettuja aloituksia on ollut vuosien mittaan useita. Ottaako tosissaan vai ei, jokaisen oma asia, mutta en pidä siitä kun harmaantuvia pidetään jotenkin ajastaan jälkeenjääneinä. Kun ei ymmärretä tukkaakaan värjäyttää, miten sitä harmaana varpusena terassille ilkeäisi mennä.
Että vaatii oikein siviilirohkeutta esiintyä omana itsenään, harmaalla tukalla, voi hyvänen aika.
Vaikka kyllä minuakin yhesti vähän harmitti, kun kampaajalta tulin ja mies ei huomannut mitään muutosta. Piti oikein kädestä pitäen näyttää, että kokeile kuinka paljon on hiuksia napsittu pois.- Heikunkeikku
silimuori kirjoitti:
No minä taas uskon et meitä on moneen junaan :).
Onko noin vanhoja junia enää olemassakaan:)
Uusia junia on tullut, joihin voi tarvittaessa hypätä.
Minusta tuntuu, että aloitus on Miehen tekemä.
Miehen tekemäksi se sopii:) Heh he he heeee. - siilimuori
Saattaa olla näinkin mutta minä ainakin olen oikeastikin törmännyt aloittajankaltisiinkin :). Eli on heitä, ehkä vähemmistö kuitenkin.
- kesivä
siilimuori kirjoitti:
Sinkku voi olla epävarma viehätysvoimastaan ja kilpailukyvystään "harvenevilla markkinoilla" :). Siis luomu vai tuunattu?
Jaa, meinaat, että tämä oli niinkuin markkinointitutkimus?
- siilimuori
kesivä kirjoitti:
Jaa, meinaat, että tämä oli niinkuin markkinointitutkimus?
Juuri näin, sinä ymmärsit yskän :).
- miesmuttapoika
Laita aloittaja kuva johonkin niin voisin sanoa mielipiteeni. Henkilökohtaisesti pidän että on oma itsensä ja nuorekkuus ei ole miinusta ainakaan, jos se on aitoa.
Hiustenväriä tärkeimpiä on että jollain tavalla yrittää huolehtia ulkonäöstään ja yleensä on joko niin että joko tykkää tai ei niin tykkää, näkymättömistä energioista on monesti kyse. - Viatonsivullinen
Nyt on luonnollisuus suotavaa. Sisareni jätti värjäykset pois, nyt on
sopivamman näköinen, kaunis tukka. Hän itsekin harmitteli että aina
oli värjännyt.
Anteeksi nyt miehet kun söin, tää ketju kun on teidän heiniä.- Punaahuulissa
Kyllä ihan tosissani tein aloituksen, mutta eipä paljoa miehiä näkynyt ketjun vastauksissa, YxEero vain:)) Pohdin sen takia, että tämä on ensimmäinen kesä kun hiukseni ovat vaalean harmaat. Kasvatin väriä pois koko talven. Hiukseni kasvavat tosi nopeasti ja niitä pitäisi värjätä ainakin kuukauden välein, jos alkaisin taas värjäämään. Alkuperäinen hiusteni väri on tumman ruskea. Niskassa hiusten alla on vielä ruskeaa. Mutta juuri edessä hiukset ovat ihan valkoisen harmaat ja hullun näköistä oli kun muutaman sentin valkoinen läntti aina otsalla puski tummista hiuksista kun värjäsin niitä. Jollain sellaisella sävytteellä voisin välillä värjätä joka lähtisi pois ilman juurikasvua, mutta tietääkö kukaan onko sellaista?
Tyttäreni ja sisareni hokevat jatkuvasti että miksen värjää. On alkanut tulla paineita. Miniä taas sanoi että anna olla vaan harmaa. Pitää tosiaan tehdä tuo terassitesti tänä kesänä, kun tämä harmaus on nyt uusia asia minulle ja olen uusiosinkku. - virhe.on.jo.nähty
Punaahuulissa kirjoitti:
Kyllä ihan tosissani tein aloituksen, mutta eipä paljoa miehiä näkynyt ketjun vastauksissa, YxEero vain:)) Pohdin sen takia, että tämä on ensimmäinen kesä kun hiukseni ovat vaalean harmaat. Kasvatin väriä pois koko talven. Hiukseni kasvavat tosi nopeasti ja niitä pitäisi värjätä ainakin kuukauden välein, jos alkaisin taas värjäämään. Alkuperäinen hiusteni väri on tumman ruskea. Niskassa hiusten alla on vielä ruskeaa. Mutta juuri edessä hiukset ovat ihan valkoisen harmaat ja hullun näköistä oli kun muutaman sentin valkoinen läntti aina otsalla puski tummista hiuksista kun värjäsin niitä. Jollain sellaisella sävytteellä voisin välillä värjätä joka lähtisi pois ilman juurikasvua, mutta tietääkö kukaan onko sellaista?
Tyttäreni ja sisareni hokevat jatkuvasti että miksen värjää. On alkanut tulla paineita. Miniä taas sanoi että anna olla vaan harmaa. Pitää tosiaan tehdä tuo terassitesti tänä kesänä, kun tämä harmaus on nyt uusia asia minulle ja olen uusiosinkku.Leikkuuta kananperseeksi ja värjää punaseks nii kyl erotut terassilla.
- hymyhuulia
virhe.on.jo.nähty kirjoitti:
Leikkuuta kananperseeksi ja värjää punaseks nii kyl erotut terassilla.
Äkäinen vastaus väärällä jalalla nousseelta.
- siilimuri
Punaahuulissa kirjoitti:
Tyttäreni ja sisareni hokevat jatkuvasti että miksen värjää. On alkanut tulla paineita. Miniä taas sanoi että anna olla vaan harmaa. Pitää tosiaan tehdä tuo terassitesti tänä kesänä, kun tämä harmaus on nyt uusia asia minulle ja olen uusiosinkku.Arveletkos että seuraan on tunkua terassilla tukan värin perusteella ylipäätään :)?
- virhe.on.jo.nähty
hymyhuulia kirjoitti:
Äkäinen vastaus väärällä jalalla nousseelta.
Rehellinen neuvo hälle joka alotuksessaan piilovettuilee ja sit yrittää korjata mokaansa.
- siilimuori
virhe.on.jo.nähty kirjoitti:
Rehellinen neuvo hälle joka alotuksessaan piilovettuilee ja sit yrittää korjata mokaansa.
Oonkohan minä vähän yksinkertainen, mutta en kyllä näe aloituksessa minkäänlaista kettuilua. Noh, aloituksen aihe ehkä vähän vängällä väännetty kuitenkin.
- 1eero
Naisten juttuja hiusvaivat,leukaan kasvavat hiukset niissä on työmaata liiaksi.
- siilimuori
Niin myös monilla meillä vanhenevilla naisilla :D.
Jännä muuten mun pojalla on vaaleat hiukset mutta ihan ruosteenpunainen parta. - 1eero
siilimuori kirjoitti:
Niin myös monilla meillä vanhenevilla naisilla :D.
Jännä muuten mun pojalla on vaaleat hiukset mutta ihan ruosteenpunainen parta.Keväällä leikkautin hiukset siilimäiseksi parran ajoin pois nyt sekin muuttunut siilimäiseksi kumma juttu.
- siilimuori
1eero kirjoitti:
Keväällä leikkautin hiukset siilimäiseksi parran ajoin pois nyt sekin muuttunut siilimäiseksi kumma juttu.
Onkos sun hiukset pysyneet siilimäisenä keväästä asti ? . Taitaa olla melekonen nävös :). Viikset jätit kuitenkin kutittelemaan.
- 1eero
siilimuori kirjoitti:
Onkos sun hiukset pysyneet siilimäisenä keväästä asti ? . Taitaa olla melekonen nävös :). Viikset jätit kuitenkin kutittelemaan.
Ei ole vakinaista jota kutittelisi.
- siilimuori
1eero kirjoitti:
Ei ole vakinaista jota kutittelisi.
No satunNaisia sitten :D.
Joops, leikki leikkinä. Aurinko kutsuu kutitellen ulos. Nautitaanhan kesästä. - 1eero
siilimuori kirjoitti:
No satunNaisia sitten :D.
Joops, leikki leikkinä. Aurinko kutsuu kutitellen ulos. Nautitaanhan kesästä.Ei se mitään leikkiä ole olla leskenä 1,5 vuotta eikä aika ole vielä kypsä.
Hiuset tulevalla tai olla tulematta olevalla ei merkitystä kalju nainenkin käy muuten komia mielyttävä käsilläni kantelisin. - siilimuori
1eero kirjoitti:
Ei se mitään leikkiä ole olla leskenä 1,5 vuotta eikä aika ole vielä kypsä.
Hiuset tulevalla tai olla tulematta olevalla ei merkitystä kalju nainenkin käy muuten komia mielyttävä käsilläni kantelisin.Mjaa, minä en tuohon osaa sanoa kun ei ole kokemuksia leskeydestä. Vain kuvitella voi. Iteppähän tiiät milloin kypsyt, varmaan sillon kun tuntee joku joka vie kintut alta eikä meinaa :). Pidä silmät auki.
- 1eero
siilimuori kirjoitti:
Mjaa, minä en tuohon osaa sanoa kun ei ole kokemuksia leskeydestä. Vain kuvitella voi. Iteppähän tiiät milloin kypsyt, varmaan sillon kun tuntee joku joka vie kintut alta eikä meinaa :). Pidä silmät auki.
Kyllä silmät aukesi velmies huuti kahville kun tv ääreen olin nukahtanut. Taitaa olla ilta ainii hiuksista puhe olkoon, jännästi on ilma muuttumassa pääni yläpuolella raja, itäpuoli synkkänä pilvistä'läntinen pilvistä vapaa aurinkoinen paistaa.
- siilimuori
1eero kirjoitti:
Kyllä silmät aukesi velmies huuti kahville kun tv ääreen olin nukahtanut. Taitaa olla ilta ainii hiuksista puhe olkoon, jännästi on ilma muuttumassa pääni yläpuolella raja, itäpuoli synkkänä pilvistä'läntinen pilvistä vapaa aurinkoinen paistaa.
Joo, ilta on, ihan sinessä on taivas meillä ja aurinko paistaa. Huomiselle kuivaa keliä lupaa tietäjä, saapi viedä matot ulkoilemaan ja luutulle kyytiä antaa sisätiloissa. Tää viikko kotosalla ja ensi viikon puolessa välissä vähä reissunpoikasta.
- 1eero
siilimuori kirjoitti:
Joo, ilta on, ihan sinessä on taivas meillä ja aurinko paistaa. Huomiselle kuivaa keliä lupaa tietäjä, saapi viedä matot ulkoilemaan ja luutulle kyytiä antaa sisätiloissa. Tää viikko kotosalla ja ensi viikon puolessa välissä vähä reissunpoikasta.
Pohjoinen on puhaltanut ilkeästi, nyt on muutosta ja huomenna teepaita keli ylihuomenna hellettä.
Mee vaa reissuu ei sitä kotona kaiken aikaa lomalla toista se mulla ylen aikaa ihmetellessä. - siilimuori
1eero kirjoitti:
Pohjoinen on puhaltanut ilkeästi, nyt on muutosta ja huomenna teepaita keli ylihuomenna hellettä.
Mee vaa reissuu ei sitä kotona kaiken aikaa lomalla toista se mulla ylen aikaa ihmetellessä.Juu, siinä Se taas nähtiin. Muualle maahan hellettä perjantaille ni meille taas musta pilvi ja vesisadetta ainaski illaksi. Eka lomaviikko levätessä ja sitten alkaa suhinat. Kaikenmaailman sosiaalisia suhteita pitää hoitaa. Ihan kiva kun työt ei haittaa menoja. Loman jälkeen saa taas asettua akseliin työ-koti-työ, mutta ei siinäkää mitään vika. Mää olen mieluusti kotisiili :).
- siilimuori
siilimuori kirjoitti:
Juu, siinä Se taas nähtiin. Muualle maahan hellettä perjantaille ni meille taas musta pilvi ja vesisadetta ainaski illaksi. Eka lomaviikko levätessä ja sitten alkaa suhinat. Kaikenmaailman sosiaalisia suhteita pitää hoitaa. Ihan kiva kun työt ei haittaa menoja. Loman jälkeen saa taas asettua akseliin työ-koti-työ, mutta ei siinäkää mitään vika. Mää olen mieluusti kotisiili :).
Ainii, ja loman jälkeen muutama harmaa hius lisää.
Olen paapurixin kanssa samaa mieltä.
Vanhuuden merkit pitää heti pyrkiä poistamaan.
Keinolla millä hyvänsä.
Hunajaa tukkaan mimmit.
Saksia vain ala-vatsalle.
Tutustukaa YLE.fi teksti-uutisiin.
Yhdessä kerrotaan miesten katseiden kiinittyvän naisen vyötäröön.
Eli hankkikaa myös vyötärö.
H.hunksz
Rakas ystävä, kuinka ollakaan niin juuri sinua ajattelin, kun tuon alun viestiini kirjoitin. Viehättävät naiset ovat sinulle sitä elämän eliksiiriä.
Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että vyötärö pitää naisella olla. Oli tukka väriltään mikä tahansa ja pituudeltaan mitä tahansa.
P.- ent.siivoojaparka
Paapurix kirjoitti:
hunksz
Rakas ystävä, kuinka ollakaan niin juuri sinua ajattelin, kun tuon alun viestiini kirjoitin. Viehättävät naiset ovat sinulle sitä elämän eliksiiriä.
Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että vyötärö pitää naisella olla. Oli tukka väriltään mikä tahansa ja pituudeltaan mitä tahansa.
P.Nii just. Sitä minäkin. Vytärö pitää naisella olla ja paksu sittenkin.
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Nii just. Sitä minäkin. Vytärö pitää naisella olla ja paksu sittenkin.
No näin, alle metrin jos jää niin eikö nainen näytä luuviululta.
Lähden nyt muokkaamaan ympäristöä, muokatkoon se minua. Vaikka vyötäröstä.- ent.siivoojaparka
Paapurix kirjoitti:
No näin, alle metrin jos jää niin eikö nainen näytä luuviululta.
Lähden nyt muokkaamaan ympäristöä, muokatkoon se minua. Vaikka vyötäröstä.Kun tarkemmin ajattelee ihmisen anatomiaa, niin ihan jokaisella on aika hoikkakin vyötärö. Joillakin (aika monillakin) se vyötärö vain on suojattu rasvakerroksella, toisilla ohuemmalla, toisilla paksummalla.
Jos saa töytäisyn tai puukoniskun mahaansa, niin luulen paksurasvaisten suolet ja muut sisälmykset säästyvän helpoimmin vammoitta kuin ohutrasvaisten. - staka
Kun tarkemmin ajattelee ihmisen anatomiaa, niin ihan jokaisella on aika hoikkakin vyötärö. Joillakin (aika monillakin) se vyötärö vain on suojattu rasvakerroksella, toisilla ohuemmalla, toisilla paksummalla.
Jos saa töytäisyn tai puukoniskun mahaansa, niin luulen paksurasvaisten suolet ja muut sisälmykset säästyvän helpoimmin vammoitta kuin ohutrasvaisten.Minäpäs taas ajattelen, että jos paksurasvainen joutuu leikkaukseen niin eipäs käy kateeksi sitä kirurgia. Aikaakin tuhraantuu niitä rasvalällyjä sovitellessa sivuun, ja sitten taas takaisin umpeen. Uhhuh.
Puukoniskut - nojoo... Harvemmin paksuja mummosia ja pappasia kukaan tulee vihapuukolla tökkimään. Laihoja on sillan- ja veneenaluksien miehet ja varmaan naisetkin.
Tai hiuksistahan sitä piti jutella. Olkaa vaan sopivasti hyvän näköisiä, kyllä peili kertoo asian itsellekin. Ärtsyn tekovärinen kuontalo on minun silmiini hirveän ruma. Voihan siitä joku tykätäkin? - ent.siivoojaparka
staka kirjoitti:
Minäpäs taas ajattelen, että jos paksurasvainen joutuu leikkaukseen niin eipäs käy kateeksi sitä kirurgia. Aikaakin tuhraantuu niitä rasvalällyjä sovitellessa sivuun, ja sitten taas takaisin umpeen. Uhhuh.
Puukoniskut - nojoo... Harvemmin paksuja mummosia ja pappasia kukaan tulee vihapuukolla tökkimään. Laihoja on sillan- ja veneenaluksien miehet ja varmaan naisetkin.
Tai hiuksistahan sitä piti jutella. Olkaa vaan sopivasti hyvän näköisiä, kyllä peili kertoo asian itsellekin. Ärtsyn tekovärinen kuontalo on minun silmiini hirveän ruma. Voihan siitä joku tykätäkin?Njaa, no minua ei käy kirurgit kateeksi muutenkaan, eikä sääliksikään. Hoidelkoot hommiaan, kun ovat siihen ryhtyneet. On kai niillä eri mittaisia leikkureita. Jos ei ole, niin hankkikoot.
Njaa, no minua ei käy kirurgit kateeksi muutenkaan, eikä sääliksikään. Hoidelkoot hommiaan, kun ovat siihen ryhtyneet. On kai niillä eri mittaisia leikkureita. Jos ei ole, niin hankkikoot.
Kiinnostava aihe, joten kaivoin fileerausveitseni laatikosta ja mittasin. En tietenkään työntänyt sitä vatsastani sisään, vaan sivusta otin mittaa. Ei aivan menisi läpi, veitsi on alle 20 senttiä pitkä.
Mora-puukko ei yltäisi kuin puoleen väliin mahan kohdalta.
Kyllä kirurgit työnsä osaavat, tietävät kuinka lihavallekin leikkaus tehdään, mutta omat riskinsä siinäkin on, kuten leikkauksissa yleensä.
Myös värjätyille pitkätukkaisille, siinä vastauksen osuus aloituksen aiheeseen.
Minäkin olen ollut tässä värjäyskierteessä jo pitkään tai oikeestaan koko elämäni. Välillä vaaleeta välillä kastanjanruskeeta, välillä puertavaa välillä raitoja. (Ruutuja ei ole vielä ollut.) Katselin tossa juuri juurikasvua, jossa on todennäköisesti oma luonnollinen värini, jota en oikein enää muista ja sitäpaitsi sekin näyttää erinäköiseltä kuin lapsuuden kuvissa. Olisi siis aika värjäyttää tai värjätä itse hiukset taas kerran....mutta toi Lutunen haluaisi että antaisin kasvaa omanväriset. Ei se hanttiinkaan laita, saan tehdä miten haluat, mutta että ei hänen takiaan ainakaan.
En muista koskaan keneltäkään mieheltä kysyneeni (isolla tai pienellä kirjaimella) minkä värinen tukka minun päässäni saa kasvaa. Ihan itseni takia olen tukkaani värjäillyt. Omaa turhamaisuuttani tai vaihtelunhalua tai mitä se sitten olisikaan.
Periaatteena on että kukaan mies joka vaatii minulta että minun pitäisi tehdä sitä tai tätä ulkonäköni takia ei ole sen arvoinen että pysähtyisin edes kuuntelemaan sitä.Vaimoni hyvin lyhyt, alkuaan tummanruskea tukka, on harmaantunut tyylikkäästi kummankaan saamatta siitä migreeniä.
Minä tunnen tyytyväisyyttä siitä, että hän tekee, tai on tekemättä, tukalleen tasan tarkkaan sitä minkä tuntee hyväksi.
Harmaantumisessa minä päihitän hänet kirkkaasti.- eppu2
Nuorenpana tuli värjäiltyä, sitten sen lopetin.
Nyt on pari harmaata raitaa keskellä päätä.
Empä ole tullut miettineeksi, että jonkun toisen mielen mukaan pitäisi tukkaansa laittaa. En myöskään sitä, etteikö päänsä kanssa voisi mennä mihin vaan. Onha niitä nykyään, sinisiä, vihreitä, violetteja ynnä muita päitä, miksei sitten harmaitakin.- ent.siivojaparka
Yhteen aikaan en osannut arvata koskaan, minkä värisen tukan kanssa likkani näen seuraavan kerran. Aina eri värinen.
Nuorena minäkin vähän sävyttelin, mutta kun sitten kerran epäonnistuin niin perusteellisen täydellisesti, niin silloin päätin, että ei ikinä enää, jos joskus saan esille vielä oman hiusvärini (siis ei minkään värisen). Antaa tulla harmaaksikin sitten kun tulee. Se on rauhallinen väri ja sopii yhteen kaikenväristen vaatteiden kanssa.
Mua kiinnostaa mahdollisimman luonnollinen ja kohtuudella hiuksia laitettu nainen. Harmauteen tottuu joten se on ok, mutta meikkiin, huulipunaan ja muuhun ehostuksen en totu. Tiedän syyn siihen, aina kuitenkin näen läheiset naiseni saunapuhtaana ja siihen kaksois-naamasuiteen en totu. Toiseksi, sen ehostuksen näkee aina, jos on normaalin näköinen. Parasta/tärkeintä maisessa ja miehelläkin on normaalipaino.
Olen tässä useita kertoja mietiskellyt em. asioita sen takia vastaus oli niin täydellinen- rosamundane
Ketjun aloittaja on takuulla alaikäinen ja vanhukset vastaavat.
- jokuihanainenvarmasti
Lapsia pitääkin ymmärtää, he pahoittavat mielensä ellei kukaan vastaa. Ei muuten ole alaikäinen, viiskyt sitäkin varmemmin.
- bessie-
jokuihanainenvarmasti kirjoitti:
Lapsia pitääkin ymmärtää, he pahoittavat mielensä ellei kukaan vastaa. Ei muuten ole alaikäinen, viiskyt sitäkin varmemmin.
Samaa mieltä. Sehän on aina hyvä teko vastata vinksahtaneille/reppanoille, niin vähällä vaivalla saa hyvää mieltä tai jonkinlaista voittaja-fiilistä heissä aikaiseksi.
- Vanha_Viisaus
Vanha viisaus tietää: Hiukset vaalenevat, mutta karvat ei! Siinä akan elämänkierto.
- jokuihanainenvarmasti
bessie- kirjoitti:
Samaa mieltä. Sehän on aina hyvä teko vastata vinksahtaneille/reppanoille, niin vähällä vaivalla saa hyvää mieltä tai jonkinlaista voittaja-fiilistä heissä aikaiseksi.
Samoin tämä "rosamundane" lienee viiskyt jotain, koska meitä vanhuksiksi kutsuu, se on selvä merkki ettei kuulu tähän ikäryhmään.
- bessie-
jokuihanainenvarmasti kirjoitti:
Samoin tämä "rosamundane" lienee viiskyt jotain, koska meitä vanhuksiksi kutsuu, se on selvä merkki ettei kuulu tähän ikäryhmään.
Ehkä kuuluu, ehkä ei. Arvelen, että vinksahtaneesti palstaan suhtautuva noin ikäisemme reppana, joka pitää keskustelupalstan nurjaa puolta hinkkaamalla. Ja vaikka olisikin alaikäinen tai 'alaikäinen', niin vinksahtanut reppana joka tapauksessa.
- bessie-
bessie- kirjoitti:
Ehkä kuuluu, ehkä ei. Arvelen, että vinksahtaneesti palstaan suhtautuva noin ikäisemme reppana, joka pitää keskustelupalstan nurjaa puolta hinkkaamalla. Ja vaikka olisikin alaikäinen tai 'alaikäinen', niin vinksahtanut reppana joka tapauksessa.
piti kirjoittamani: joka saa tyydytyksensä keskustelupalstan nurjaa puolta hinkkaamalla.
- ent.siivoojaparka
Joskus näinkinpäin, että nuoret kysyy ja vanhat vastaa. Tällä palstalla olisikin pahaa verta nostattavaa, jos joku nuorempi tulisi antamaan meille neuvoja kysymättä.
Livenä sitä täytyy kestää kaikenlaista ja jopa nöyrtyä kysymään neuvoja nuoremmilta. Nyt minulle oli nuorempi sukupolvi muutaman kaverinsa kanssa porukassa ostanut synttärilahjaksi sellaisen Iponen. Mitä minä sellaisista ymmärrän. Kahtena iltana minulle on yritetty opettaa sen käyttöä ja miten ihailtavaa heidän kärsivällisyytensä on ollutkaan, kun kysyn samoja asioita aina uudestaan ja uudestaan. Välillä huomaa, miten he herpaantuneena pitävät luovia pausseja (purevat hammasta) ja miettivät, miten tuon hermostumatta mummolle selittäisi niin, että hän ymmärtää. Jossain kohtaa niille kyllä tulee aina raja vastaan ja he sanovat; kuule hei, voitaisko me jatkaa vaikka huomenna...
Ihan mielellään sitä neuvoo nuorempia sitten vastineeksi vaikkapa ulkonäkönsä kanssa. Siitä kun me varttuneet tiedetään niin paljon. - Punaahuulissa
bessie- kirjoitti:
Kuule pessimisti-bessie! Mä olen itse tyytyväinen kauniin vaalean hopeanharmaisiin hiuksiini! Kasvot ovat edelleen kuosissa, joten se on paljon tärkeämpi asia. Kiiltosuihketta kun suihkasee harmaisiin hiuksiin, niin upea hopeinen kiilto.
En tiedä millanen sinä olet naamaltasi. Arvatenkin kurppasenkurttunen, luonne nimittäin muovaa ihmisen kasvoja, ja tässä 60 iässä takuulla näkyy onko ihmisellä valoisa luonne vai onko ilkeä ja pahansuopa ja aina pahantuulinen. Näkee joskus kadulla ihmisiä joilla on säännölliset kasvonpiirteet, mutta kasvoista paistaa ilkeys ja katkeruus. - nukuttaaeinukuta
Ulkomuoto voi joskus pettää yleensä lihavien sanotaan olevan hyväntuulisia, en olisi siitä aivan varma. Puhetapa paljastaa aika paljon.
- ent.siivoojaparka
Punaahuulissa kirjoitti:
Kuule pessimisti-bessie! Mä olen itse tyytyväinen kauniin vaalean hopeanharmaisiin hiuksiini! Kasvot ovat edelleen kuosissa, joten se on paljon tärkeämpi asia. Kiiltosuihketta kun suihkasee harmaisiin hiuksiin, niin upea hopeinen kiilto.
En tiedä millanen sinä olet naamaltasi. Arvatenkin kurppasenkurttunen, luonne nimittäin muovaa ihmisen kasvoja, ja tässä 60 iässä takuulla näkyy onko ihmisellä valoisa luonne vai onko ilkeä ja pahansuopa ja aina pahantuulinen. Näkee joskus kadulla ihmisiä joilla on säännölliset kasvonpiirteet, mutta kasvoista paistaa ilkeys ja katkeruus.Älä luota liikaa näkemääsi.
Ei kadulla vastaantulevasta pysty pelkän ulkonäön perusteella tekemään johtopäätöksiä hänen luonteestaan. Kyllä ihminen pitää vähän paremmin tuntea ennenkuin hänen mahdollinen ilkeytensä tai katkeruutensa paljastuu (olipa minkä värinen tukka hyvänsä). - bessie-
Punaahuulissa kirjoitti:
En tiedä millanen sinä olet naamaltasi. Arvatenkin kurppasenkurttunen, luonne nimittäin muovaa ihmisen kasvoja, ja tässä 60 iässä takuulla näkyy onko ihmisellä valoisa luonne vai onko ilkeä ja pahansuopa ja aina pahantuulinen. Näkee joskus kadulla ihmisiä joilla on säännölliset kasvonpiirteet, mutta kasvoista paistaa ilkeys ja katkeruus.?
Nii in?
Kirjoitit siis myös nimimerkillä "rosamundane"? Kommenttini johon noin valoisasti vastasit, kohdistui tuohon nimimerkkiin... - Punaahuulissa
bessie- kirjoitti:
?
Nii in?
Kirjoitit siis myös nimimerkillä "rosamundane"? Kommenttini johon noin valoisasti vastasit, kohdistui tuohon nimimerkkiin...Siis hä? Olen kirjoittanut tasn yhdellä nimimerkillä tähän ketjuun. Mistäs toi "rosamundane" muka mun nikikseni on muuttunut? Enpä ymmärrä sun kommenttiasi. Näkyyhän se ihan selvästi että olen kirjoittanut "bessie-" nimimerkille.
- seuratekeekaltaseksee
Punaahuulissa kirjoitti:
Siis hä? Olen kirjoittanut tasn yhdellä nimimerkillä tähän ketjuun. Mistäs toi "rosamundane" muka mun nikikseni on muuttunut? Enpä ymmärrä sun kommenttiasi. Näkyyhän se ihan selvästi että olen kirjoittanut "bessie-" nimimerkille.
Täälä tarttuu tuo luulotauti ja harhojen näkeminen, mitä kauemmin palstalla on ollut sitä sekavammaksi moni menee. Kirjotuksista huomaa kuka on kiukkuinen kurttunaama ;))
- ent.siivoojaparka
seuratekeekaltaseksee kirjoitti:
Täälä tarttuu tuo luulotauti ja harhojen näkeminen, mitä kauemmin palstalla on ollut sitä sekavammaksi moni menee. Kirjotuksista huomaa kuka on kiukkuinen kurttunaama ;))
Eikö vaan?
Niinhän se pitää olla, että jos ei käytä hymiöitä juttua vetäessään, niin silloin hänen naamansa on kurtussa.
- henrjii
Ei haittaa, siirtää sivuun niin kuin sääretkin, jos meinaa isoon M sotkeentua
- Seisooviel
Harmaat hiukset ja se kuuluisa kermakakkukampaus. Ei ihme, jos miehellä ei förki.
"Seisooviel"
Pitää kirjoittaa:
vörki-wörki = Work
It doesn't work...
Olet nyt tuostakin naurun-alainen.
Häpeisit.
H.- fhjnguij
hunksz kirjoitti:
"Seisooviel"
Pitää kirjoittaa:
vörki-wörki = Work
It doesn't work...
Häpeisit.
H.Naurettava näsä
fhjnguij kirjoitti:
Naurettava näsä
"fhjnguij"
Et kai väitä että minä olen johonkin tunteeseen syyllistynyt :)
H.- Seisooviel
hunksz kirjoitti:
"Seisooviel"
Pitää kirjoittaa:
vörki-wörki = Work
It doesn't work...
Häpeisit.
H."hunksz"
Kirjallinen antisi, noin yleisesti näyttää siltä, että sen on laatinut lukihäiriöinen apukoulunoppilas. - 234211tanssija
Seisooviel kirjoitti:
"hunksz"
Kirjallinen antisi, noin yleisesti näyttää siltä, että sen on laatinut lukihäiriöinen apukoulunoppilas.Otin valo-kuvan kala-lokista, mutta se va-lottui ko-vas-ti. Nyt ei enää Work-ki. pi-peli ollen-kaan.
Seisooviel kirjoitti:
"hunksz"
Kirjallinen antisi, noin yleisesti näyttää siltä, että sen on laatinut lukihäiriöinen apukoulunoppilas."Seisooviel"
Muistini mukaan, on kommenttisi sisällöltään järjestyksessä 97. saman-lainen.
Muut ovatkin jo tottuneet tyyliini.
Todeten minun olevan toivoton.
H.
- luonnonväri-parasta
On luonnon värjäämä oma tukka,
luonto on värjänny muutamia vitivalkosia hopeanharmaita raitoja, todella kuulakkaan hohtavan valkosia, todella kauniisti,
muuten kokonaisuutena tukka on vaalea, kuten aidolla "suominaisella" tulee ollakki, aina on ollukki,
kaikki ihastelevat hiusteni kauneutta, jopa tuntemattomatki ihmiset,
joten en värjää ikinä enää tukkaani,
joskus työelämässä värjäsin tukkaani kauniin punertavan ruskeiksi, seki oli silloin ja varmaan olisi nytkin kauniista,
mutta tämä vaaleus sopii parhaiten ihonväriin, itsekki olen suuresti ihastunu omaan tukkani luonnon väriin,
hämmästelen tukkani värien kauneutta, - kesivä
Kyllä silmää miellyttää harmaat hiukset ja nudemeikki. Voimakas pakkelointi näyttää ilolinnulta.
Mun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691