Heippa! Olen yksin asuva, 61 v. sinkkumies pk-sedulta. Harrastan ulkoilua, TV:n katselua, musiikinkuuntelua (olen kaikkiruokainen), kerhotoimintaa ja nettisurffailua (YouTube-ohjelmat). Olen suht. raitis, viiniä otan juhlissa ja tupakkaa sos.tilanteissa. Etsin aluksi tekstin vaihtoon sähköpostin kautta 55-70 .vuotiaasta nuorekkaasta ja kivannäköisestä sinkkunaisesta pk-seudulta. Hyvässä lykyssä voitaisiin sopia mahdollisista treffeistä. Edellyttäen, että ensin näkisimme toistemme valokuvat vaikka netin kautta puh.numerot. Jos sinua kiinnostaa, voit vastata emailiini: [email protected]
Yksinäinen sinkkumies
Yksinasuva
1
295
Vastaukset
- ihmeköynnös
Hei yksinäinen sinkkumies ! Olen 60v nainen Pirkanmaalta en tiedä täytänkö ehtojasi mutta olen rehellinen ja yksin asuva myös. Hiljan leskeksi jäänyt . pidän ruoanlaitosta , lenkkeilystä ,musiikki on tositärkeä en polta enkä käytä juurikaan alkoholia enkä käy kapakoissa se ei ole vaan mun juttu ollut koskaan ,teen käsitöitä olen eläkkeellä ,ja tulen erinomaisesti toimeen omillani ,vastaa jos sinua kiinnostaa kirjoitella .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584198Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262954Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432653Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652207Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4401815Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.731305- 621287
- 591189
- 2591069
- 45988