juu ite ajattelin ostaa joko mb clk:n tai porsche boxteri molemmat maksais about 17 900e
Paljonko aijotte sijoittaa ekaan autoon?
rickbitch
7
<50
Vastaukset
- rickbitch
Oikeesti mulla ei oo rahaa ees bussilippuun. Oon ajatellu ruveta myymään valokuvia itsestäni kun istun kakkalla. Ostakaa 50e/kuva niin saan rahaa.
- rickbitch
hyvä trolli ooks vähä kateellinen ku ite taidat olla köyhä ;)
- Voivitunurpot
Mitä helvettiä 17 000 ensiautosta?! Ensi auton jinta voi olla sen 2-5tonnia silläkin saa jo hyvän auton joka kulkee ja on iha tyyliläskin.
- rickbitch
Onko sulla iso kalu?
- Kuhan_kulkee
Kyllä se taitaa olla halvin mikä löytyy ja liikennekunnos/pienel laitol kuntoo opel tai ford ois ihan jees (-90 luvun)
- lisäys
Alle tonnilla pitääs kuitenki saada :)
- rickbitch
Ai kalua? Multa saat ilmaiseks!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272990Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342682- 1502308
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241910Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921727Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1081689- 3161584
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472