Diak pisterajat?

Onnekasko

Hei diakkiin sisäänpäässeitä? Millä pisteillä? Itse varasijalla diakkiin ja ylemmissä hakukohteissa vielä valinta kesken. Eikä diakkiin aika korkeat pisteet täydy olla että pääsee? Onkohan toiveita samalle alalle päästä vielä kouluun jossa matalammat pisterajat.

26

2736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ingrid07

      Hei
      mistä ne pisteet näkyy, itse pääsin sosionomi-diakoni linjalle? Voin katsoa, kun tiedän mistä katsoa?

    • Sh15

      Ite pääsin sairaanhoitajaksi mut ei ainakaan opintopolussa näkyny pisteitä:/

    • mitsubishi

      Olen varasijalla 1. Ja mulla oli tuo 3. hakuvaihtoehtona. Onkohan mitään mahdollisuuksia päästä???

    • pääsispä

      Muuten monennellako varasijalla olet? Itsekin olen varasijalla enkä yhtään tiedä onko toiveita... :(
      Mut pidetään peukkuja meille ja kerro ihmeessä jos pääsit! :)

    • pääsin

      Minä pääsin toiseen hakutoiveeseen..diak oli ensimmäinen ja olen sinne varasijalla 9.
      Otan tottakai vastaan toisen oppilaitoksen paikan enkä jää edes odottelemaan varasijapaikkaa.

    • piipiiipii

      Pieksämäen DIAK, sairaanhoitaja opintojen yhteispiste raja 72 ja pelkän valintakokeen 52.

      • opiskelemaan

        Mistä ne omat pisteet saa tietää?


      • piippiippii

        Maanantaina tulee todennäköisesti kirje, mut ne joilla netposti käytössä ovat saaneet jo eilen netpostiin kopion kirjeestä.


      • Yvcyhuhycu

        No enpä ois sitte päässy mitenkään noilla pistemäärillä :/


      • Piippiipii

        Pieksämäen diakkiin oli tosi korkeat pisterajat. Vertailukohteena vaikka Savonlinna jossa pisterajaks asettu 45p. Puhun nyt siis sairaanhoitaja opinnoista.


      • molempiinhakenut
        Piippiipii kirjoitti:

        Pieksämäen diakkiin oli tosi korkeat pisterajat. Vertailukohteena vaikka Savonlinna jossa pisterajaks asettu 45p. Puhun nyt siis sairaanhoitaja opinnoista.

        Diak pmäelle oli 71 pisteraja ja koepisteissä 52.. Slinnaan 70 yhteispisteet ja 46 koepisteet


      • Valituksi_tullut
        Piippiipii kirjoitti:

        Pieksämäen diakkiin oli tosi korkeat pisterajat. Vertailukohteena vaikka Savonlinna jossa pisterajaks asettu 45p. Puhun nyt siis sairaanhoitaja opinnoista.

        En kyllä pidä noita pisterajoja erityisen korkeina. HAMK:iin oli sh koulutukseen yhteispisteraja tänä vuonna ainakin valkeakoskelle 86 ja valintakoepisteraja 62. On melkoiset erot koulujen välillä


    • nomitä

      Mitenkä on sit kun mun pisteet esim on 67 ja oon 1 varasijalla Diakiin

    • Maijahiihuu

      Diak diakoni mikä valintatapa? Koulumenestys plus valinta koe? Ja joissain pelkkä valintakoe. Mikä oli söin päässyt? Tietäiskö joku?

    • Css2012

      Mä helsingin diakiin sh-diakoni pisteillä 81p.

    • Diak-sh

      Onko kukaan diakkiin opiskelemaan päässyt saanut opintopolun lähettämän kirjeen lisäksi Diakin lähettämää materiaalia vai pitääkö ite käydä netistä katsomassa uuden opiskelijan materiaalit?

    • Gfhjkkkkk

      Hei. Mulle ei tullut mitään materiaalia vaan netistä katsoin ne

    • kaikkinimimerkitkäytössä

      Diakonia/sosionomi koulutukseen Tampereelle alin hyväksytty pistemäärä kokeesta 57, yhteispisteet 77. Pääsin kouluun pisteillä 88 ja koe 58

    • hipheihurraako

      Hain Pieksämäen Diakiin monimuoto sh - opintoihin, ja olen 9. varasijalla. Tietääkö kukaan menneiltä vuosilta onko mahkuja päästä vielä tästä?

      • Diaktutor

        Viime kesänä luokkakaverini pääsi 11. Varasijalta.


    • hipheihurraako

      Kiitos diaktutor 😊. Toivoa siis vielä on.

      • Diaktutor

        Toivottavasti tärppää! Aikaa on vielä nousta varasijoilla :) elokuussa nähdään orientaatiopäivän merkeissä jos tärppää!


    • Tyhmäkysyy

      Tyhmä kysyy, mitkä yhteispisteet? Itsellä pisteitä 56 pääsykokeesta ,jolla pääsin opiskelemaan, mutta ei mulla mitään yhteispisteitä missään näy

    • hömps

      Oulu Diak 67 pistettä. Onko ketään muita sinne päässeitä?

    • Anonyymi

      Mikä on pisteiden tilanne v. 2020? Millä pisteillä keväällä pääsi sisään todistusvalinnassa? Hki ja Pori?

      • Anonyymi

        Yrittäny ite selvittää samaa. Vastaukseks saanut: Kato Vipusesta. Siellä ei ole eroteltu kouluja on vaan diak sosionomi tai diak sh...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe