Hei diakkiin sisäänpäässeitä? Millä pisteillä? Itse varasijalla diakkiin ja ylemmissä hakukohteissa vielä valinta kesken. Eikä diakkiin aika korkeat pisteet täydy olla että pääsee? Onkohan toiveita samalle alalle päästä vielä kouluun jossa matalammat pisterajat.
Diak pisterajat?
26
2936
Vastaukset
- Ingrid07
Hei
mistä ne pisteet näkyy, itse pääsin sosionomi-diakoni linjalle? Voin katsoa, kun tiedän mistä katsoa? - Sh15
Ite pääsin sairaanhoitajaksi mut ei ainakaan opintopolussa näkyny pisteitä:/
- mitsubishi
Olen varasijalla 1. Ja mulla oli tuo 3. hakuvaihtoehtona. Onkohan mitään mahdollisuuksia päästä???
- pääsispä
Muuten monennellako varasijalla olet? Itsekin olen varasijalla enkä yhtään tiedä onko toiveita... :(
Mut pidetään peukkuja meille ja kerro ihmeessä jos pääsit! :) - pääsin
Minä pääsin toiseen hakutoiveeseen..diak oli ensimmäinen ja olen sinne varasijalla 9.
Otan tottakai vastaan toisen oppilaitoksen paikan enkä jää edes odottelemaan varasijapaikkaa. - piipiiipii
Pieksämäen DIAK, sairaanhoitaja opintojen yhteispiste raja 72 ja pelkän valintakokeen 52.
- opiskelemaan
Mistä ne omat pisteet saa tietää?
- piippiippii
Maanantaina tulee todennäköisesti kirje, mut ne joilla netposti käytössä ovat saaneet jo eilen netpostiin kopion kirjeestä.
- Yvcyhuhycu
No enpä ois sitte päässy mitenkään noilla pistemäärillä :/
- Piippiipii
Pieksämäen diakkiin oli tosi korkeat pisterajat. Vertailukohteena vaikka Savonlinna jossa pisterajaks asettu 45p. Puhun nyt siis sairaanhoitaja opinnoista.
- molempiinhakenut
Piippiipii kirjoitti:
Pieksämäen diakkiin oli tosi korkeat pisterajat. Vertailukohteena vaikka Savonlinna jossa pisterajaks asettu 45p. Puhun nyt siis sairaanhoitaja opinnoista.
Diak pmäelle oli 71 pisteraja ja koepisteissä 52.. Slinnaan 70 yhteispisteet ja 46 koepisteet
- Valituksi_tullut
Piippiipii kirjoitti:
En kyllä pidä noita pisterajoja erityisen korkeina. HAMK:iin oli sh koulutukseen yhteispisteraja tänä vuonna ainakin valkeakoskelle 86 ja valintakoepisteraja 62. On melkoiset erot koulujen välillä
- nomitä
Mitenkä on sit kun mun pisteet esim on 67 ja oon 1 varasijalla Diakiin
- Maijahiihuu
Diak diakoni mikä valintatapa? Koulumenestys plus valinta koe? Ja joissain pelkkä valintakoe. Mikä oli söin päässyt? Tietäiskö joku?
- Css2012
Mä helsingin diakiin sh-diakoni pisteillä 81p.
- Diak-sh
Onko kukaan diakkiin opiskelemaan päässyt saanut opintopolun lähettämän kirjeen lisäksi Diakin lähettämää materiaalia vai pitääkö ite käydä netistä katsomassa uuden opiskelijan materiaalit?
- Gfhjkkkkk
Hei. Mulle ei tullut mitään materiaalia vaan netistä katsoin ne
- kaikkinimimerkitkäytössä
Diakonia/sosionomi koulutukseen Tampereelle alin hyväksytty pistemäärä kokeesta 57, yhteispisteet 77. Pääsin kouluun pisteillä 88 ja koe 58
- hipheihurraako
Hain Pieksämäen Diakiin monimuoto sh - opintoihin, ja olen 9. varasijalla. Tietääkö kukaan menneiltä vuosilta onko mahkuja päästä vielä tästä?
- Diaktutor
Viime kesänä luokkakaverini pääsi 11. Varasijalta.
- hipheihurraako
Kiitos diaktutor 😊. Toivoa siis vielä on.
- Diaktutor
Toivottavasti tärppää! Aikaa on vielä nousta varasijoilla :) elokuussa nähdään orientaatiopäivän merkeissä jos tärppää!
- Tyhmäkysyy
Tyhmä kysyy, mitkä yhteispisteet? Itsellä pisteitä 56 pääsykokeesta ,jolla pääsin opiskelemaan, mutta ei mulla mitään yhteispisteitä missään näy
- hömps
Oulu Diak 67 pistettä. Onko ketään muita sinne päässeitä?
- Anonyymi
Mikä on pisteiden tilanne v. 2020? Millä pisteillä keväällä pääsi sisään todistusvalinnassa? Hki ja Pori?
- Anonyymi
Yrittäny ite selvittää samaa. Vastaukseks saanut: Kato Vipusesta. Siellä ei ole eroteltu kouluja on vaan diak sosionomi tai diak sh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768