Ite oon sisällä mut ees tiiä omii pisteitä enkä rajaa XD mikä on raja?
Turun raja?
9
131
Vastaukset
- turqz
Joo, sama juttu itellä. Ei tietoakaan pojoista mutta hyväksytty sisälle Turkuun. 35,75 omien laskujen perusteella pojot Turkuun.
- Turkuun
Itsellä 35p Turku ja 1. VARASIJA! :D pääsenköhän?
- TurkuKYLTERIHAHA
luultavasti et koska turussa ei ole 5:denteen vuoteen ollut yhtään perujaa... Toivottavasti hait myös amkiin. Se on sinulle sopiva
- kylteripähyvinkinHAHA
TurkuKYLTERIHAHA kirjoitti:
luultavasti et koska turussa ei ole 5:denteen vuoteen ollut yhtään perujaa... Toivottavasti hait myös amkiin. Se on sinulle sopiva
viidenteen vuoteen (siltikin kirjoitettu päin vittua)? :D vai viiteen vuoteen. Ehkä se trade ois sullekkin ihan hyvä vaihtoehto
- vlcoco
Turussa on joka vuosi ollut perujia. Viime vuonna 1
- turkuunn
TurkuKYLTERIHAHA kirjoitti:
Oot aika pelle. Kyllä mä Turkuun pääsen. Et ite tainnu päästä.
- Työmukko
Kyllä pääset, Onneksi olkoon! Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka kieltäytyy paikasta Turun kauppakorkeassa.
Voit tietysti miettiä trollaanko, mutta puhun ihan totta.
t. tuleva kylteri 33/61 - tjekf
Työmukko kirjoitti:
Kyllä pääset, Onneksi olkoon! Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka kieltäytyy paikasta Turun kauppakorkeassa.
Voit tietysti miettiä trollaanko, mutta puhun ihan totta.
t. tuleva kylteri 33/61Joo ja tuskin edes olen oikeasti sillä 1.varasijalla sillä kuulemma Turkuun otettu nyt liian vähän sisään porukkaa.
T: 1.varasija Turku - samajannu
Niin no tuskin edes olen oikeasti 1. varasijalla sillä turkuun otettu nyt liian vähän sisään. Eli perjantaina näkee onko hyväksytty vai oikea varasija nro 1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst6710515- 2294464
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553882Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1573373PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija373129Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58312262Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,382114Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201890Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621716Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251435