Ite oon sisällä mut ees tiiä omii pisteitä enkä rajaa XD mikä on raja?
Turun raja?
9
93
Vastaukset
- turqz
Joo, sama juttu itellä. Ei tietoakaan pojoista mutta hyväksytty sisälle Turkuun. 35,75 omien laskujen perusteella pojot Turkuun.
- Turkuun
Itsellä 35p Turku ja 1. VARASIJA! :D pääsenköhän?
- TurkuKYLTERIHAHA
luultavasti et koska turussa ei ole 5:denteen vuoteen ollut yhtään perujaa... Toivottavasti hait myös amkiin. Se on sinulle sopiva
- kylteripähyvinkinHAHA
TurkuKYLTERIHAHA kirjoitti:
luultavasti et koska turussa ei ole 5:denteen vuoteen ollut yhtään perujaa... Toivottavasti hait myös amkiin. Se on sinulle sopiva
viidenteen vuoteen (siltikin kirjoitettu päin vittua)? :D vai viiteen vuoteen. Ehkä se trade ois sullekkin ihan hyvä vaihtoehto
- vlcoco
Turussa on joka vuosi ollut perujia. Viime vuonna 1
- turkuunn
TurkuKYLTERIHAHA kirjoitti:
Oot aika pelle. Kyllä mä Turkuun pääsen. Et ite tainnu päästä.
- Työmukko
Kyllä pääset, Onneksi olkoon! Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka kieltäytyy paikasta Turun kauppakorkeassa.
Voit tietysti miettiä trollaanko, mutta puhun ihan totta.
t. tuleva kylteri 33/61 - tjekf
Työmukko kirjoitti:
Kyllä pääset, Onneksi olkoon! Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka kieltäytyy paikasta Turun kauppakorkeassa.
Voit tietysti miettiä trollaanko, mutta puhun ihan totta.
t. tuleva kylteri 33/61Joo ja tuskin edes olen oikeasti sillä 1.varasijalla sillä kuulemma Turkuun otettu nyt liian vähän sisään porukkaa.
T: 1.varasija Turku - samajannu
Niin no tuskin edes olen oikeasti 1. varasijalla sillä turkuun otettu nyt liian vähän sisään. Eli perjantaina näkee onko hyväksytty vai oikea varasija nro 1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043