monet luottotiedottomat pärjää paljon paremmin kkuin kiikun kaakun talo ym auto ja pikalainojaan makselevia ns olevinaan rikkaita velan kanssa on parempi olla itelleen rehellinen ja päästää luottotiedot menemään eikä esittää et meil on hieno auto ja pojal mopoauto et sete rait et sete rait
luottotiedoton on muotia
15
95
Vastaukset
- suomilaskuun
Totta. Ja äänestämällä asiaan ei voi vaikuttaa. Ryhdytään kaikki luottotiedottomiksi veltoiksi mukavuuseläjiksi niin ehkä sitten joku päättäjä saattaisi hiljaisella äänellä ehdottaa jotain muutosta.
- hassuajattelutapa
Miksi "luottotiedoton" olisi automaattisesti loiseläjä? Luottotiedoton on käteisostaja. Luottotiedoton voi olla työssäkäyvä, nykyisin omilaan toimeen tuleva. Luottotiedottomalla ei välttämättä ole velkaa yhtään minnekkään, luottotiedot ei rästin maksun jälkeen samantien puhdistu. Monesti luottotiedot ovat juuri menneet yli varojen elämiseen, poikkeuksena takaukset, avioerot,sairaudesta johtuva ansion menetys jne jne.
- syy_ja_seuraus
hassuajattelutapa kirjoitti:
Miksi "luottotiedoton" olisi automaattisesti loiseläjä? Luottotiedoton on käteisostaja. Luottotiedoton voi olla työssäkäyvä, nykyisin omilaan toimeen tuleva. Luottotiedottomalla ei välttämättä ole velkaa yhtään minnekkään, luottotiedot ei rästin maksun jälkeen samantien puhdistu. Monesti luottotiedot ovat juuri menneet yli varojen elämiseen, poikkeuksena takaukset, avioerot,sairaudesta johtuva ansion menetys jne jne.
Esimerkiksi tästä syystä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13594816
Jotkut jättää vuokria ihan periaatteen vuoksi maksamatta. Etenkin ne pari viimeistä, saatesanoin "ota takuusta". Silloinkin vuokranmaksu loppuu kokonaan, jos ilmenee, että häätö on vireillä. Vaikkapa niiden rästien vuoksi...
Näin silloinkin, kun ei ole rahasta pulaa. On vaan niin paljon kivempaa käyttää rahat muualle. Raasut eivät ymmärrä, että luottotiedot menee.... eivätkä ymmärrä sitäkään, ettei luottotiedot niks naks palaudu ennalleen samalla sekunnilla kun rästit maksaa pois.
- suhari12
Pakkoko sitä on lainaa ottaa tai luottotietojaan menettää? Elää järkevästi niin ei tartte lainoja ottaa...
- minävainjaadipajaajaa
Voihan sen asian noinkin itselleen selittää.
- fdgfdsghfdsghgfsdhdgf
Aloittaja voisi lainata minulle rahaa pari tonnia, niin ryhdyn sitten luottotiedottomaksi kun ei mitään aikomustakaan maksaa takaisin. Kiinnostaako?
Vai itkua kun ei kämppää saa varsinkaan suuremmista kaupungeista luottotiedottomat ja sekös harmittaa?- voutisetä
luottotiedoton maksaa rahalla ,ei velalla niinkuin ns olevinaan rikkaat maksaa luotolla , minkä lapset aikoinaan joutuu maksamaan ,onko reilua omia lapsia kohtaan ps ,kyllä voutisetä veloista huolen pitää
- tiedoton_ei_maksa
voutisetä kirjoitti:
luottotiedoton maksaa rahalla ,ei velalla niinkuin ns olevinaan rikkaat maksaa luotolla , minkä lapset aikoinaan joutuu maksamaan ,onko reilua omia lapsia kohtaan ps ,kyllä voutisetä veloista huolen pitää
Luottotiedoton on menettänyt luottotietonsa, kun ei ole maksanut rahalla eikä ilmeisesti perseelläänkään. Ajattelu sen sijaan hänellä on perseestä.
Tais käydä tämä perinteinen eli on käytetty edellistä vuokraisäntää pankkina. Kun on joku tärkeämpi käyttökohde, niin rahat sinne. Vuokran joutaa maksamaan sitten kun huvittaa.
- eimulleenää
Luottotiedotonta EI KOSKAAN kannata ottaa vuokralaiseksi. Paitsi jos sossu tai Kela tai muu TAKAA vuokranmaksun. Ei vain pelkkää vakuutta. Luottotiedoton on debiili, tekee sopimuksia ymmärtämättä mitä sopii tai tahallaan ymmärtäen ja jättää velvoitteet hoitamatta yleensä vuokranantajan tappioksi. Luoottotiedoton on luuseri. Kauhea puolustus aina luoottotiedottomilta kuinka ne voi olla hyviä ihmisiä ja jopa jo velattomia. Muutamat onkin mutta ei ne joille olen vuokrannut. Aina tulee ongelma. Ne kertoo että pari pientä nuoruuden pikavippiä jäänyt. Sitten kun katsoo niin 85000e pysytyssä ja ihan kaikki mitä voi jättää maksamatta. Avauduin, kiitos jos luitte!
- Eikäminullenenään
Noin on ollut, sosiaali toimisto oikea paikka, silloin menee kaikki yhteiskunnan piikkiin eikä pelkästään yksityisen vuokranantajan.
Älkää vuokratko mitään luottotiedottomille !
- opposit
vaan vuokratkaa luottotiedot omaavalle joka maksaa velalla vuokransa ja ennen pitkää joka tapauksessa menettää tietonsa hah hah
- voi_kyynel
Onko pikkuisen kitkerää, kun lusmusit vuokranmaksusta ja nyt et enää pystykään seuraavaa vuokranantajaa kusettamaan?
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja se on sulle ihan oikein!
- votisetävie
yht lailla luottotiedolliset jättää vuokransa maksamat , tai jos maksaa niin velalla kun niillä muuta ole kuin velkaa velan pääle ja ennen pitkää vouti tulee
- LuottoTiedotonOnTakuu
Luottotiedottomalle vuokraaminen on varmaa tuloa jos vuokralainen on toimeentulotuen piirissä,
mikä olisikaan varmempi vuokranmaksaja kuin yhteiskunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279