Onko ketään valittu jo HAMKiin tai TAMKiin?

Jännää1

Onko HAMKiin tai TAMKiin päässeitä tai varasijalle päässeitä? Erityisesti Terkka ja sairaanhoitaja linja kiinnostaa. Näkyykö varasijat jo opintopolussa??? Tsemppiä kaikille!

12

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiefwifef42

Hain HAMKiin kuudentena vaihtoehtona ja "pääsin" varasijalle... hyvin kauas pääsystä... :D

Laureaa odotellessa...

• Jännää1

Hei! Tuliko sinulle tieto sähköpostilla vai katsoitko opintopolusta tuloksen (näkyikö siellä opintopolussa jo kaikki varasijat)? Minulla luki että opiskelijavalinta vielä kesken siinä ylhäällä mutta jotain varasijalla 120 tms. Että jeejee..
        Tsemppiä sinulle laurean tuloksien kanssa!

• lol.festio

Kyllä korkeakouluun menevän tulisi osata edes auttavasti kirjoittaa suomen kieltä oikein.

• Ikionnellinen

Itselle tuli tänää klo 12 jälkeen tieto, että pääsin ykkösvaihtoehtoon eli TAMK:iin sairaanhoitaja puolelle.

• tamkkiin

Tuli tieto hyväksynnässtä tamkin insinöörikoulutukseen! :D

• resssaaja

Saitko silti spostiin opintopolusta vahvistuksen? Itselle ei ole tullut mitään vaikka opintopolussa lukee että pitäis tulla automaattisesti :o

• bios

Itse bongasin tänään Opintopolusta tiedon pääsystä Tamkin bioanalytiikkaan, mutta mitään sähköposteja en ole löytänyt edes roskapostikansiosta. Vainoharhattaa.. :D

• hddfdff
        resssaaja kirjoitti:

Saitko silti spostiin opintopolusta vahvistuksen? Itselle ei ole tullut mitään vaikka opintopolussa lukee että pitäis tulla automaattisesti :o

Ei oo tainnut kellekään tulla ilmoituksia, tuo järjestelmä on niin tukossa :D lähteeköhän niitä sitten perjantaina massoittain liikkeelle..

• Tamk2015

Minä pääsin Tamk röntgenhoitaja-koulutukseen :) 3.7 oli se päivä, jolloin viimeistään tieto opiskelupaikoista, joten ensin varmasti täällä opintopolussa tiedot, sitten sähköposti ja kirjeposti. Itse ainakin vastaanotin jo opiskelupaikan, tosin ehdollisena.

• samulipamuli

Pääsin HAMKiin raksapuolelle.
      Opintopolussa lukee että paikka on vastaanotettu, mitään sähköpostia ei ole tullut.
      Olisi ihan kiva saada jollain lapulla, että voisi kiikuttaa pomolle ja kertoa mihin voi sen tunkkinsa työntää...

• 11111111111111

Jos raksapuolelle menet opiskelemaan, niin sulle työnnellään ahteriin ihan ittelles...: )

• varasijalainen

HEI! todennäköisesti kaikki lappuset ja nämä tulee huomenna 3.7 tai ensi viikon alussa :) itsekkin tässä odottelen HAMKista tietoja vaikka opintopolussa lukeekin että olen varasijalla ja aika alkupäässä. HAMK ei lähetä sähköposteja vaan uutinen tulee perus postina kotiovellesi. TAMK mahdollisesti lähettää joitakin vastauksia sähköpostitse, ainakin näin minulle ilmoitettiin että en ole kutsuttu pääsykokeisiin.
      Ei hätää kaikki kyllä järjestyy ja jos ongelmia tulee vastaan niin HAKIJAPALVELUIHIN SOITTOJA VAAN.
      Onnittelut teille kaikille jotka saitte paikan ja tsemppi teille jotka odotatte varasijalta sydän kurkussa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe