Mä olen varmaan ainoa Aaltoon päässyt joka ei haluakkaan sinne ensisijaisesti. Ensijaista paikkaa valitessani kävin läpi kaikki Suomen kauppikset ja raapustin paperille plussat ja miinukset, kunnes loppuvaiheessa oli jäljellä enää Aalto ja Turku.
Päädyin lopulta niukasti Aaltoon (prosentein ilmaistuna 50.01-49.99% Aallon hyväksi). Mutta...nyt olen ymmärtänyt että joudunkin Otanniemeen koko kandivaiheeksi, johonkin hikiseen Espoon lähiöön hmpf. Jos olisin tästä tiennyt valintavaiheessa (tai ottanut edes asiasta selvää) niin olisin todellakin valinnut mielummin Turun koska olen asunut Turussa useita vuosia ja viihdyn täällä hyvin, täällä on myös varmasti paljon parempi ilmapirii ku Otikses.
Epäreilua tämä että näitä paikkoja ei saa keskenään vaihtaa, keneltä se on pois jos joku Aallosta Turkuun tippunut vaihtaisi paikkaa? Sehän olisi molempia osapuolia hyödyntävä asia, hitoaako siinä on muilla mitään sanomista.
Miksei ylempää paikkaa ei saa vaihtaa alemmaksi?
9
72
Vastaukset
- Slatan69
Idiootti. On niin kauheeta kulkea metrolla muutama pysäkinväli keskustasta? kestää max. 5min. Ja nyt jos vielä pilkkua viilataan niin elokuusta 2016 etenpäin pääset metrolla keskustasta Otaniemeen.
- Aallonkylteri15
Hyvin otit asioista selvää
- novoip
voi elämä. Olisit selvittäny asioita ennen kuin haet. Ei ole enää mahdollista vaihtaa paikkaa kenenkään kanssa saati muuttaa ensisijaisuusjärjestystä.
- väärävalinta
Sama homma täällä. Eri koulusta kyse kylläkin mut elämäntilanne ehti tässä välissä muuttua ja 2. Vaihtoehto sopis paljon paremmin :|
- Aurajoenrannoilla
hahahahah! Tuo oli syy numero yksi miksi en hakenut aaltoon. Otaniemi on niin vitun hikinen paikka :DD kyllä monella suu loksahtaa auki kun tajuaa missä joutuu opiskelemaan xD t: 37,75 poinkkii ja Turku huudettu!
- niemellänähdään
höpönhöpö. Otaniemi is the best.
- saflklaöfs
ei se otaniemi niin huono paikka ole eikä mitenkään kaukana keskustasta. Menee bussilla keskustasta ehkä max 20 min
- onsetylsää
38.25 ja sain kanssa eilen tietää, että joutuu Espooseen hikisien nörttien seuraan. Olisihan tää pitänyt ite käydä ottamassa selvää, mutta kyllä tässä mielummin ois ollu Turun yliopistolla.
- ToimiNyt
Soita Puttoselle tai Korkmanille ja pyydä niiltä siirtoa Turkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389