Miten lisää tilaa puhelimeen ja kuvat SD-kortille?

Helppiämulle

Mulla on Samsung galaxy Core plus, niin miten saan lisää tilaa puhelimeen? Olen yrittänyt sitä *#9900# mutta ei sekään paljoa tuonut lisää :0!
Miten saan myös whatsapp kuvat muistikortille? Itse ottamat kuvat on muistikortilla mutta wa:n kuvia en osaa laittaa:( Jos joku voisi auttaa niin kiitos! :)

12

4336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoakeino

Hankkimalla parempi puhelin.

• tietämätön1234

Mitä lähtisit suosittelemaan?

• parempaaeiole
        tietämätön1234 kirjoitti:

Mitä lähtisit suosittelemaan?

One Plus 300 euron hintaluokassa.

• kukahänon

Kuka Kannyman?

• Kännymanille
        kukahänon kirjoitti:

Kuka Kannyman?

Oletko huomannut miten tapanasi on pilata joka ikinen viestiketju? Aloittajat kysyvät jotain ja sinä spämmäät omaa mantraasi, joka ei useinkaan liity asiaan milläänlailla.

Nyt herätys Kännyman ja mene ulos nauttimaan elämästä.

• kukahänon
        Kännymanille kirjoitti:

Oletko huomannut miten tapanasi on pilata joka ikinen viestiketju? Aloittajat kysyvät jotain ja sinä spämmäät omaa mantraasi, joka ei useinkaan liity asiaan milläänlailla.

Nyt herätys Kännyman ja mene ulos nauttimaan elämästä.

En minä niitä pilaa. Te pilaatte ne mielenvikaisilla viesteilänne:D Näette jatkuvasti harhoja. Pian varmaankin luulette että Timo Soini on suomen presidentti:D:D

• buzz1

Yksi keino on yhdistää puhelin piuhalla tietokoneeseen ja sitten resurssienhallinnan kautta siirtää ne kuvat puhelimen muistista muistikortille. Kysy joltakin nörttikaverilta neuvoa tarkemmin :)

• buzz1

Kannattaa myös poistaa kaikki sellaiset sovellukset mitä ei tule käytettyä. Vievät turhaan tilaa sieltä puhelimen muistista. Jos ei kertakaikkiaan muu auta niin varmuuskopioi kaikki tärkeät tiedostot talteen ja palauta sen jälkeen luuri tehdas asetuksille. Hankala vähän näin etänä neuvoa mutta jospa se joku nörttikaveri neuvoisi tosiaankin :)

• eihelppohomma
        buzz1 kirjoitti:

Kannattaa myös poistaa kaikki sellaiset sovellukset mitä ei tule käytettyä. Vievät turhaan tilaa sieltä puhelimen muistista. Jos ei kertakaikkiaan muu auta niin varmuuskopioi kaikki tärkeät tiedostot talteen ja palauta sen jälkeen luuri tehdas asetuksille. Hankala vähän näin etänä neuvoa mutta jospa se joku nörttikaveri neuvoisi tosiaankin :)

Eipä niitä Samsungin roskasovelluksia niin vaan poisteta:D

• Minkä kokonen sd kortti olet hommannut 8gb suosittelen

• Aloottaja

Mulla on 16 gb että olis kiva sinne saada ne whatsapp kuvat suoraan ym

• kylläjaei123
        Aloottaja kirjoitti:

Mulla on 16 gb että olis kiva sinne saada ne whatsapp kuvat suoraan ym

Ei niitä oikein saa sinne ellei Whatsapin asetuksissa ole sellaista määrityskohtaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe