Hei kaikki! Olin kaverilla yötä ja läppärini jäi sinne kun en aamulla ottaa mukaan tai kiiressä viitsinyt. No okei, nyt kuulin että kaverin exä on joku nörtti ja kuulemma voi olla että on kopsanut jonku kovalevuyn mun koneesta ja vienyt sen kopsun mukanaan. Mitähän tämä tarkoittaa??? Näkeekö se siitä kopsusta (minkälainen se on??? CDkö???) missä minä olen netissä surffaillut ja mun Fasen ja irc'it sun muut??? kauheaa! Aivan kauheaa tällainen on tapahtunut!!!
Kaveri exä kopsas ns. kovalevyn kait
6
<50
Vastaukset
- Jansku.vm.99
...niin että voiko se siltä ihmelevyltään lukea esim mun sähkopostit nyt????
- jvfd
Jos salasanat on tallennettu selaimen muistiin, sieltähän ne on katsottavissa. Voi tosin riippua selaimesta. Salasanat on helppo vaihtaa palveluihin joita käytät, jos yöunet meinaa mennä
- Jansku.vm.99
Kyllä nyt meinaa mennä kovastki yöunet... :-(
Mulla on siinä firefoxissa semmoin juttu kuin automaattisesti tallentavat salasanat. Niin näkeekö se siltä ihmelevyltään ne salasanat? Kone eli oma läppäri on siis nyt minulle ja tällä kirjoitan nyt. Se läppäri oli siellä kaverin luona sen päiväajan, ei pitempään mutta se exä on voinut kenties tuollaisen kopion tehä. Mitä siihen tallentuu siihen kovalevyn kopioon tietoja??? Onko siinä myös internet-selaus eli näkeekö se siltä levyltä missä minä olen netissä mennyt??? - donfvdf
Jos kone on ollut päivän tietämättömissä, kuka tahansa on voinut käyttää sitä kuten sinä itse sitä käytät, olettaen että koneen käyttöä ei ole ollut rajoitettu salasanoilla tms.
- Jansku.vm.99
donfvdf kirjoitti:
Jos kone on ollut päivän tietämättömissä, kuka tahansa on voinut käyttää sitä kuten sinä itse sitä käytät, olettaen että koneen käyttöä ei ole ollut rajoitettu salasanoilla tms.
Nyt menee kyllä yöunien lisäksi hermotkin, en ala!!! Mitä tehdä???
- KukaVaanPääseeAPUA
Etkö ole laittanut läppärisi avaamista salasanan taakse?
Kannattaisi varmaan miettiä, pitäisikö?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179