Eli oon siis ostamassa ekaa mopoa ja päädyin Aprilia sx:ään tai Rieju mrt:hen. Olisko kenelläkää tietoa kuinka nopeesti apikka kiihtyy 0-40km/h? Ja plussia ja miinuksia molemmista menopeleistä saa laittaa ja kumpaa suosittelistte.
Aprilia sx 50 vai Rieju mrt 50 motard?
6
1720
Vastaukset
- AloittelevaMopoilija
Uutena siis aion ostaa ja saisin aprillian jonkin verran halvemmalla.
- AloittelevaMopoilija
Uutena aion siis ostaa ja aprillian saisin jonkin verran halvemmalla.
- turboam6
Ite suosittelen riejua, mutta on tuo apikkaki iha hyvä. Apikassa huonompi ajo asento ainaki mun makuun.
- nallikakka
Riejua en ole koittanut mutta Aprilia on omasta mielestä hyvä ajaa, penkki mukava istua ym. Toisin kuin jossain pösössä jossa penkin muotoilu päin helvettiä...
- Venda
Mistä näen onko Rieju 2012 vai 2013 vuosimallia? Rekisteröintitodistuksessa vuosi 2012, mutta muistaakseni kuitenkin jo seuraavaa vuosimallia.
Kiitos jo vastauksistanne - 123apr
Itse olen koittanut molempia ja päädyin apriliaan, koska istuinasento on hyvä ja erittäin miellyttävä ajaa. Kun taas rieju tuntui suoraan sanoen ”lelulta” kun vähän oli käynyt ajelemassa apriliaan verratuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703