Hyväksiluetaanko Aallon avoimet kurssit muihin yliopistoihin? Esim. Vaasaan tai Lappeenrantaan?
Aalto avoin yliopisto / Kurssien hyväksilukeminen
6
406
Vastaukset
- kysyväeitieltäeksy
Ei koske erityisesti Aaltoa, mutta yleisesti ottaen hyväksiluetaanko avoimen kurssit myös arvosanoilla 1 tai 2, jos kurssi on saman yliopiston opinto-oppaan mukainen, mutta vain avoimen puolelta?
- kylhäne
Jos kurssi ylipäätään hyväksytään, se hyväksytään myös arvosanoilla 1 ja 2, ellei sitten jostain kurssista ole erikseen joku vähimmäistason vaatimus.
Miä en ihan heti kylläkään haluaisi noita arvosanoja, en varsinkaan, jos ne vaikuttavat aikanaan tutkintotodistukseen tuleviin arvosanoihin.
- toivottavastihyväksytään
Tätä samaa olin juuri tulossa itekkin kysymään tänne.
- Kohtamajsteri
Itse sain ainakin Vaasaan hyväksiluettua Aallon avoimen kursin arvosanalla 2
- soittakaasinne
no hyväksytään. Samoin myös aaltoon voi hyväksyä muualla köytyä vastoin yleistö luuloa kohtaan (muualla suoritetut opinnot)/ valinnaisiin. Lisäksi kaikilla kouluilla on samanlaiset peruskurssit ekalle vuodelle. Kannattaa kuitenkin soitella opintotoimistoon ja kysellä sieltä vielä lisää..
- Kesäkylteri
Juuh eli Aaltoon osa hyväksytään ja osa ei. Esimerkiksi kielten hyväksyminen on yleensä todella haastavaa ja samoin peruskurssien ulkopuolelta olevien kurssien hyväksilukeminen. Kannattaa silti yrittää - eihän siinä mitään menetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732115
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371475Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321164Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56922- 55856
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252825Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20792Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis200668