Hentusen kurssilaiset

Taukobiisit

Kävin itse Hentusen Supermaster-kurssin ja vähän mietin tässä, miten muille kurssilaisille on käynyt valintojen kanssa. Yleisesti ottaen tuntuu, että kovin moni ainakaan meidän ryhmästä ei päässyt ykkösvaihtoehtoonsa.

Kokeesta tuli vähän sellainen tunne, että olisi voinut melkein pärjätä siinä paremmin ilman kurssia, sillä kysymykset olivat juuri niistä aihealueista mihin ekalla lukukerralla kiinnitti huomiota. Kurssilla painotettiin ehkä eniten vain vaikeita asioita. Mutta eihän sitä toisaalta koskaan voi etukäteen tietää, millainen koe on edessä. Vaikeita juttuja.

Mutta siis, mikä fiilis jäi kurssista ja kokeesta?

25

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soppaonjovalmis

      Olin kakkosryhmässä, kokeesta tuli 36 3p ja tuntui tosiaan siltä että meni 2100e hukkaan :D. Ikinä ei tosin voi tietää 'luonnollisesti'

      Terveisin
      Soppa on jo valmis

    • Pampulaesimerkki

      Pakko sanoa, että en olisi kyllä millään saanut ilman kyseistä kurssia tsempattua itseäni kokonaiset puoli vuotta!! asiat aukesi ihan uudella tavalla, ja vaikka vaikeimpia juttuja ei kysyttykään tänä vuonna ei sitä voinut etukäteen tietää.. parempi niin, että oli kaiken opetellut.. Varmasti hyötyä myös ensivuoden opinnoissa, että osaa vähän vaikeampiakin "perusjuttuja" jo. Kokeena tämä pääsykoe tuntui ainakin musta paljon helpommalta kuin kurssin maksikokeet, ja miltein kaikki kysymykset myös tunnilla käsitelty muistaakseni lukuunottamatta kakkutehtävää. Ei ollut siis ongelma mun mielestä kerätä pisteitä kokeesta. Niin, ja pisteitä sain 38p/70p ja pääsin ensimmäiseen hakukohteeseeni:)) Mites muut??

    • hentunenn

      Missä ryhmässä olitte? Itse olin ykkösryhmässä ja suurin osa tuntui päässeen ensisijaiseen hakukohteeseensa (kuten itsekin, 36p kokeesta).

      Itse en kyllä olisi ilman Hentusta päässyt. Erityisesti lukutuntien laskeminen jne. kaikki tämän itsenäisen opiskelun "valvonta" pakotti menemään sinne kirjastoon. Myös vinkit siitä, mihin kannattaa panostaa, hyödytti. En välttämättä olisi tajunnut itse opetella esim. laskiksen kaikkia kaavoja ulkoa...

      Joten kyllä mielestäni sain rahoilleni vastinetta. :)

    • lukeminenkunniaan

      En käynyt MITÄÄN kurssia ja sain 41 pistettä. Kurssit on ajan tuhlausta :)

      • kylders

        Meillä samat setit. Ei ne tulokset ilman töitä tule, eikä kukaan voi tehdä luku-urakkaa puolestasi.


      • Herätkääpellet

        Ketäänhän tämä ei kiinnosta, sillä kyseessä on Hentusen kurssia koskeva keskustelu.


      • Pisteitäniinmaanprkl
        kylders kirjoitti:

        Meillä samat setit. Ei ne tulokset ilman töitä tule, eikä kukaan voi tehdä luku-urakkaa puolestasi.

        Nuin paitsi jos ei käy kurssia ja lukaisee kirjat kerran tuloksella 39p kokeesta.


    • Aaltoon

      Olen tyytyväinen, että en mennyt millekkään valmennuskurssille. Täysin omasta motivaatiosta kiinni.

    • supermasterijoo

      paljonko noi kurssit maksaa? Kirjoitan ensi vuonna ja sitten pääsykokeisiin, voisin säästää tämän kesän tienestit valmennuskurssille jos niistä on ERITTÄIN suurta apua, muussa tapauksessa käytän ne parempaan tarkoitukseen (= ryyppäämiseen nyt kun pääsen baariin ;)

      • supermasterijoo

        tulin muuten aivan juuri baarista, enkä taaskaan saanut mimmiä mukaan..taitaa olla niin, että tämmöiset rumat miehet ei tule ikinä saamaan baarista:((( Ehkä naiset sitten vasta antaa mulle ku olen valmis KTM ja hyvä työpaikka alla, toivottavasti ainakin sitten...


      • parempionniensikerralla
        supermasterijoo kirjoitti:

        tulin muuten aivan juuri baarista, enkä taaskaan saanut mimmiä mukaan..taitaa olla niin, että tämmöiset rumat miehet ei tule ikinä saamaan baarista:((( Ehkä naiset sitten vasta antaa mulle ku olen valmis KTM ja hyvä työpaikka alla, toivottavasti ainakin sitten...

        jos ei vielä senkään jälkeen nappaa niin ainakin on rahaa maksullisiin naisiin


      • Aaallonkylders

        Suosittelen Ekonomivalmennusta. Hinta 790€ joka on kyllä aivan muuta kuin tuo hentusen naurettava 2100€. Itse valmennuskursseja on liki mahdoton vertailla koska harvat käyvät usealla kurssilla jotta voisivat vertailla niitä. Kurssi luo tietynlaisen ”varmuuden” tunteen ja motivaatio boostin joten kyllä se hyödyllinen on, toki ei missään nimessä pakollinen.

        T: 37,5p 3p


      • supermasterijoo

        miten ihmeessä noissa kursseissa voi olla noin iso hintaero? Tarjoaako ne jotain kaviaaria ja samppanjaa väliajoilla tuossa Hentusen kurssissa? Kaksi tonttua kuulostaa kyllä ainakin äkkiseltään n.s "overkilliltä".

        Tuosta Hentusen hintapyynnöstä tulee muuten mieleen tämä Steven Seagalin "Exit Wounds"-leffapätkä jossa pari räppäriä menee ostamaan autoa, tulee hyviä kuitteja kun he saavat kuulla hinnan (youtubevideossa aikakohta 02:20-02:30) https://www.youtube.com/watch?v=jOH8BbCe4iU


      • Jgdthbj

        Varjovalmennuksen nettisivuilta saa jo kaiken tarpeellisen materiaalin ilmaiseksi, ne riitti hyvin. Ei tarvi tuhlata rahoja mihinkään.


    • Kuumotus

      Hentusen itseopiskelumateriaalit ja pisteet 36 3

    • kazzaa

      Onko Hentunen Suomen pääsykoevalmentajien ykköstykki Suomessa?

      • FAKTAAA

        Ylivoimaisesti


      • 43wtewgeg

        Ei todellakaan enää, vaikka tämähän on näiden hehkuttajien vaikea hyväksyä sillä tulihan sitä juuri käytettyä tuohon paskaan 2100 euroa.. Ekonomivalmennukselta saat paremmat materiaalit ja palvelut käyttöösi 200 eurolla. Tämä on hyvä esimerkki siitä kirjassa mainitusta kognitiivisesta dissonanssista.


      • Pampulaesimerkki

        Jos kurssin nimi on Supermaster, niin eihän se voi ketään jättää kylmäks!


    • Varjovalmennus

      Pakko komppaa tota varjovalmennusta. Ite hyödysin varjovalmennuksen matskuja koko toukokuun ajan ja voin kertoa niistä olleen ylivoimaisesti apua. Älyttömät määrät harjoitustehtäviä missä käytiin läpi oikeestaan aivan kaikki mitä kirjoista voi edes kysyä. Noiden avulla kokeesta pisteet 36 3 ja ei en koe olevani mitenkään älyttömän lahjakas koulussa. Kirja luin muuten läpi 3 kertaa. Että kannattaa tsekata tuo sivuosto ennen edes sitä muutaman satasen käyttämistä ekonomivalmennukseen saatika hentusen kursseihin.

    • uusyritysensivuonna

      Hmmm Hentunen tuntuu jakavan mielipiteitä aika rajusti: toiset vannovat hänen nimeensä, toiset pitävät häntä aivan ylihypetettynä, ota siitä sitten selvää..nooh onneksi tässä on vielä aikaa ennen kuin päästösten aika tulee ensi vuotta silmälläpitäen.

      • lslsksfdfjfdbbmkfbmklfmk

        Jos oot kerran jo hakenut, niin et kyllä toisena vuonna käytä 2500e:tä mihinkään hentusen P*skaan! Kirjat käteen, itseopiskelumateriaalien osto (harjoitustehtävien takia) ja luku-urakka käyntiin! E


      • 3e2t

        Tämä todellakin, älä missään nimessä nyt mene ottamaan toisella hakukerralla mitään valmennuskurssia missä joudut juoksemaan päivittäin.. Jos siis sisään haluat


    • winnerijee

      Mä olin Hentusen winner kurssilla, joka oli muistaakseni 690€. Matskut oli loistavat, samoin kuin tehtävät. Hentunen vastaili kysymyksiin spostin välityksellä ja olin tosi tyytyväinen settiin muutenkin :)

    • Aaltoonjee

      Hentusen materiaalit olivat mielestäni aivan loistavat, mutta luennoista en kokenut itse ainakaan saaneeni kovin paljoa lisäarvoa irti. Tuo winner-kurssi voisi olla hyvä vaihtoehto ensi keväänä hakeville. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe