Minulla on tabletilla tuo peli ja tarviin apua! Raha on loppu ja pitäs ostaa paloasema joten voisko joku kertoo vinkkejä/jtn millä sais lisää rahaa??
SimCity Buildit (tabletti) Apuja!!
11
2937
Vastaukset
- Axo55
Auttaisikohan tuohon tuo "motherlode" koodi, niinkuin pöytäkoneissa.
- Axo55
Eli Ctrl shift C ja siihen kirjoitetaan motherlode.
- Entajua
Mihin se kirjoitetaan kun on tabletti??
- Lvl12
Sun kannattaa vaan pyörittää tehtaita ja valmistaa sitten tavaraa, että saat päivitettyä taloja. Siitä saa sen verran rahaa, että mä ainakin selvisin tuosta katastrofi haasteesta!
- Eemelil
Miks nyt level 19 enkä muka voi mitään taloja enää päivittää? Osa niistä on ihan alkutekijöissä
- Apuja
Eemelil kirjoitti:
Miks nyt level 19 enkä muka voi mitään taloja enää päivittää? Osa niistä on ihan alkutekijöissä
Koska sulla on kaipungin ilosuus alhaalla
- Auttaisiko
Kerää veroja tai käytä oikeaa rahaa saadaksesi simeleoneja. Pitäisi saada, ainakin itse saan. Voithan myös myydä tavaraa, jota olet tuottanut tehtaissa yms.
osan otot
- Anonyymi
Nii kehitä äkkiä taloja siit saat rahaa 💰 nopsaa kosk poenipaloasema maksaa 4000
- Anonyymi
Kun tarvitsee jonkun tuotteen / tavaran, niin miten sen saa ostettua suoraan, ilman että tarvii päivittää kauppataloa ja toivoa, että vahingossa löytyisi?
Turhaa aikaa menee ostoten kyttäykseen. - Anonyymi
Kuinka päästä puhelimella viesteihin simcityssä koska pitäisi lunastaa palkinto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914