Minulla on tabletilla tuo peli ja tarviin apua! Raha on loppu ja pitäs ostaa paloasema joten voisko joku kertoo vinkkejä/jtn millä sais lisää rahaa??
SimCity Buildit (tabletti) Apuja!!
11
3011
Vastaukset
- Axo55
Auttaisikohan tuohon tuo "motherlode" koodi, niinkuin pöytäkoneissa.
- Axo55
Eli Ctrl shift C ja siihen kirjoitetaan motherlode.
- Entajua
Mihin se kirjoitetaan kun on tabletti??
- Lvl12
Sun kannattaa vaan pyörittää tehtaita ja valmistaa sitten tavaraa, että saat päivitettyä taloja. Siitä saa sen verran rahaa, että mä ainakin selvisin tuosta katastrofi haasteesta!
- Eemelil
Miks nyt level 19 enkä muka voi mitään taloja enää päivittää? Osa niistä on ihan alkutekijöissä
- Apuja
Eemelil kirjoitti:
Miks nyt level 19 enkä muka voi mitään taloja enää päivittää? Osa niistä on ihan alkutekijöissä
Koska sulla on kaipungin ilosuus alhaalla
- Auttaisiko
Kerää veroja tai käytä oikeaa rahaa saadaksesi simeleoneja. Pitäisi saada, ainakin itse saan. Voithan myös myydä tavaraa, jota olet tuottanut tehtaissa yms.
osan otot
- Anonyymi
Nii kehitä äkkiä taloja siit saat rahaa 💰 nopsaa kosk poenipaloasema maksaa 4000
- Anonyymi
Kun tarvitsee jonkun tuotteen / tavaran, niin miten sen saa ostettua suoraan, ilman että tarvii päivittää kauppataloa ja toivoa, että vahingossa löytyisi?
Turhaa aikaa menee ostoten kyttäykseen. - Anonyymi
Kuinka päästä puhelimella viesteihin simcityssä koska pitäisi lunastaa palkinto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668