Miten voin tehdä netissä lähtöselvityksen, jos en ole saanut lentoni varausnumeroa tai mitään muutakaan sähköpostia lentlyhtiöltä? Vakn matkanjärjestäjältä tuli sähköpostivahvistus matkastani, mutta sen varausnumero ei ajane samaa asiaa kuin lennon varausnumero? Lähden huomenna aikaisin ja en tod. näköisesti kerkeä lähtöselvitystä tekemään ke tällä. Olen siis suunnitellut kaikki kuljetukset nettilähtöselvityksen varalle...
Finnaor lähtöselvotys netissä
3
82
Vastaukset
- ViruValgiaanaamaan
tämä se onkin oikea paikka kysellä. mikset kysy sieltä Finnaorilta?
Eikä sulla oikeasti mitään matkaa olekaan, kännissä hourit kaikkea ja kirjoituskin on kännisen ähellystä.
Hyvää kesää sinne Kontulan metsään. - ArkenakoLippu
Jos varastit matkan suoraan lentovirmalta, niin e-lippu tulee hetikohta sähköpostiisi.
Matkatoimistoilla voi taas kestää se lipun kirjoitus hetken aikaa ja vain toimistoaikoina... - Johnu
Kyllä varausnumero on monellakin lentoyhtiöillä sama, kuin matkatoimiston varausnumero. Itse juuri eilen varasin valmismatkan ja lento kohteeseen on Norwegianin lennolla ja siellä on juurikin sama varausnumero kuin matkatoimistolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178