Nimien julkaisu???

335125

Julkaistaanko nimilistat sisään päässeistä vielä jossain?

Joidenkin koulujen sivuilla löytyy jo nimet, aallosta ja turusta ei ainakaan löydy vielä? Julkaistaanko ne aikaisempien vuosien tapaan www.kauppatieteet.fi sivustolla? En pysty tarkastamaan opintopolusta :-(

28

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öxösn

      Mietin itse samaa! Lähinnä lutin tilannetta pohdin. Niitten nettisivuilla ei ainakaan lue mitään nimien julkaisusta. Vaan että kirje valinnan tuloksesta postitetaan heinäkuun alussa.

      • lutttttttt

        Lut julkaisi ainakin viime vuonna. Odottelen luttia itsekin jotta pääsee stalkkaamaan minkälaisia burgereita oma vuosikurssi on täynnä :D


      • Lut

        Haha täälki lutis alottava ja haluun jo kyylää ketä muita tulee!! :D


      • Diudidu
        lutttttttt kirjoitti:

        Lut julkaisi ainakin viime vuonna. Odottelen luttia itsekin jotta pääsee stalkkaamaan minkälaisia burgereita oma vuosikurssi on täynnä :D

        Mehä alotetaa sit samassa ! Jännäää !!! :D


    • töihinottaja

      turku ei julkaise, lukee turun yliopiston sivulla katso sieltä

    • joensuukauppis

      Onko Joensuu jo julkaissut nimet?

      • joensuuu

        Ei ainakaan netissä julkaise itäsuomen yliopisto nimiä


    • Vaaasaan
      • Kdkdjdkskksksis

        Apua, äskenkö ne julkastiin! Tulispa muutkin pian perässä. En tajuu miks jännittää näin paljon vaik tiiän päässeeni :'D


    • Hkjhrf

      Oulu ei vissiin ole julkaissut nimiä vielä? En ainakaan löytänyt nimiä mistään...

    • Tulevamanse

      Julkaiseeko Tampere?

      • aabnuuu

        Tampere julkaisi jo eilen.


    • Nimett

      jos joku on kysynyt ajankohtaa eri koulujen osalta ois kiva jos inffoilis tänne ! :)

    • nimimerkki11e

      UEF (Joensuu/Kuopio) ei julkaissut nimilistojaan viime vuonna. Turha odottaa siis sieltä. Myös Turku ilmoittanut, ettei julkaise nimiä.

    • Pliideeeee

      Missä aalto viipyy??? Nyt tänne heti joku taikoo sen nimilistan

      • hsjsks

        Joku tietävä kertoo sit mullekki!!


    • Aallonkylterivm11

      Tänä vuonna kukaan ei pääse aaltoon eikä lutiin opiskelemaan

    • häh93849

      Eikö jkyläkään julkaise??

      • Jyväskylänpormestari

        Opiskelupaikkasi on peruttu


    • haluuntietää

      Voisiko joku linkittää Tampereen listan?

    • Pliiiiis

      Linkittäkää oulun lista! :D

      • Oulussaollaan

        En linkkaa. Hae itse.


      • Jaa_

        Laittaakohan ne lie sitä listaa ollenkaa nettiin? :(


      • Kiitosavusta

        Oon hakenu mutten löydä


    • tulevakylteriturust

      Turun yliopisto on ilmoittanut, ettei julkaise nimilistoja omilla nettisivuillaan, mutta jos joku löytää nimilistat muualta, niin linkittäkäähän! Turun kauppakorkeakoulun nimilistat kiinnostais

    • Thequestionis

      Missö LUT viipyy?!?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe