Eli olen kohta 13v tyttö. Murrosikä on jo meneillään, kaikki asiat ovat jo alkaneet kehittyä. Mutta pituuskasvu ei ole lisääntynyt murrosiän alusta juuri ollenkaan, tai no on mutta ei ole kiihtynyt (nyt 160cm) ja painoa lähtee, vaikka syön ihan normaalisti. Mistä tämä voisi johtua
Laihtuminen
5
1941
Vastaukset
- nina012
Öö en oo lääkäri tai mikään muukaan sellainen enkä osaa selittää tätä ymmärrettävästi mutta kun kroppa kehittyy niin se kuluttaa enemmän energiaa? Jos näin on niin eikö siinä sitte periaatteessa laihdu vaikka ei pituutta kasvaisikaan? Tai sitten sinä vain liikut nyt enemmän niin siksi laihdut? Kysy äidiltäsi onko hänellä ollut tällaista ongelmaa. Koska jos on niin se voi johtua geeneistä.
- isabellaxx
En harrasta liikuntaa melkein ollenkaan ja kun kysyin äidiltäni niin hän oli lihonut :D
Mulla oli joku vuos sitten syömishäiriö niin olin vakavasti alipainonen, mut sit pääsin takas normaalipainoon ja nyt se paino on alkanu vaan tippuu itekseen vaikka syön tosi hyvin...
Siitä se pituuskasvun ja kehityksen puute muutenkin varmaan johtuu...- Anonyymi
Oliko syöpä
- Vastatkaaeesjoku
Et varmaan enää huomaa tätä mutta selvisko että mistä se johtu? Nimittäi itelläni on vähä sama juttu tällä hetkellä ja oon 12v (täytän tänä vuonna 13)
- Anonyymi
Laihtuuko murrosiässä kosk ulkonäköpaineet://
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992557
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 77863
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718