Kyselkää iha mitä vaa
Kysykää 14 tytölt jtn
28
<50
Vastaukset
Miten menee?
- Seilaaja-
Hyvin :)
- Seilaaja-
Koska oon ajamassa :)
- Seilaaja-
Täs omaks iloks testaile tossumopoo :D
- Seilaaja-
Khyl
- Seilaaja-
Joo
- Seilaaja-
Onkos sulla kikkiä :) nii voin todistaa
- Seilaaja-
Jjjuu lataa vaa,kui vanha sie si oot
- Seilaaja-
Juu,keros se kik:)
Mikä on paras saavutettavissa oleva hyötysuhde säilöttäessä sähköä siten, että hajotetaan sähköllä vettä vedyksi ja hapeksi ja sen jälkeen tehdään vedystä ja hiilidioksidista metaania, joka poltetaan kaasuvoimalassa, tuottaen jälleen sähköä?
- Seilaaja-
Jaa en khyl tii
- nimimerkkillä
Tuli mieleen......Oletko jo saanut reisiesi väliin täytettä ?? Eli kyrpää pilluusi ?? Jos,niin miltä se tuntuu -oikeesti !! ???
- Kyselijää
Ootko ikinä potkaissu ketää munille?
- Seilaaja-
Olen 8)
- Potkumunille
Seilaaja- kirjoitti:
Olen 8)
Miks? Oliko kivaa?
- Seilaaja-
Se tuli ärsyttäään kaupungilla eikä jättäny rauhaan , nojoo en nauttinu
- Kyselijää
Uskotko, että voittaisit suurimman osan ikäisistäsi pojista tappelussa just tuon kikan avulla?
- Seilaaja-
Joo o, oon ninja 8)ja tääl kaikki o liikalihavia pojist nii äkkii ne luovuttaa ku vähä juoksuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1062952Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141817- 1351790
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois491661Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641312- 921108
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841098- 591077
- 571074
- 67932