Hei!
Onko kenelläkään kokemusta yksityisestä hammaslääkäristä tiina yrjö-koskisesta?
Entä muista yksityisistä riihimäellä?
t.hammaslääkärikammoinen
Hammaslääkäri yrjö-koskinen
9
3049
Vastaukset
- hommahoituu
Joo, vuosi sitten vaihdoin kunnallisesta hänelle ja voin suositella!
- Duunarivaan
Kävin taannoin Tiinalla koska halusin testata laser-poran reiän paikkauksessa. Niinpä vaan poraus onnistui ilman puudutusta ja mainittavaa kipua. Hyvä mieli tuosta jäi ja käytän kyllä uudestaankin jos tarvitsen.
En tiedä onko Riihimäen muilla yksityisillä vielä laser-poraa.- Tiina-Yrjö-Aune-Arvid
Min en Tiina-Yrjölle tohtis mennä ...
- voieitaasreikä
Malttais vain kaikki pitää potilastiedot omana tietonaan....
- jejjty
Juu ei kannata rahojaan sinne tuhlata,asiakaspalvelu taidoton tyly ämmä!
- Minus4Intakti
"asiakaspalvelu taidoton tyly ämmä"
Oho! Minulla on juuri päinvastaiset kokemukset, minua ja perheenjäseniäni kohtaan niin hän kuin hammashoitajansakin (vaiko suuhygienisti?) ovat olleet oikein sympaattisia, empaattisia ja ystävällisiä. Minusta on suorastaan mukavaa tavata hänet kerran vuodessa. ;-) Voisiko sinun (ja ehkä minunkin) kohdalla kyseessä olla "metsä vastaa" -ilmiö?
Minulle on myös syntynyt sellainen kuva, että hänellä on rautainen ammattitaito - en tosin missään muuallakaan ole tavannut hammaslääkäriä, jonka ammattitaidossa minä pystyisin havaitsemaan minkäänlaisia puutteita. - hjshdhdjadha
Pitää paikkansa, totesi hamaslääkäri.
- hampaat0n
viime käynnillä meinas lähtee koko leuka irti kun yks hammas piti poistaa
- Anonyymi
Suosittelen oli todella taitava kävin 2017 nyt olisi uudelleen menon aika. Viisuri poistettiin edellisen kerran enkä edes huomannut milloin viisuri lähti irti oli musiikit korvilla mutta tosi huippu viisurin poisto oli. Hämeenlinnassa kun oli sitä edellinen poisti eräällä toisella niin 1,5h ja kauheeta oli tämä oli in and out 15 minuuttia ja olin takas kotona. helppoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875